Naměřil jsem obdobné hodnoty, když byla motorka jen na kolech ve vzpřímené poloze, naměřil jsem od země k šustplechu 20 cm, na hlavnim stojanu mám kolo pneu 3cm od země, a ráfek 12cm od země. díky všem za měření, s tímto už se dá nějak pracovat
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
opravdu? Ja si posledni dobou rikam, ze mi to nejak moc sedi na zemi - usuzuju z toho, ze mam subjektivne vic pokrceny nohy nez sem mel kdyz sem to koupil... Proto jsem shanel novou pruzinu, ale ted vidim, ze sem na tom jeste dobre jen chci jeste podotknout, ze mam stelovak na max tvrdost.
Nazdárek , pokud přemýšlíš o přestavbě na dakar a budeš shánět jiný vidle , mrknul bych na kompletní předky od ktm.yamaha... (WP,KAYABA...) , budou určitě líp fungovat , zadní pružina už není takový problém.
Mám F650 s předkem ktm a je to lepší.
LeoMi: no zatím chci něco mezi Dakarem a normálním GS, tato úprava by mi měla zase na nějaký čas stačit a pokud mě chytí enduro ježdění ještě víc, tak bych až pak řešil komplet přestavbu na Dakar a nejspíš bych už volil USD vidle na předek a pořádný tlumič na zadek, zatím si potřebuju urovnat pirority, jestli silnice nebo teren
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Labus01 napsal:
opravdu? Ja si posledni dobou rikam, ze mi to nejak moc sedi na zemi - usuzuju z toho, ze mam subjektivne vic pokrceny nohy nez sem mel kdyz sem to koupil... Proto jsem shanel novou pruzinu, ale ted vidim, ze sem na tom jeste dobre jen chci jeste podotknout, ze mam stelovak na max tvrdost.
Ahoj, tohle je blbost ne? Stupačky i sedlo jsou na stejným kusu rámu.
Stupačky jsou přišroubované k hlavnímu rámu, sedlo k podsedlovce. Podsedlovka je přišroubovaná k hlavnímu rámu, takže pokud nerupnou šrouby, nebo se stupačky nepřizvednou, tak se vzdálenost mezi sedlem a stupačkami nemění (nezkrátí).
Zdar, chtěl bych pořídir Dakara, jen mne napadá zda s výškou cca 170 cm nebudu problém třeba na křižovatkách, abych to ustál, říkám si, že při výšce sedadla by to snad neměl být problém(?)
Zdar, raději si to s někým domluv a vyzkoušej osobně. Zpětně se dá snížit zadek, popustit v brýlích.
Já mám 182, respektive jsem měl před deseti lety, a na standardním podvozku se standardním sedlem, jsem měl obě chodidla pevně na zemi, když jsem se natlačil na přední plasty. Sedlo je široké až běda.
Teď se zvednutým podvozkem se země dotýkám buď špičkama, nebo jednou nohou, a druhou na stupačce.
Ve městě na pohodu, v kolejích si to sedne, mimo koleje pokud by sis chtěl přišlápnout by mohl být problém, ale zase, není to o výšce, naučit se dá vše. Nevím jestli 170 je málo nebo dost, záleží jak máš dlouhý nohy, někdo je má v nepoměru k výšce.
Ynhoj napsal:
Zdar, chtěl bych pořídir Dakara, jen mne napadá zda s výškou cca 170 cm nebudu problém třeba na křižovatkách, abych to ustál, říkám si, že při výšce sedadla by to snad neměl být problém(?)
Ahoj, mám 173 cm a snížené sedlo. Na zem dosáhnu na půl chodila na obou nohách současně.