Roman Jakub napsal:
Tak jestli takhle přemýšlíš, jezdi třeba v kraťasech Jezdím rád a myslím, že jezdím celkem dost. Mých průměrných 25tis za sezónu už pár kalhot prověřilo, tak píšu, co si myslím.
Jen poukazuju na všechny aspekty nad kterými se dá zamyslet.
Kalhoty co mám ušité od hubíků se už bohužel nevyrábějí, tak jsem odkaz dát nemohl. Nicméně i u nich se dá vybrat. Např. kalhoty Eridanus.
Kalhoty Zeffiro od Heldu taky nejsou špatné v poměru cena/výkon. Taky jsou ve skříni
Těch 25 za rok taky udělám.O chrániče asi vůbec nejde protože ty molitany beztak nic neuchrání.Vozím oddělený motokrosový chrániče,spíš jde o to aby se ten matroš nerozšoupal a neroztrhal a toho bych se rozhodně nebál. Už sem viděl pár hadrů po dobrejch klouzačkách a ve 100% případů byla odřená p.rdel ,rameno,loket a koleno. Stehno,biceps,prsa nikdy. Takže nevidím důvod proč by měl větrák na stehně vadit. Samozřejmě když při trialu spadneš na ostrej šutr tak ti nepomůže ani svěcená voda zašitá v goretexu
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
A ještě pokud jde o nějaký tip. Tak já se chci rozhodně podívat na Klim Dakar. A třeba PSI Hubik má v těch mých chrániče slušné a opravdu i velké. Jinak souhlas, že sériové chrániče jsou obvykle poměrně na prd. Myslím v rozpočtovém oblečení.
Mám kalhoty od Rukky a moc jsem spokojenej. Perfekně větrají a brzo uschnou. Můžu vřele doporučit.
Upravil kepkin dne 30.11.2013 10:30
------------------------------------------------------------------------------------
CHOVEJ SE KE SVÉ MOTORCE TAK, JAK CHCEŠ ABY SE TVÁ HOLKA CHOVALA K TOBĚ
kepkin napsal:
Mám kalhoty od Ruky a moc jsem spokojenej. Perfekně větrají a brzo uschnou. Můžu vřele doporučit.
To je asi tak jako říct "mám pneumatiky michelin a jsou skvělý". Když nenapíšeš typ, tak je to celkem informace k ničemu, protože Rukka vyrábí všechno od super prodyšných typů (řada AIR) přes běžnou corduru s celkem mizerným větráním nebo úplně nevětranou až po trilamináty s minimálním větráním určené na spíš sportovně-cestovní motorky. A můžu garantovat, že v některých modelech "od Rukky" se člověk v horku rozhodně komfortně cítit nebude Třeba v kalhotách Rukka Focus bych garantoval, že se nedá vydržet už od 25C výš.
Tak malé doplnění info. Kalkoty RUKKA AIROAD.
Upravil kepkin dne 30.11.2013 10:30
------------------------------------------------------------------------------------
CHOVEJ SE KE SVÉ MOTORCE TAK, JAK CHCEŠ ABY SE TVÁ HOLKA CHOVALA K TOBĚ
sice je zima, ale zajímalo by mně, jak řešíte letní vedra? Já jezdím od srpna a uteklo mi to tak rychle, že jsem to nestihl moc diskutovat. Když jsem oblékl kalhoty (střední cenová kategorie s protektory) bez podzimní vložky a k tomu bundu (textilní s protektory), bylo mi strašný vedro, v podstatě jsem nemohl vůbec stavět, jinak ze mně lilo ... Můj dotaz: Vyrábí se nějaké hardy na léto? Aby měli protektory, ale prostě vzdušnější, lehčí... Máte nějaká doporučení?
díky, Ladin
Všiml jsem si, že BMW má v nabídce ochlazovací vestu, píšou, že sníží teplotu o 6 -12 stupňů, třeba to opravdu funguje http://eshopbmw.c...vinka.html
nekomu sem dovezl dva kusy zde na webu , tak at hodi dotycny recenzi
Upravil schrek dne 30.11.2013 21:31
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
TOLI napsal:
[quote]Roman Jakub napsal:
.....
Když si na stehně odklopíš celej panel kterej má tak 30x10cm a pod ním je jen sítka tak seš vlastně nahej
...http://shop.speed...Pant-AIROH
Mohu potvrdit, že tyhle kalhoty větrají velmi dobře. Těmi otevíracími otvory jde regulovat teplo velmi efektivně. Koupil jsem si je právě po loňské zkušenosti s vedrem v mém starým oblečením, které větrání nemělo.
Budna Concept 2013 větrá ještě více než ksalhoty a naučil jsem se jí otevírat a zavírat i za jízdy když není čas zastavit, aby parta neujela
.
Pája
Jezdím v Conceptu celý rok všechny chrániče vytažený. Krunýř a holení chrániče to jistí. Hadry větrají suprově a jak píšou kolegové dají se zapnout i za jízdy. Pokud je moc horko (nad 30) bunda jde dolů a dres místo ní. V této cenové relaci není nad toto oblečení od Pardála. Rukka, Klim apod. super, ale těch peněz a při představě, že to zas.ru od oleje nebo propálím u ohně mne jímá hrůza.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
sice je zima, ale zajímalo by mně, jak řešíte letní vedra? Já jezdím od srpna a uteklo mi to tak rychle, že jsem to nestihl moc diskutovat. Když jsem oblékl kalhoty (střední cenová kategorie s protektory) bez podzimní vložky a k tomu bundu (textilní s protektory), bylo mi strašný vedro, v podstatě jsem nemohl vůbec stavět, jinak ze mně lilo ... Můj dotaz: Vyrábí se nějaké hardy na léto? Aby měli protektory, ale prostě vzdušnější, lehčí... Máte nějaká doporučení?
díky, Ladin
Jestli můžu doporučit co se týče kalhot tak Dane Strandby (jiné už nechci)jsou i za slušný peníz,a dělají i bundy ale tu nemám jezdím v Ixon Atlas(už se nedělá)..
Dane Strandby ale není z Cordury - je to 60% polyester + 40% polyamidový úplet. Sice to větrá skvěle ale teplota tavení při pádu je rozhodně nižší než u Cordury nebo Cordury AFT, to je prostě jiná kategorie (i cenově).
Do města proč ne, tam člověk většinou nejezdí 130kmh. Ale na cestování bych nic s polyamidem nedoporučoval.
Od Dane je dobrá a mimořádně vzdušná volba Torreso. To se doprodává za naprosto skvělou cenu (když se vezme v úvahu materiály a technické detaily). Příští rok tento model nahradí LIMFJORD, který jsme v prototypu ukazovali už letos na jarní výstavě a v produkční verzi byl k vidění na EICMA v Miláně minulý měsíc. Je to hodně podobné jako bylo Torreso ale hrudní větrání je dělané 2x rolovacím panelem pod kterými je mřížka a zipy jsou nového typu YKK (stejné jako na novém trilaminátovém modelu Companero Boreal) - tedy ty "hrubé" vodotěsné. Pochopitelně Limfjord není trilaminát ale normální Cordura a pod tím je goretexová vložka. Cena bude prakticky stejná jako byla normální cena Torresa - komplet kolem 1000EUR.
Nicméně, pokud jde o letní oblečení s goretexem, tak nic nepřebije to Toresso. Je to nejlepší poměr cena/hodnota na trhu. Magnetický límeček, extrémní větrání, kvalitní Cordura (opravdu Cordura od DuPontu ne napodobenina), goretexové kapsy na vnější bundě, SasTech protektory... Ale je to už jen doprodej posledních pár kousků. Limfjord je hodně podobný ale ty rolovací větráky nemusí každému vyhovovat - i když plochu mají mít větší než ty půlmetrové lineární větráky na Torresu.