Tonda napsal:
Starší R1200RT se mi líbilo vždycky nejvíc ze všech cestovních motorek, ale tohle nové podle fotek zatím předčilo moje očekávání. Mě se teda líbí moc - je takové sportovnější. Těším se, až ho uvidím naživo a projedu se na něm - to zase bude červík v hlavě
Takže teď o víkendu bezmála 900km. Předčila moje očekávání i ve skutečnosti. Podvozek, motor, výbava - vše funguje bravurně - zase o kus lepší motorka než předchozí model. V pátek luxusní počasí a krásných 350km po Chřibech, Mikulovsku, Znojemsku. Zbylé dva dny cca 550km vesměs v dešti a větru po Vysočině, Znojemsku, Blanensku, Vyškovsku. LCčkovej motor v kombinaci s dynamic ESA dělá z RT "sport tourera", kterej fakt funguje. Motor tahá jak čert, perfektně se vodí, jede to jak po kolejích, skvěle to brzdí a jízda v "nečasu" žádnej problém - pustil jsem si z audia Visací Zámek, zapnul výhřev na zadnici a na ruce a tradá někam...... BMW Navigátor V s ovládáním na řídítkách funguje výborně. V pátek jsem dojížděl za tmy - svítí to skvěle. Celkově jsem na motorce nenašel nic zásadního, co by mi vadilo (jen trošku zpětná zrcátka - ale nakonec jsem vyhovující nastavení našel).
Vystřídány všechny možné druhy silnic - se vším se RT "popasovalo" z mého pohledu bez ztráty kytičky. Spotřeba při svižném tempu v průměru nějakých 5,5L/100km. Fakt se mi dnes ani nechtělo přestat jezdit - na GS by mě v tomhle humusu dobrovolně nikdo ven nedostal. Díky Přemkovi z Renocaru za možnost pořádného otestování. http://tonda1200....Blanensko/
Tondo tak tu sedím koukám na fotky a tiše závidím
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
Fakt nádherná,už jsem to tu jednou psal,až bude GS moc vysoký na nastupování,tak jdu do ní.Abych se přiznal,tak RT LC se mi líbí víc než GS LC.
Dum spiro,spero.
Biker755 napsal:
Fakt nádherná,už jsem to tu jednou psal,až bude GS moc vysoký na nastupování,tak jdu do ní.Abych se přiznal,tak RT LC se mi líbí víc než GS LC.
Tak pod tohle bych se taky podepsal
Tondovi trochu zavidim, takovou testovaci projižku bych si taky dal
Nelíbí se mi vůbec. Starší verze měla mnohem ladnější tvary. Tohle je celý nějaký nesourodý. Snad bude v reálu vypadat lépe.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Jeden můj kamarád říká, že se mi v hlavě točí modrobílá vrtule...Ale asi se netočí natolik zběsile, abych u tohoto nového RT použil spojení "pěkný motocykl". Spíš někdy podezřívám designéry od BMW Motorrad, že něco hulí
To ovšem neznamená, že jízda na tomto svérázu nemůže být suprová, naopak, věřím že je a taky bych se rád svezl
Upravil MaO dne 16.03.2014 22:40
berka napsal:
Nelíbí se mi vůbec. Starší verze měla mnohem ladnější tvary. Tohle je celý nějaký nesourodý. Snad bude v reálu vypadat lépe.
vypada to lip v realu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
berka napsal:
Nelíbí se mi vůbec. Starší verze měla mnohem ladnější tvary. Tohle je celý nějaký nesourodý. Snad bude v reálu vypadat lépe.
vypada to lip v realu.
Tak, tak. Na fotkách ta motorka vypadá úplně jinak než ve skutečnosti. Je to takový víc "říznutý" do vzhledu K1600GT (alespoň mě to tak připadá). Někdy fotky hodně klamou. Svezení je opravdu parádní. Jezdilo se mi na ní líp než na K1600GT, se kterou jsem taky nějakých pár tisíc km najezdil. Je dá se říct stejně pohodlná a vybavená, na cestování i velice svižné svezení (třeba jen tak odpoledne někde po okolí) má výkonu dostatek a oproti K1600 je obratnější, "sportovnější" - pro mě je to v "cesťácích" prostě favorit.
Upravil Tonda dne 17.03.2014 07:06
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nemám důvod vám nevěřit, ale prostě na fotkách to vypadá jako by se nemohli rozhodnout jaký tvar jí dají. O skvělých jízdních vlastnostech nepochybuji.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Muj problem tkvi predevsim v tom, ze stary RT, zejmena posledni modely s dohc mi prijdou jako nejkrasnejsi cestak vubec. Budiky uz jsou trochu za zenitem, ale i tak, pecka.
Novinka je podle mne na fotkach silena. V realu ale o dost lepsi, vlastne pekna motorka, ale na starou to nema ani omylem... A to je ten muj problem, je pekna, ne krasna.
Jinak mne je to asi beztak putna, pac se mi tam neposkladaj nohy, minimalne se standard sedlem ne... Takze na popojeti ok, ale na delsi uzivani asi velmi tezko.
Upravil morabo dne 17.03.2014 08:34
Maiali nel Fango!
Mě se na tom hrozně líbilo rádio s otočným ovladačem. Posez byl jak v pohovce a jediný co mi vlastně chybělo byl takovej ten brutální zátah jako u GSLC ale je jasný že ten tam prostě nepatří- jinak to jelo jak z praku a celkově sem na tom nic nenašel, ale můj šálek čaje to prostě ještě není- ještě asi nejsem vyřáděnej
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Mě se na tom hrozně líbilo rádio s otočným ovladačem. Posez byl jak v pohovce a jediný co mi vlastně chybělo byl takovej ten brutální zátah jako u GSLC ale je jasný že ten tam prostě nepatří- jinak to jelo jak z praku a celkově sem na tom nic nenašel, ale můj šálek čaje to prostě ještě není- ještě asi nejsem vyřáděnej
A nebo jsi byl moc střízlivej
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz