Mr GS napsal:
Stejně jako Jancek najedu na TKC 9tis.Teď mám Karoo3,v terénu se nezalepuje.Momentálně na nich mám 12tis a předek je tak asi v půlce.V jednadvacítce se dělá taky http://www.moto-p...-karo.html a vlastnosti tý pneu se nedají na jakýmkoliv povrchu ani ze srandy srovnávat s prašivou 07kou.
Oni zase tak prašivý E-07 nebudou, když na nich jezdí min. půlka endur.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
zakladme je opravdu kolik najedes a co pojedes, sotolina se da jet i se SAVOU MC7 , jinak treba predni 21" XT ARMY vydrzi taky dost dlouho , ale konfort na silnici moc neni hlavne nad 120, ja nan nim mam teprve 2000 ale kamos treba uz 7 a je porad dobra
Upravil schrek dne 06.11.2013 09:11
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
zakladme je opravdu kolik najedes a co pojedes, sotolina se da jet i se SAVOU MC7 , jinak treba predni 21" XT ARMY vydrzi taky dost dlouho , ale konfort na silnici moc neni hlavne nad 120, ja nan nim mam teprve 2000 ale kamos treba uz 7 a je porad dobra
To taky neni guma na silnici schreku... http://www.moto-p...L-zeo.htmlF800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Roman Jakub napsal:
Podle mě je zásadní otázka kolik toho v té šotolině najedeš. Jestli má vůbec smysl nějaký pseudošpunt tahat. Neměl bys to lepší na Touranckách. A pak taky jak je ta cesta dlouhá? Jedeš tedy Lincoln Highway? A jedeš tam a zpět? Jestli jenom tam, tak je to cca 5500km a to ujedeš na všem. Tak si vem klidně ostré. Jestli tam a zpět, tak potřebuješ něco tak na cca 12000km. To už se to trochu zužuje. Ale jestli si vzít nějaký univerzál, tak je podle mě volba mezi E07 a Heidenau Skaut. Já bych šel vzhledem k únikům tlaku a možným problémům při transportu do Heidenau.
Já mám scouta a ten problém s únikem tlaku z přední gumy je tam stejný jako u mitasky a co sem četl tak nejsem zdaleka jediný. Po 14 dnech stání to padne z 2,3 pod 1,0, takže tudy asi cesta taky nepovede...
Ten problém s únikem tlaku je podle mně v patce pneumatiky. Pokud je tvrdá a zpevněná viz. mitasky a ještě v provedení Dakar, tak je to hodně citlivé na očištění dosedacích ploch na ráfku. Je velký rozdíl v pevnosti patky pneumatiky s porovnáním s radiální gumou. Doporučuji při každé výměně pneumatik ráfky očistit.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mr GS napsal:
Stejně jako Jancek najedu na TKC 9tis.Teď mám Karoo3,v terénu se nezalepuje.Momentálně na nich mám 12tis a předek je tak asi v půlce.V jednadvacítce se dělá taky http://www.moto-p...-karo.html a vlastnosti tý pneu se nedají na jakýmkoliv povrchu ani ze srandy srovnávat s prašivou 07kou.
Oni zase tak prašivý E-07 nebudou, když na nich jezdí min. půlka endur.
Otázka je,jestli to něco vypovídá a o čem...?
Půlka lidí taky volila Zemana
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Roman Jakub napsal:
Podle mě je zásadní otázka kolik toho v té šotolině najedeš. Jestli má vůbec smysl nějaký pseudošpunt tahat. Neměl bys to lepší na Touranckách. A pak taky jak je ta cesta dlouhá? Jedeš tedy Lincoln Highway? A jedeš tam a zpět? Jestli jenom tam, tak je to cca 5500km a to ujedeš na všem. Tak si vem klidně ostré. Jestli tam a zpět, tak potřebuješ něco tak na cca 12000km. To už se to trochu zužuje. Ale jestli si vzít nějaký univerzál, tak je podle mě volba mezi E07 a Heidenau Skaut. Já bych šel vzhledem k únikům tlaku a možným problémům při transportu do Heidenau.
Já mám scouta a ten problém s únikem tlaku z přední gumy je tam stejný jako u mitasky a co sem četl tak nejsem zdaleka jediný. Po 14 dnech stání to padne z 2,3 pod 1,0, takže tudy asi cesta taky nepovede...
Ja jel Scouty 3x a nikdy neunikaly. Jinak pokud potřebuje něco ultra spolehlivého, tak asi Metzeler. Sjezdil jsem X sad (klasická Tourance) a nikdy žádný problém. S ničím. Příští rok asi zkusím ty Karoo 3. Možná i o těch by mohl na této cestě uvažovat.
Ale pořád nevíme kolik a po čem toho chce ujet.
Vyzkoušel sem už uplně všechny mitasky E07,08,09,10 a nemůžu říct ani popel.Když není přezouvač lempl tak se nemůže nic stát.(někteří je dokonce pro jistotu podlepují) Neutekla mi žádná. Každá má nějaký plus a mínus ale žádná není vyloženě špatná.Píšu o současných mitaskách -stím co bylo před 5lety se to nedá srovnat. Jinak Pipo klidně bych dal dopředu E07 s duší. Ta duše tam přece ničemu nevadí.(kromě přehřívání ale s tím by neměl být problém pokud nepovalíte po dálnici jak smyslů zbavení)
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
schrek napsal:
zakladme je opravdu kolik najedes a co pojedes, sotolina se da jet i se SAVOU MC7 , jinak treba predni 21" XT ARMY vydrzi taky dost dlouho , ale konfort na silnici moc neni hlavne nad 120, ja nan nim mam teprve 2000 ale kamos treba uz 7 a je porad dobra
jak neni ??? je schválena pro poroz na pozemních komunikacích - Univerzální dezén pro cestovní enduro vhodný pro jízdu na silnici i v lehkém terénu. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E 75.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
zakladme je opravdu kolik najedes a co pojedes, sotolina se da jet i se SAVOU MC7 , jinak treba predni 21" XT ARMY vydrzi taky dost dlouho , ale konfort na silnici moc neni hlavne nad 120, ja nan nim mam teprve 2000 ale kamos treba uz 7 a je porad dobra
jak neni ??? je schválena pro poroz na pozemních komunikacích - Univerzální dezén pro cestovní enduro vhodný pro jízdu na silnici i v lehkém terénu. Schválen pro provoz na pozemních komunikacích podle DOT a evropské normy E 75.
XT 644 je guma se schválením pro provoz na poz. komunikacích a je vcelku opomíjená. Samozřejmě je jen na 21 kola. Pravděpodobně by tak nějak měla vypadat E-09 v rozměru na přední kola tedy devatenáctky.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Transamerica znamena, ze fakt neresim jestli najedu 6 nebo 12tisic km...
Mam 8 mesicu a najedu treba i 50tisic km. takze ted resim prvni gumy, co tam dat na jih ameriky. Jedu s zenskou na jedne moto, ostre spunty fakt ne. Zadne offroad vylety nebudou, ale dost cest jsou sotoliny, i treba kamenite, takze uplne silnicni neberu. Dozadu ideal E-07, v tom mam jasno - je to odzkousene.
Taky chci tubeless, protoze proste ultraseal funguje. Lidi co jezdi podobne vylety, tak na to nedaji dopustit. Pokud tam mas hrebik, nemusis ho vubec vyndavat.
viz igorova prvni prvni fotka zde [http://mototour.c.../argentina]
Z Vasich prispevku mi vychazi, ze ted premyslim nad TKC-80, E-07 s dusi [bez ultraseal] a jeste Karoo 3. Karoo vypadaji dobre, ale jine karoocka nevydrzeli ani 5tisic km, proto se ptam. Kdo s nima ma zkusenosti??? Nedat je i dozadu??
DIKY vsem...
Upravil pipo dne 06.11.2013 23:22
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)
pipo napsal:
Transamerica znamena, ze fakt neresim jestli najedu 6 nebo 12tisic km...
Mam 8 mesicu a najedu treba i 50tisic km. takze ted resim prvni gumy, co tam dat na jih ameriky. Jedu s zenskou na jedne moto, ostre spunty fakt ne. Zadne offroad vylety nebudou, ale dost cest jsou sotoliny, i treba kamenite, takze uplne silnicni neberu. Dozadu ideal E-07, v tom mam jasno - je to odzkousene.
Taky chci tubeless, protoze proste ultraseal funguje. Lidi co jezdi podobne vylety, tak na to nedaji dopustit. Pokud tam mas hrebik, nemusis ho vubec vyndavat.
viz igorova prvni prvni fotka zde [http://mototour.c.../argentina]
Z Vasich prispevku mi vychazi, ze ted premyslim nad TKC-80, E-07 s dusi [bez ultraseal] a jeste Karoo 3. Karoo vypadaji dobre, ale jine karoocka nevydrzeli ani 5tisic km, proto se ptam. Kdo s nima ma zkusenosti??? Nedat je i dozadu??
DIKY vsem...
...
Predni Karoo jsem nikdu nesundaval pod 10, zadnou, ale jak jsem rikal, mam specifickej styl.
Jinak ke Karoo3 muzes bud projit to vlakno tady, na ktery davali kluci odkaz a nebo jsou nejaky zkusenosti na advrideru:
taky sem to umazal nez si to poslal, morabo ) mam toho moc a najit neco kloudnyho na tomdle foru, je dost brutal
prave sem prochazel to forum o karoo 3 a najezd vypada dost naprt.
i kdyz na r100 bude jizda mnohem plynulejsi a nebude mizet, pocitam ze moc pres kilo nepojedeme... predek vyjde asi nastejno
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)
Na takovou cestu bych na 100gs vobul buďto tourancky,nebo v případě vice šotolin metzeler sahara enduro3,která se dělá i v jednadvacítce bezdušová. Jinak já mám na mé stovce obutou sadu mitas E08 bezdušák a za letošní sezonu najeto 5000km a bezproblémů,ojetá tak o třetinu.
jojo SAHARA ENDURO 3 vypada taky dobre, koukal jsem na ni jeste vecer.
MA NEKDO ZKUSENOSTI S JEJIM NAJEZDEM NA PREDNIM KOLE?
DIKY! :-)
The Simson, Homemade-50, Jawa Mosquito 50, Cagiva Elephant 125, KTM 250EXC-F, Cagiva Canyon 500, BMW F650 GS, BMW F800 GS, KTM 990 Adventure, R100GS ... and finally I am happy with BMW HP2 with R100GS ParisDakar! :-)