Určitě se to prodává ve všech velkoobchodech. Za 15 pochybuju, někdo mi říkal že jeden kousek stojí asi dvacku, takže 40 za dva a musíš koupit všechno z čeho se to poskládá dál - dva piny, dvě dutinky, těsnění, přetahovací těsnění. Touratech to má už poskládaný v balíčku jak samec tak samice a ty piny a dutinky jsou tam i náhradní, protože to lidi dost často zničí při montáži. Tuším že Conrad to má asi za kilo nebo tak nějak když si to poskládáš z kousků. Ono to vyjde plus mínus nastejno všude - když tam dáš dva náhradní piny a gumičky tak to je asi 30Kč, takže rozdíl bude asi desetikoruna. Jinak ta převlečná guma na kabel stojí prakticky to samé, co stojí celá sestava konektoru.
Našel jsem to Conradu a nemají tam ještě upravené ceny po změně kurzu, takže to vyjde levněji než v německu.
Sestava je za 70Kč nebo s těsněním asi za 116Kč
Upravil TomasTT dne 16.12.2013 17:10
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
S tou cenou jsem se sekl.Byl to jen odhad a jak píše Tomáš skládá se to z víc dílů a mnou uvedená cena byla jen za jedno tělo konektoru bez dalších dílů.Tak se omlouvám,že je má původní cena trochu zavádějící.Nicméně si myslím,že cena za komplet není nijak velká.
.
Autor vlákna mne poprosil o foto toho řešení co mám. Tak tady to je Páchali jsme to letos na jaře s Čízákem v TT
[img][/img]
chafre přiložený následující obrázek:
servisak napsal:
Nechápu jednu věc. proč js ten konektor nenechal na delším kabelu a neschoval to pod sedlem. tohle je hnus
Klídek ty estéte Pod sedlo jsem to nechtěl. Ale dobře, až to budu dělat na příštím ADV, slibuji, že si tvé rady vezmu k srdci a budu u toho na tebe myslet
GS 1200 R Adventure
servisak napsal:
Nechápu jednu věc. proč js ten konektor nenechal na delším kabelu a neschoval to pod sedlem. tohle je hnus
Neříkám, že to je doslova hnus, ale když už se s tim dělám tak to udělám pořádně a schovám to pod sedlo jak píše Servisák.
V zásadě souhlasim, ale jak potom, když chceš case sundat ? Jakože já ho vlastně nesundavám, takže by to tak klidně být mohlo, ale pokud bude spojka pod sedlem a bude chtít sundat case, rozpojí to pod sedlem a dál ? bude muset odcvakat celej kabel až ke kufru a až to sundá, bude tahat celej ten kabel i s kufrem ? A až bude dávat kufr tak bude znova tahat a přicvakávat celej kabel ?To mi nepřijde zase až tak šťastný. To už bych to spojku teda dal až do kufru, což byla taky jedna z verzí, ale nakonec jsme to udělali takhle. Jak říkám, je to dle vkusu každého soudruha, variant je určitě víc, nikomu to nenutím, tohle mi vyhovuje, kolega mne jen požádal o foto, toť vše.
GS 1200 R Adventure
Jen pár postřehů - tohle byla ta první instalace do origo topcase BMW
Krásný gumový konce jsou sice krásný ale najdu vám na ukázku ten co jsem měl asi rok na řídítkách na napájení nějakých věcí. Ta guma je úplně rozpraskaná, změnila barvu na šedobílou a je tvrdá jako kámen. Pochopitelně to není vodotěsný. Nicméně v případě tady Jirky jsme tu gumu neměli a nebyl čas to řešit, protože s tím kufrem odjížděl rovnou kamsi a bylo to potřeba udělat "na počkání". A jak to bývá, pak není nikdy čas to předělat.
Délka kabelu se dala udělat jakkoliv dlouhá, já jsem tenkrát navrhoval úplně krátký aby ten konektor byl dole pod plotnou. Další instalace to má taky tak. Trošku tam je riziko že se poškodí když by to člověk na něco položil ale myslím že to majitel vůbec neodpojuje.
Myslím že jsou podstatnější věci, jako třeba že si lidi do kufru vytáhnou zásuvku bez pojistky nebo že namísto toho vodotěsnýho konektoru používají obyčejnou kabelovou CL zásuvku. V principu si myslím že ten konektor je na tohle použití ideální a že je zbytečný vrtat do některých kufrů díry, když se to dá protáhnout otvorem po šroubu nebo nýtu v místě které není úplně kritické z hlediska upevnění na plotně apod.
Jinak ten kabel by se dal vytáhnout i přímo dole plastem pod nosičem ale vhodná díra tam nikde nebyla a nikdo asi nechce vrtat do plastu zbytečně otvor i kdyby tam byla průchodka. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Jen pár postřehů - tohle byla ta první instalace do origo topcase BMW
Krásný gumový konce jsou sice krásný ale najdu vám na ukázku ten co jsem měl asi rok na řídítkách na napájení nějakých věcí. Ta guma je úplně rozpraskaná, změnila barvu na šedobílou a je tvrdá jako kámen. Pochopitelně to není vodotěsný. Nicméně v případě tady Jirky jsme tu gumu neměli a nebyl čas to řešit, protože s tím kufrem odjížděl rovnou kamsi a bylo to potřeba udělat "na počkání". A jak to bývá, pak není nikdy čas to předělat.
Délka kabelu se dala udělat jakkoliv dlouhá, já jsem tenkrát navrhoval úplně krátký aby ten konektor byl dole pod plotnou. Další instalace to má taky tak. Trošku tam je riziko že se poškodí když by to člověk na něco položil ale myslím že to majitel vůbec neodpojuje.
Myslím že jsou podstatnější věci, jako třeba že si lidi do kufru vytáhnou zásuvku bez pojistky nebo že namísto toho vodotěsnýho konektoru používají obyčejnou kabelovou CL zásuvku. V principu si myslím že ten konektor je na tohle použití ideální a že je zbytečný vrtat do některých kufrů díry, když se to dá protáhnout otvorem po šroubu nebo nýtu v místě které není úplně kritické z hlediska upevnění na plotně apod.
Jinak ten kabel by se dal vytáhnout i přímo dole plastem pod nosičem ale vhodná díra tam nikde nebyla a nikdo asi nechce vrtat do plastu zbytečně otvor i kdyby tam byla průchodka.
Jednu část na kufr, druhou na nosič a kufr je možný kdykoliv sundat a není potřeba nic odpojovat, jelikož na jednom z dílů jsou kontakty odpružený. Když to funguje na GIVI tak proč to neimplementovat na hliníkovej.
Jednu část na kufr, druhou na nosič a kufr je možný kdykoliv sundat a není potřeba nic odpojovat, jelikož na jednom z dílů jsou kontakty odpružený. Když to funguje na GIVI tak proč to neimplementovat na hliníkovej.
Jednu část na kufr, druhou na nosič a kufr je možný kdykoliv sundat a není potřeba nic odpojovat, jelikož na jednom z dílů jsou kontakty odpružený. Když to funguje na GIVI tak proč to neimplementovat na hliníkovej.
Něco podobnýho jsem měl, ale trpí to problémem výpadků při otřesech. V origo použití pro brzdový světlo je to jedno, ale mikroprocesorová nabíječka nimh aku mi v tom odešla. Navíc se ty kontakty časem úplně probrousily a propálily. Nakonec jsem přešel na toto http://www.gme.cz...1-p806-003
+ příslušný protikus na kabel na moto. Má to výhodu, že to z kufru nic netrčí a kabel z moto smotáš a hodíš pod sedačku nebo do kastlíku. Předtím jsem zkoušel různý zatěsněný autokonektory a buď dist netěsnily, nebo se blbě rozebíraly, časem se poničilo těsnění, nebo se vypálili vysokým proudem nebo zaoxidovaly mosazný kontakty. Co jsem přešel na tyhle silový chromovaný, je po problémech. Když ti to padne do bahna nebo to bahnem zacákáš, nornálně to proleješ vodou z PETky, vyfoukneš vodu pryč a je pokoj. Ty chromovaný kontakty nezreznou a fungujou. Jen je třeba ten konektor ke kufru samo řádně podlepit, aby ti kolem něj neteklo.