Záleží, kde ta motorka jezdila, jestli na pobřeží nebo vnitrozemí a jasně že i garážování, atd....
Nicméně, moje jezdila v GB rok a myslím že to bylo tak akorát. Kolegova z práce 4 roky ale ve vnitrozemí a bylo to znát. Oxidace atp. Tonda si pěkně máknul
Takže pokud chceš bejt v pohodě, kup od němca třeba na mobile.de pokud zvládneš šprechtit, nebo zaúkoluj Boba.
GB je riziko který buď vyjde nebo ne Mně vyšlo
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Děkuji Hicksovi za podporu a dřív, než těch posledních 5 postů admin smázne kvůli "off-topic" bych doplnil, že ADV nechci, ani ne tak kvůli ceně, ale kvůli hnotnosti. S mými 66 kg hledím na každé kilo a navíc na motorce budu stejně z 90% jezdit do práce a žádné velké výlety mimo civilizaci, při kterých bych využil výhody ADV neplániju :c)
Upravil rascal33 dne 02.05.2017 16:10
Tady se nic nemaže.
Jasný ADV není pro "papíráky"
Tak šťastný výběr.......
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Já bych šel do 12, protože jestli máš výšku tak to ocenis. Já mám 185 a vážím 68 kg. Dneska bych vzal v každém případě 12 v adv.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
ja i kolega mame motorky z Anglie a tohle na ni nema on ani ja po 6 letech a to on mam uz hrube k 70tis km (jeho najezdila v UK 22tis km) najeto oproti mym 40tis km (moje najezdila v UK jen 6,5tis km)
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
K recenzi od Rascall33, pár fotek ať si každý udělá obrázek sám o kompletně zrezlé motorce. Motorka byla 200 km po servisu v BMW včetně všech faktur o tom co bylo uděláno. Je fér uvádět komplet informace.
Marty přiložený následující obrázek:
Pěkná, i na fotkách je vidět jak oxiduje hliníkový blok motoru pod barvou... puchýře jak hrom... Je to kyselé a zastavit to snadno nejde... Jak zrcátka na starém Favoritu. :-)
TomVS přiložený následující obrázek: