U 11ky mi kdyz vyklopim bocni stojanek chcipne motor a vypne FID panel, kdy ho zase vratim tak se zapne a zabzuci cerpadlo benzinu. U 1150 mam pocit muze na bocaku motor bezet ne? Tak tam FID kvuli tomu nezhasne...
To je standardní chování u 11ky. Dá se udělat menší úprava, aby na bočáku nechcípala.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Ohledně toho spínače stojánku na R1100GS - kdyby to chtěl někdo na 1100GS "překopat", tak tady jsem před lety dával schéma: http://www.bmwgs....icle_id=78
Vim, že se to dá udělat i tak aby běžela, jen říkám že problém nemusí být jen v Hall senzoru, že to může klině dělat i tenhle senzor na bočnim stojánku a pozná to podle toho že když je špatnej ten bočák tak to vypne i FID panel, což si myslim ten hall senzor nedělá.
Kdyz mi odesel hall,tak jsem si ale skoro jistej,ze mi po otoceni klicku cerpadlo zabzucelo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Motor přestal běžet za jízdy? nebrnkl jsi o chcípák? Už 2x se mi stalo, že jsem měl špatný kontakt chcípáku, to bylo mrtvý taky, čerpadlo nezabzučelo a ani FID panel se nerozsvítil, pomohlo s ním trochu zahejbat.
červenej Elf
vevis napsal:
Kdyz mi odesel hall,tak jsem si ale skoro jistej,ze mi po otoceni klicku cerpadlo zabzucelo.
Taky si myslím,není duvod,proč by čerpadlo v případě ko hallu nezabzučelo po otočení klíčku. Samozřejmě potom při zastartování ani nehlesne.
A kdyby byl špatnej chcípák,tak by zase nesvítil fid panel,teda aspoň na 1150 se rožne až po otočení chcípáku na ON.
vevis napsal:
Kdyz mi odesel hall,tak jsem si ale skoro jistej,ze mi po otoceni klicku cerpadlo zabzucelo.
Taky si myslím,není duvod,proč by čerpadlo v případě ko hallu nezabzučelo po otočení klíčku. Samozřejmě potom při zastartování ani nehlesne.
A kdyby byl špatnej chcípák,tak by zase nesvítil fid panel,teda aspoň na 1150 se rožne až po otočení chcípáku na ON.
Hmm, prave to si taky myslim, tedy mysell jsem tim co jsem napsal predtim. Takze asi jej pujdu do garaze odpojit a zjistit kde je pravda
FID mi zhasne, myslím tak jak má: když vykopnu stojánek a taky když zapnu chcípák...
nicméně jsem už domluvený s uživatelem servisák na opravě, za což mu předem děkuju! dám potom vědět, kde byl problém...
Vikec napsal:
Můj tip je čerpadlo,nebo nějaký konektory,pojistky atd.
Pojistky ne. To bych musel mít nějakou v prde.li i já a nemám.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak co, už se něco ví, ohledně Tvé závady?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já myslím, že jestli mu nezavrčelo čerpadlo po otočení klíčku, tak bude v háji čerpadlo nebo věci okolo něj (kabeláž, relé).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
nechci dělat reklamu, ale SERVISAK se o vše postaral, dokonce opravil věci, které jsem mu neříkal a to velice potěší, vysvětlil jak se věci mají atd...
palec nahoru tomuto člověku, je vidět, že to dělá s nadšením pro věc!
Tak paráda
O víkendu se vrhnu taky na svoji motku... Začnu u čerpadla, abych ho vyloučil. Pak budu pokračovat ke snímači. Apropo, dá se zjistit, jestli je Hall v prd.eli, když ho vymontuju? Třeba nějakým proměřením?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Tak paráda
O víkendu se vrhnu taky na svoji motku... Začnu u čerpadla, abych ho vyloučil. Pak budu pokračovat ke snímači. Apropo, dá se zjistit, jestli je Hall v prd.eli, když ho vymontuju? Třeba nějakým proměřením?
Podle mne hall poznas podle toho,ze ti nehazi jiskru ani jedna svicka.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To je fakt, ještě zkusim vyndat postupně svíčky a ukostřit a protočit motorem. Pokud nezajiskčí, jdu rovnou na snímač. Při prvním testu alá Servisák mi jiskru nehodila. Jen cvaklo start.relé a nic.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.