Bohužel pořád, já před třemi léty koupil novou Mazdu v Autolaros Ostrava.
Po roku při garančce (naštěstí v jiném servisu Mazda) mi zjistili rez pod zadním oknem a odmítli to řešit v záruce, že okno bylo neodborně vyměněno.
Já měl náběh na infarkt - nové auto!
V Autolarosu (ne hned, samozřejmě) přiznali výměnu skla, prý když dávali fólie poškrábali ho a vyměnili. Ale proč tak fušersky nevím.
Sice mi to bezplatně opravili, ale k nim už nepáchnu ani na dohled, ono těch negativních zkušeností tam bylo více.
Vikec napsal:
Jedna věc mě nejde do hlavy. Každej mele,jak ho stav tacho nezajímá,že je smířenej že je stočenej atd a když potom člověk prodává třeba dodávku s přiznanejma 400 000km,která je v naprosto top stavu,včetně čistýho interiéru,tak se toho nedá zbavit. A lidi si dou do bazaru koupit vo rok starší,komplet vybydlenou se 170 000km na tacho a sou zarytě přesvědčeni,že zrovna je nikdo nenatáhl a "prostě jen kápli na dobrej kus" :-) Stejně tak kdyš sem prodával varadero s 80 000km,v plné výbavě včetně ohlinsu a kufrů,koupenou tady v brně,nikdy nepadenou a za cenu čerstvě doveženejch varader z německa po tom nikdo ani neštěkl. Bejt svině,stočil bych ho na 25000km a druhej den by byla pryč. Stejně tak s těma dodávkama. Takže by se lidi měli nad sebou zamyslet.
A ten,kdo si myslí žejeho TDI kombík z německa je stočenej vo 50 tisíc km ať si k tomu jednu nulu přidá,dneska není vyjímka,když auta jezdí 150 000km ročně a dodávky už dávají 250-300 000km za rok,což je celkem masakr,ale potkávám se s nima dnes a deně:-)
na to mám poučku...SVĚT CHCE BÝT KLAMÁN
Není dle mého názoru člověka, leda by byl zcela bezduchým, který by chtěl být klamán a proto nemám tyto řeči vůbec rád. Řekl bych, že lidi jsou spíš naivní a věří tomu čemu věřit chtějí. O to horší bývá rozčarování, když přijde člověk na to, že ho někdo podvedl! A pak přichází podle mě to hlavní a tím je bezmocnost v tom, domoci se postihu podvodníka.
Osobně vidím jako nevětší problém stočených tachometrů v tom, že je nový majitel zcela dezinformován o servisních úkonech v závislosti na ujetých km. Jinak řečeno neví, jestli má měnit rozvody, kolik má za sebou spojka, tlumiče atd. A na co se dá teda spolehnout, když i servisní knížky a dokonce i záznamy v autorizovaných servisech se dají manipulovat, či vymazat? Jediná možná cesta je tedy, koupit buď auto, které znám a nebo od někoho, komu věřím.
Mně osobně by nevadil vyšší nájezd km, pokud vím, kdy se co na autě dělalo....ale to nemám jistotu ani u těch větších nájezdů, tak co potom s tím a proč se divit, že se pak tyto vozidla neprodávají? Co je horší, zjistit že auto nemá najeto udávaných 100 tisíc, ale 300 tisíc, nebo zjistit, že auto má namísto tachometrových 400 tisíc, reálných tisíců 600 nebo i víc?? Zamyslel se někdo taky nad tím?
Asi by se s tímhle problémem mělo začít přímo v automobilkách, ale obávám se, že to není příliš v jejich zájmu....ojetiny, potažmo náhradní díly jsou přeci taky kšeft a ne malý!
No,jednou sme měli doma sprintera z německa,tehdy nějaká dvouletka kupovaná se 180 000km na tacho. Realita byla někde kolem 300 000km. 9let se s tím jezdilo a když měl najeto 880 000km na tacho(reálně teda cca 1000 000km)šel dosvěta a dotyčnej co to koupil to za dva měsíce nabízel na netu s 320 000km:-)
A třeba na aktuální verzi Ducato/Boxer/Jumper nikdy nebude najeto víc,než 399 999km,protože víc ty budíky neumí ukazovat-Je tam kurvítko,takže se musí chtěnechtě k nějakýmu stáčečovi,kterej tam dá třeba nulu a jede se znova. Takhle to mám já. Ale samozřejmě v pežot servisu při servisech udávám stav s reálnejma km,stejně tak na protokol při stk.
Vikec napsal:
Jedna věc mě nejde do hlavy. Každej mele,jak ho stav tacho nezajímá,že je smířenej že je stočenej atd a když potom člověk prodává třeba dodávku s přiznanejma 400 000km,která je v naprosto top stavu,včetně čistýho interiéru,tak se toho nedá zbavit. A lidi si dou do bazaru koupit vo rok starší,komplet vybydlenou se 170 000km na tacho a sou zarytě přesvědčeni,že zrovna je nikdo nenatáhl a "prostě jen kápli na dobrej kus" :-) Stejně tak kdyš sem prodával varadero s 80 000km,v plné výbavě včetně ohlinsu a kufrů,koupenou tady v brně,nikdy nepadenou a za cenu čerstvě doveženejch varader z německa po tom nikdo ani neštěkl. Bejt svině,stočil bych ho na 25000km a druhej den by byla pryč. Stejně tak s těma dodávkama. Takže by se lidi měli nad sebou zamyslet.
To byl sarkasmus.....
A ten,kdo si myslí žejeho TDI kombík z německa je stočenej vo 50 tisíc km ať si k tomu jednu nulu přidá,dneska není vyjímka,když auta jezdí 150 000km ročně a dodávky už dávají 250-300 000km za rok,což je celkem masakr,ale potkávám se s nima dnes a deně:-)
na to mám poučku...SVĚT CHCE BÝT KLAMÁN
Není dle mého názoru člověka, leda by byl zcela bezduchým, který by chtěl být klamán a proto nemám tyto řeči vůbec rád. Řekl bych, že lidi jsou spíš naivní a věří tomu čemu věřit chtějí. O to horší bývá rozčarování, když přijde člověk na to, že ho někdo podvedl! A pak přichází podle mě to hlavní a tím je bezmocnost v tom, domoci se postihu podvodníka.
Osobně vidím jako nevětší problém stočených tachometrů v tom, že je nový majitel zcela dezinformován o servisních úkonech v závislosti na ujetých km. Jinak řečeno neví, jestli má měnit rozvody, kolik má za sebou spojka, tlumiče atd. A na co se dá teda spolehnout, když i servisní knížky a dokonce i záznamy v autorizovaných servisech se dají manipulovat, či vymazat? Jediná možná cesta je tedy, koupit buď auto, které znám a nebo od někoho, komu věřím.
Mně osobně by nevadil vyšší nájezd km, pokud vím, kdy se co na autě dělalo....ale to nemám jistotu ani u těch větších nájezdů, tak co potom s tím a proč se divit, že se pak tyto vozidla neprodávají? Co je horší, zjistit že auto nemá najeto udávaných 100 tisíc, ale 300 tisíc, nebo zjistit, že auto má namísto tachometrových 400 tisíc, reálných tisíců 600 nebo i víc?? Zamyslel se někdo taky nad tím?
Asi by se s tímhle problémem mělo začít přímo v automobilkách, ale obávám se, že to není příliš v jejich zájmu....ojetiny, potažmo náhradní díly jsou přeci taky kšeft a ne malý!