Mě šlo o to,abych viděl,kdy toho má mašina dost,třeba když sou v létě horka nad 30stupňů,tak abych viděl,kdy jí lehce "povolit" a nechat trochu popadnout dech:-)
Ještě dělají stejný provedení voltmetru,ten by byl možná na dvouventilu užitečnější.
Navíc mám na stovce jen tachometr a malej otáčkoměr a tak bych to měl krásně kam dat. Jen bych to stříknul na černo,ten chrom.
Já tam dal teplotní čidlo a po cestách mi ukazuje okolo 110ti,ale jak vjedu do terénu a jedu 1,2 tak vylejzá na 130.Proto jsem se ptal,kolik je únosná teplota.Na Tatrách byl budík do 300,ale to bych radši nezkoušel.
Proto se ptám znova.Kolik stupňů je únosná teplota?
Upravil sadilek dne 21.04.2014 21:31
servisak napsal:
Nedela se neco misto olejove merky to mas bez bastleni
Jasně že dělá,ale přesnost je dost diskutabilní,přecejenom to za chodu je v kontaktu s olejem jen rozstřikem a není to na očích jako ten budíček.
a neslo by udelat nejamej kompaktni digital aby mel i dobijeni i teplotu oleje.. myslim si ze nejakej sikula by to zvladl
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak co znalci.Kolik je bezpečná teplota oleje pro vzducháč.Nikdo se nepídil co třeba na 1150 znanenají ty přibejvající okýnka teploměru a kolik má olej opravdu stupňů?
Romane, tady to máš pro R1100, 1150 ( http://www.bmwgs....icle_id=83 ) - myslím, že 130°C bude pro "dvouventila" v offu snesitelné.
Upravil Tonda dne 22.04.2014 12:07
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tondo!Jsi bůh.Díky!Nastavuji tedy alarm na AST na 140 stupňů.Doufám,že se v těchto hodnotách nebudu pohybovat často,ale vzhledem k oleji 20w50 si také myslím,že by k ničemu dojít nemělo.
Mám další dotaz na majitele 100/80gs.Za co je zaháklej držák nádrže?
Na rámu sedí gumové lůžko a pak už tam mám jen díru trubky rámu.Očividně mi něco chybí,ale v seznamu dílů jsem nic nevykoukal,jen tu gumu a hák na nádrži.
Nevyfotil by mi to někdo?
Vepředu mám nádrž jen v gumě a vzadu se to zahákne tím drátěným držákem jen za tu středovou tubku rámu. Na tom drátěným držáku(nebo klipu,nebo jak to nazvat) je navlečenej gumovej váleček,kterej to drží trochu napružený při tom zaháknutí přez rám. Ale je to divný řešení,moc se mě to nelíbí...
Je fakt,že nádrž se mě nijak nehejbe,takže to uchycení asi funguje,jen to při tom přetahování toho drátu přez trubku rámu nepůsobí buhvíjak propracovaně. Ale aspoň jde nádrž dolů bez nářadí...
Neporadí mi tu někdo jak rozebrat přepínač směrových světel na GS 100?
Ať přepnu na jednu,nebo druhou stranu jde mi napětí na strany obě.
PavelDR přiložený následující obrázek:
Hlavně je třeba odšroubovat ten červený trojúhelníček od blinkrů a vycvaknout žlutý přepínač dálkových a potkávacích světel. Potom to celé se strany od kabeláže opatrně vypáčíš ven. Nemusíš se bát zabrat ty přepínače jsou tam jednotlivě vloženy, tak nevyskočí žádné pružiny a kuličky jan na 11... gs.
Dělal jsem to nedávno.
Dyť jsem ti to Pavle psal...
Musíš to vycvaknout ..., podeber to opatrně vepředu šroubováčkem a páčením to odděláš. Klidně zapáč za tu páčku kterou přepínáš.
Nehledej v tym žádnou složitost, tohle nejsou ty vaše nový křápy, tady jsou ty plasty i po letech pružný.