Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Alda
#21 
Přidané 29.11.2013 10:30
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Melizoy napsal:
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.


11tka a 1150 je mekka, ale tvrda jako prase je i vzduchova 12tka. Tam uz rozdil oproti LC skoro neni.
 
raptor
#22 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 10:38
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
stepan napsal:
raptor napsal:
je teraz z tohto titulu "slabe" naopak motoricky mi asi viac pasuje pokojnejsi airhead


ty si budeš kupovat dvouventil ?


na to si ako prisiel? rolleyes
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
hicks
#23 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 12:52
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
stepan napsal:
raptor napsal:
je teraz z tohto titulu "slabe" naopak motoricky mi asi viac pasuje pokojnejsi airhead


ty si budeš kupovat dvouventil ?


na to si ako prisiel? rolleyes


protoze 1100 a vys je OILhead.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#24 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 12:53
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
Melizoy napsal:
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.


ja to mel tvrdy jako uplne novy.

ted je to imho az moc mekky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
raptor
#25 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 13:27
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
hickcsíku... prosím ťa skús mi teda vysvetliť rozdiel medzi OIL head ktorý je od 1100 vyssie a AIRhead ktory bol kym nevysla rada 1100

dakujéééééééééééééééém Grin

p.s. bez googla (úprava) Grin
Upravil raptor dne 29.11.2013 13:42
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
parukar
#26 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 13:27

Příspěvků: 830
Registrace: 17.04.12
Tatínku, a co je dál, Brno, nebo Měsíc?
- Synku, neser a jdi se podívat k oknu! Vidíš Měsíc?
- Ano.
- A Brno?

čím dál od Práglu, tím líp na světě....
 
hobr
#27 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 14:09

Příspěvků: 2379
Registrace: 29.12.10
Parukar napsal:
čím dál od Práglu, tím líp na světě....

FrownGrin
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
 
Macek01
#28 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 15:54
Avatar člena


Příspěvků: 922
Registrace: 22.08.13
No tak kluci aspoň tady bez hádek a narážek, člověka to pak nebaví číst opravdu. Rád si přečtu zkušenosti a všechny názory, ty poslední komentáře jsou zbytečný fakt. Založte si téma na facebooku pojďme se hádat a můžete se pořádně vyřádit a já budu v klidu, protože facebook nemam Grin.

Mě mě poměrně hodně zaujala zkušenost se sportovnějším charakaterem a pocit lehkosti při řízení, já když sem poprvé řídil svojí 1200tku GSA a že je to při manipulaci na místě pěknej Macek Grin, tak sem byl dost ohromenej jak se krásně vodí a pokud je novej model ještě o něco lepší, tak se fakt těšim na to až si najdu příležitost to vyzkoušet. Jo ti chlapi nemaj nadormo ve sloganu radost z jízdy.
 
hicks
#29 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 16:24
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
hickcsíku... prosím ťa skús mi teda vysvetliť rozdiel medzi OIL head ktorý je od 1100 vyssie a AIRhead ktory bol kym nevysla rada 1100

dakujéééééééééééééééém Grin

p.s. bez googla (úprava) Grin


ty jelitante... OILHEADS jsou od 850R vys, predtim byly airheads, viz:

http://en.wikiped...flat-twins

Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.

Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#30 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 16:25
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
hicks napsal:
Melizoy napsal:
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.


ja to mel tvrdy jako uplne novy.

ted je to imho az moc mekky.


Presne tak. Ze zacatku jsem na to dost nadaval, ale cca po 5.000km se to najednou znormalizovalo a dal se teprve pouzit jinej rezim nez enduro... Ted v poho.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Macek01
#31 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 16:32
Avatar člena


Příspěvků: 922
Registrace: 22.08.13
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.
 
hicks
#32 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 16:44
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.


imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja blushing
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
MichalD
#33 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 16:50
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 11.07.13
hicks napsal:
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.


imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja blushing



na mě nikdy žádná pružina nebude, ta co tam je teď je ze mě unavená už od vyjetí ze salonu Smile
všude dobře, s kávou nejlíp
 
hicks
#34 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 17:02
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
MichalD napsal:
hicks napsal:
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.


imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja blushing



na mě nikdy žádná pružina nebude, ta co tam je teď je ze mě unavená už od vyjetí ze salonu Smile


nemas tolik zrat! GrinPfft
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Macek01
#35 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 17:08
Avatar člena


Příspěvků: 922
Registrace: 22.08.13
Grin tak to je v poradku Grin
 
raptor
#36 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 17:30
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
hicks napsal:
raptor napsal:
hickcsíku... prosím ťa skús mi teda vysvetliť rozdiel medzi OIL head ktorý je od 1100 vyssie a AIRhead ktory bol kym nevysla rada 1100

dakujéééééééééééééééém Grin

p.s. bez googla (úprava) Grin


ty jelitante... OILHEADS jsou od 850R vys, predtim byly airheads, viz:

http://en.wikiped...flat-twins

Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.

Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.


ok ty jelito.. ja som mal na mysli vzduchom chladeny boxer (tzn. nie vodnika)
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
morabo
#37 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 19:20
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
raptor napsal:
hicks napsal:
raptor napsal:
hickcsíku... prosím ťa skús mi teda vysvetliť rozdiel medzi OIL head ktorý je od 1100 vyssie a AIRhead ktory bol kym nevysla rada 1100

dakujéééééééééééééééém Grin

p.s. bez googla (úprava) Grin


ty jelitante... OILHEADS jsou od 850R vys, predtim byly airheads, viz:

http://en.wikiped...flat-twins

Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.

Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.


ok ty jelito.. ja som mal na mysli vzduchom chladeny boxer (tzn. nie vodnika)


Vzduchem chlazeny jsou vsechny boxery, i LC.
Prave ze cistej vzduchac - vzduchac je opravdu jen dvouventil, my mame olejovky Wink (ten pomer kolik se tim dochlazuje neni az tak vzdalenej od soucasnyho dochlazovani vodou)
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
MichalD
#38 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 21:26
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 11.07.13
hicks napsal:
MichalD napsal:
hicks napsal:
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.


imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja blushing



na mě nikdy žádná pružina nebude, ta co tam je teď je ze mě unavená už od vyjetí ze salonu Smile


nemas tolik zrat! GrinPfft


Presne!! clap
Ale ty dva metry co mam nikdy vazit pod 120 nebudou tongue
všude dobře, s kávou nejlíp
 
hicks
#39 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 29.11.2013 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 16430
Registrace: 09.07.08
raptor napsal:
hicks napsal:
raptor napsal:
hickcsíku... prosím ťa skús mi teda vysvetliť rozdiel medzi OIL head ktorý je od 1100 vyssie a AIRhead ktory bol kym nevysla rada 1100

dakujéééééééééééééééém Grin

p.s. bez googla (úprava) Grin


ty jelitante... OILHEADS jsou od 850R vys, predtim byly airheads, viz:

http://en.wikiped...flat-twins

Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.

Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.


ok ty jelito.. ja som mal na mysli vzduchom chladeny boxer (tzn. nie vodnika)


Raptore pochop uz, ze OILHEAD se rika vzduchacum prichlazovanym olejem, v anglosaskem prostredi. Maji na to dokonce i klub:

http://www.oilhea...-tech-tips

got it, herr Raptor?

www.oilheadsclub.org/wp-content/uploads/2012/09/mousepad.jpg

ed
Upravil hicks dne 01.12.2013 17:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
raptor
#40 
Pocitový rozdíl řidiče mezi GS a GS LC - dotaz
Přidané 01.12.2013 17:41
Avatar člena


Příspěvků: 2055
Registrace: 19.06.13
hicksi ok je to tak ako pises Smile
live fast, die young
be wild, have fun
 
www.motoraptor.sk
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 129
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.33 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI