Také mám 165 cm... F650GS jsem si pořídila předloni jako první motorku, ze začátku to byl trochu boj, také jsem s ní párkrát plácla, ale prostě jsem věděla, že jinou nechci, tak jsem 2 víkendy kroužila na plácku mezi kužely, pilovala a pilovala, skamarádila se s ní a teď po 2 letech ji stále považuji pro mě za nejlepší motorku a nevyměnila bych ji za nic na světě...je úžasná tu jsem popsala moje soužití s ní (dole v článku) z pohledu slečny, kdyby tě to zajímalo http://www.motoroute.cz/clanek/189-bmw-f-650--f-650gs--g-650gs.aspx
Manzelka ma F650GS 2000 a ma snizene sedlo + zensky tlumic. Je jeste vetsi prcek nez ty (153cm) a zvlada ji. Na silnici problem nema ze si ji nakloni lehce na jednu stranu kdyz stoji a nebo ji ma rovne a stoji obema nohama (spickama). V terenu uz je to horsi a zatim zastavuje budto na rovince ci padem, protoze proslapne a neudrzi ji :-D
3/6 Marines SEMPER FI
Danielle napsal:
Také mám 165 cm... F650GS jsem si pořídila předloni jako první motorku, ze začátku to byl trochu boj, také jsem s ní párkrát plácla, ale prostě jsem věděla, že jinou nechci, tak jsem 2 víkendy kroužila na plácku mezi kužely, pilovala a pilovala, skamarádila se s ní a teď po 2 letech ji stále považuji pro mě za nejlepší motorku a nevyměnila bych ji za nic na světě...je úžasná tu jsem popsala moje soužití s ní (dole v článku) z pohledu slečny, kdyby tě to zajímalo http://www.motoroute.cz/clanek/189-bmw-f-650--f-650gs--g-650gs.aspx
Tak to jsi šikulka, trochu závidím
Přesně takhle si to představuji, někde na parkoviště, pochopitelně prázdné a nejlépe v noci A pilovat a pilovat a....
Snizeny vsechno co jde, ale jezdi. Takhle Hugitka (ta s usima) radila na Krotitelich baworu. http://xhackerm.r...woru_2013/
Upravil xHackerM dne 02.11.2013 19:54
Kdyby tu mel někdo zájem o F650 GS tak moje bude pravděpodobně k mání.
Kdo by chtěl povím co a jak, ... jinak ABS výhřev rukojetí. Padáky, kryty rukojetí, kufry, tank vak -origo, zásuvka 12 V, blatníček přední, zvýšení řidítek, atp.., serviska - pravidelný servis. No prostě stačí napsat.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
TOLI napsal:
Kup normální F650GS nedakar. Z toho došáhneš. Zrovna bych o jedný věděl po móně ta taky není zrovna největší. http://www.motoin...50-gs.html
Ta uz je zamluvena!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
ewza napsal:
Na stará 40-ti letá kolena, jsem si (téměř) vyplnila sen, udělala papíry na moto a chtěla bych ne jaře začít jezdit. Prosím o radu po jaké motorce koukat, abych na ní dosáhla. Podle fotek to nepoznám, poradit se nemám kde. Nejraději bych F 650 GS Dakar, ale přijde mi vysoká.Jsem docela prcek 165/50. Abych věděla za čím se začít honit Abych to upřesnila ani scooter ani vařečka to nebude. Díky
...hele "osobo", tak za první - dej si pohlavek za stará kolena a 40 let
za druhé, je tu víc holek, které jezdí a jak psal Michal (XHACKER), viděl jsem tu jeho "ušatou" kamarádku domácí a sice měla ze začátku vytřeštěný oči, ale šlo to, takže bych se toho nebál a jak Ti tady napsali, jezdit a pokud budeš jezdit s pokorou/rozmyslem, určo se vyjezdíš a bude vše ok
já přesedlal z kola rovnou na 1200GS, tedy vzal jsem to přes AŠ s nějakou Kavasaki a neforemným hrochem za zády a mám o kousek víc než Ty, takže pohoda klídek a půjde to
www.jantruhlar.cz
Jo jo to měla a opravdu ji to nešlo. jednou takhle jsem ji vzal na moto a když zjistila že se ta zatáčka nechá prolétnout ve 160 ve dvou s řidítkem skoro u asfaltu hnedj to Klárce pomohlo pak si dala na prázdné asfaltové ploše par osmiček a ejhle ono to jde, a dovršila to na Krotitelích a ted jezdí jako ďas
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahojda, v první řadě doporučuju nenechat se ovlivňovat názory typu- to není motorka pro ženskou atd... Budeš na ni jezdit ty....Mám takovou už druhou a tědlech rečí jsem si vyslechla bezpočet Jsem trochu vyšší než ty(170 cm) a jezdím na 1150 GS. Podle financí se rozhodni jak má být motorka mladá a pak bych zašla do prvního autosalonu Bmw, kde mají i motorky. Dá se tam na ně sednout a "ošahat si to" Podle toho se dá odvodit po čem koukat- jestli to má být malé Gs nebo něco jiného..... Na 650 jsem nejela, ale mám kamarádku asi tvé velikosti a nedá na ni dopustit.. odjela na ni Rumunsko, Turecko a mnoho dalšího.... projdi inzeráty, poptej se tady na fóru, vyber barvu a je to HODNĚ ŠTĚSTÍ A PLNO KILOMETRŮ V POHO D.
Drakulka napsal:
Ahojda, v první řadě doporučuju nenechat se ovlivňovat názory typu- to není motorka pro ženskou atd... Budeš na ni jezdit ty....Mám takovou už druhou a tědlech rečí jsem si vyslechla bezpočet Jsem trochu vyšší než ty(170 cm) a jezdím na 1150 GS. Podle financí se rozhodni jak má být motorka mladá a pak bych zašla do prvního autosalonu Bmw, kde mají i motorky. Dá se tam na ně sednout a "ošahat si to" Podle toho se dá odvodit po čem koukat- jestli to má být malé Gs nebo něco jiného..... Na 650 jsem nejela, ale mám kamarádku asi tvé velikosti a nedá na ni dopustit.. odjela na ni Rumunsko, Turecko a mnoho dalšího.... projdi inzeráty, poptej se tady na fóru, vyber barvu a je to HODNĚ ŠTĚSTÍ A PLNO KILOMETRŮ V POHO D.
souhlas.
jestli ty zkrotis 1150, tak ona (treba snizenou) 12ku urcite.
navic to LIP brzdi, ma to ESA, pripadne protiprokluz (pokud si alespon trochu priplati).
Pripadne jde imho pro UPLNY zacatek omezit i vykon AFAIK.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja bych 650kou klasickou nezacinal. To uz treba F700 twin s protiprokluzem a ESA... ale uz se zase blizime vahove k 12ce... a to dost.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kup klidně 650 se sníženým sedle. Stejně budeš chtít někam pokračovat, tak budeš mít aspoň výběr.
Na motorkářích by ti ale hned napsali ,, pošli míry, nejlépe fotku v plavkách a mi ti řeknem co osedlej !!!
A co F 650 CS Scarver? Ma nadrz pod sedlem- nizsi težiště. Pohon řemenem- bez údržby. Pritelkyne na něm pred rokem začínala a i se 157 cm dosáhne na zem. Do terénu to ale rozhodně neni.
Ahoj, nedá mi to,abych se také nepřidala k diskuzi :-)
Sama jsem také začínala ( a dále hodlám jezdit ) na F 650. Je to skutečně dle mého názoru skvělá, spolehlivá a dobře ovladatelná motorka. Ani já jsem se nevyhnula názorům, že jednoválec nejni na rozjezd pro ženskou. V autoškole jsem jezdila na Suzuki 500 a ta mě tedy opravdu neoslovila. Nemohla jsem se na ní složit a hlavně ta nepohodlnost na delší trasy byla téměř nulová. Už tehdy jsem věděla, že tudy cesta nevede. :-)
Předpokládám, že na motorce budeš chtít hlavně cestovat i na delší trasy, takže, co se týče pohodlnosti dávám 650 100bodů. Ale to tady asi všichni bavoráci vědí, proto si brambory pořizují :-))
Takže za mě doporučuji 650, jinak souhlas s Drakulkou..dej na svou intuici, osedlej, vyzkoušej a uvidíš.
hele, a co erko? není to enduro, je to už těžší kategorie, ovšem zase s nižším těžištěm. na případné zvedání daleko příjemnější - opře se to o válec. na delší cesty pohodlné, boxer a kardanka a na dosažení v pohodě. a mám pocit že cenově je docela dost nízko..
R1100GS
rozhodně také toporučuji jednoválcové 650 GS.. Scarver je proti GS hůře ovladatelná.. Myslím, že je to výborná motorka na začátek nejen pro dámy... na 1150 nebo 1200 bych ani nepomýšlel.. Ne že bys to nezvládla, ale proč se dobrovolně trápit s váhou hned na začátku, že? A neboj, Hixe tady nikdo nebere vážně..
jezek napsal:
Ne že bys to nezvládla, ale proč se dobrovolně trápit s váhou hned na začátku, že?
a) ne*er
proc? treba proto, ze si i zacatecnik zaslouzi motorku, co poradne brzi + PROTIPROKLUZ.
zvlast to druhe dokaze zachranit mnoho pruserovych situaci.
a bavime se tu o 30kg rozdilu (coz je HODNE), nicmene teziste je lip.
Upravil hicks dne 03.11.2013 10:35
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2