Melizoy napsal:
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.
11tka a 1150 je mekka, ale tvrda jako prase je i vzduchova 12tka. Tam uz rozdil oproti LC skoro neni.
raptor napsal:
je teraz z tohto titulu "slabe" naopak motoricky mi asi viac pasuje pokojnejsi airhead
ty si budeš kupovat dvouventil ?
na to si ako prisiel?
protoze 1100 a vys je OILhead.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Melizoy napsal:
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.
ja to mel tvrdy jako uplne novy.
ted je to imho az moc mekky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak kluci aspoň tady bez hádek a narážek, člověka to pak nebaví číst opravdu. Rád si přečtu zkušenosti a všechny názory, ty poslední komentáře jsou zbytečný fakt. Založte si téma na facebooku pojďme se hádat a můžete se pořádně vyřádit a já budu v klidu, protože facebook nemam .
Mě mě poměrně hodně zaujala zkušenost se sportovnějším charakaterem a pocit lehkosti při řízení, já když sem poprvé řídil svojí 1200tku GSA a že je to při manipulaci na místě pěknej Macek , tak sem byl dost ohromenej jak se krásně vodí a pokud je novej model ještě o něco lepší, tak se fakt těšim na to až si najdu příležitost to vyzkoušet. Jo ti chlapi nemaj nadormo ve sloganu radost z jízdy.
Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.
Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Melizoy napsal:
A já jsem zase asi jedinej, kdo si všiml, že LC je ve srovnání s čímkoli starším opravdu nesrovnatelně tvrdé? Jel jsem na LC jen jednou čtvrthodiny po okolí Vidžína na Westsessionu, charakteristiky podvozku jsem přepínal, a byl jsem přesto slušně vyklepanej. Tuhé sedlo a klepající se plexi mě úplně nepřesvědčily. Naopak motor, brzdy a ovladatelnost a pocit lehkosti při manipulaci se mi opravdu líbily dost. Dal bych tomu ještě šanci na špuntech, třeba mi charakter podvozku nesedl právě kvůli gumám, protože jsem nakalibrovaný na měkčí špunt a na motorce byly silniční pryže, ale pohodlné mi to vysloveně nepřišlo.
ja to mel tvrdy jako uplne novy.
ted je to imho az moc mekky.
Presne tak. Ze zacatku jsem na to dost nadaval, ale cca po 5.000km se to najednou znormalizovalo a dal se teprve pouzit jinej rezim nez enduro... Ted v poho.
Maiali nel Fango!
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.
imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.
imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja
na mě nikdy žádná pružina nebude, ta co tam je teď je ze mě unavená už od vyjetí ze salonu všude dobře, s kávou nejlíp
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.
imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja
na mě nikdy žádná pružina nebude, ta co tam je teď je ze mě unavená už od vyjetí ze salonu
nemas tolik zrat! 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.
Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.
ok ty jelito.. ja som mal na mysli vzduchom chladeny boxer (tzn. nie vodnika)
live fast, die young be wild, have fun
Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.
Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.
ok ty jelito.. ja som mal na mysli vzduchom chladeny boxer (tzn. nie vodnika)
Vzduchem chlazeny jsou vsechny boxery, i LC.
Prave ze cistej vzduchac - vzduchac je opravdu jen dvouventil, my mame olejovky (ten pomer kolik se tim dochlazuje neni az tak vzdalenej od soucasnyho dochlazovani vodou)
Maiali nel Fango!
Macek01 napsal:
To by me zajimalo co se upravilo, pruzina nebo elektronika. Je pravdepodobny, ze se elektronika srovna dle ridice, jako napriklad automaticky prevodovky, ktery se po najeti nejakych kilometru nastavi dle stylu jizdy.
imho zretelne chcipa pruzina. A to i pod tak lehkym jezdcem, jako jsem ja
na mě nikdy žádná pružina nebude, ta co tam je teď je ze mě unavená už od vyjetí ze salonu
nemas tolik zrat!
Presne!!
Ale ty dva metry co mam nikdy vazit pod 120 nebudou všude dobře, s kávou nejlíp
Airheads
Airheads are BMW motorcycles with an air-cooled flat-twin engine (including the BMW 247 engine) that were built from 1923 to 1995. The airhead engine was replaced by the oilhead, also a flat-twin, which includes a number of design changes including partial oil cooling and four valves per cylinder.
Oilheads
An Oilhead is the name used for BMW flat-twin motorcycle engines with four valves per cylinder that use partial oil cooling to transfer some of the heat from the engine to the atmosphere. The oilhead name is used to distinguish these engines from the earlier airhead models, which used only air cooling. In 2013, BMW introduced water cooling to the range.
ok ty jelito.. ja som mal na mysli vzduchom chladeny boxer (tzn. nie vodnika)
Raptore pochop uz, ze OILHEAD se rika vzduchacum prichlazovanym olejem, v anglosaskem prostredi. Maji na to dokonce i klub:
ed
Upravil hicks dne 01.12.2013 17:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2