TomR1 napsal:
Tak jako názorný příklad stačí F800GS kdy už i po 10-20.000km jsem dělal ložiska v kolech Polské výroby...
mne Zlabek, ktery tomu pocitam rozumi vic, nez ty, rikal, ze na osmikile tragicky nejsou, DOKUD JE NEKDO PORADNE NEVYMACHA V BRODU/BAHNE.
kdyz menili moje, bylo tam opravdu blato a lozisko TOTAL dead.
ale po 100 000 km mne to ani nemrzi.
Tak Zlabek tomu určitě rozumí, nebudu reagovat na to kdo tomu rozumí víc nebo míň protože se nechci hádat(tím nechci tvrdit že Jí víc)...jen vím, že mě práve překvapilo, že odešli u motorek který evidetně vodu nikdy neviděli nebo jen z dálky a proto mě zajímalo jak jsi na tom ty když si jezdil téměř celoročně...
Pokud to bylo po 100.000km je to jasná a není o čem se bavit...
schrek napsal:
Senedic setri se vsude me odesli loziska na me F 800GS po 10000km pekny co
ale tys je vymachal, ne?
prave ze jsem za tech 10000km jel brod tak 3x a nic tragickyho, zadn awapka na kola , proste odesly Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
TomR1 napsal:
Tak jako názorný příklad stačí F800GS kdy už i po 10-20.000km jsem dělal ložiska v kolech Polské výroby...
mne Zlabek, ktery tomu pocitam rozumi vic, nez ty, rikal, ze na osmikile tragicky nejsou, DOKUD JE NEKDO PORADNE NEVYMACHA V BRODU/BAHNE.
kdyz menili moje, bylo tam opravdu blato a lozisko TOTAL dead.
ale po 100 000 km mne to ani nemrzi.
Tak Zlabek tomu určitě rozumí, nebudu reagovat na to kdo tomu rozumí víc nebo míň protože se nechci hádat(tím nechci tvrdit že Jí víc)...jen vím, že mě práve překvapilo, že odešli u motorek který evidetně vodu nikdy neviděli nebo jen z dálky a proto mě zajímalo jak jsi na tom ty když si jezdil téměř celoročně...
Pokud to bylo po 100.000km je to jasná a není o čem se bavit...
aha.. tak to je blby. Mne kazdopadne zlabek rikal, ze osmikilarum co jezdi ve vode to odchazi furt.
Ale mozna 2008 a okolo nebyla takova traga.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Tak jako názorný příklad stačí F800GS kdy už i po 10-20.000km jsem dělal ložiska v kolech Polské výroby...
mne Zlabek, ktery tomu pocitam rozumi vic, nez ty, rikal, ze na osmikile tragicky nejsou, DOKUD JE NEKDO PORADNE NEVYMACHA V BRODU/BAHNE.
kdyz menili moje, bylo tam opravdu blato a lozisko TOTAL dead.
ale po 100 000 km mne to ani nemrzi.
Tak Zlabek tomu určitě rozumí, nebudu reagovat na to kdo tomu rozumí víc nebo míň protože se nechci hádat(tím nechci tvrdit že Jí víc)...jen vím, že mě práve překvapilo, že odešli u motorek který evidetně vodu nikdy neviděli nebo jen z dálky a proto mě zajímalo jak jsi na tom ty když si jezdil téměř celoročně...
Pokud to bylo po 100.000km je to jasná a není o čem se bavit...
aha.. tak to je blby. Mne kazdopadne zlabek rikal, ze osmikilarum co jezdi ve vode to odchazi furt.
Ale mozna 2008 a okolo nebyla takova traga.
Možný to je já to fakt nemám tolik zmáklý, ale něco už jsem viděl a podle mě se jim to tam fakt nepovedlo, ale to je u všech výrobců...
Já jsem zvědavej na novou LC...podle mě je těžký to soudit na tobě apod...Ty navalíš 100.000km za 3roky a to prostě ta moto vydrží..ale až se na ní projeví garážování u někoho kdo nejezdí a počet závad tak půjde nahoru...investuje se do elektroniky což je dobrý pro FUN hobby ježdění ale kvalita jde nevím jestli dolů ale jinam...
Upravil TomR1 dne 15.12.2013 23:57
Tom
TomR1 napsal:
Možný to je já to fakt nemám tolik zmáklý, ale něco už jsem viděl a podle mě se jim to tam fakt nepovedlo, ale to je u všech výrobců...
Já jsem zvědavej na novou LC...podle mě je těžký to soudit na tobě apod...Ty navalíš 100.000km za 3roky a to prostě ta moto vydrží..ale až se na ní projeví garážování u někoho kdo nejezdí a počet závad tak půjde nahoru...investuje se do elektroniky což je dobrý pro FUN hobby ježdění ale kvalita jde nevím jestli dolů ale jinam...
odkdy je LC slozitejsi nez 12ka? akorat si na ni muzes koupit vic vybavy.
mmch ja mam NOVOU zadni hrusku... tj. i loziska.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
[quote]TomR1 napsal:
Možný to je já to fakt nemám tolik zmáklý, ale něco už jsem viděl a podle mě se jim to tam fakt nepovedlo, ale to je u všech výrobců...
Já jsem zvědavej na novou LC...podle mě je těžký to soudit na tobě apod...Ty navalíš 100.000km za 3roky a to prostě ta moto vydrží..ale až se na ní projeví garážování u někoho kdo nejezdí a počet závad tak půjde nahoru...investuje se do elektroniky což je dobrý pro FUN hobby ježdění ale kvalita jde nevím jestli dolů ale jinam...
odkdy je LC slozitejsi nez 12ka? akorat si na ni muzes koupit vic vybavy.
mmch ja mam NOVOU zadni hrusku... tj. i loziska.[/quote
Je tam pár věcí navíc, ale právě, že už u 1200 se projevuje komerce i přesto bych třeba Já 1150 nechtěl protože pokud koukáš do sportovna je BMW pořád ''usedlejši'' než KTM,ale holt něco za něco...
Tom
TomR1 napsal:
Je tam pár věcí navíc, ale právě, že už u 1200 se projevuje komerce i přesto bych třeba Já 1150 nechtěl protože pokud koukáš do sportovna je BMW pořád ''usedlejši'' než KTM,ale holt něco za něco...
co napriklad? to mne fakt zajima, v cem je festovnejsi HOLY DOHC vs. LC.
treba torzni tuhost ramu ma LCcko 2x takovou, co predchozi generace a presto vazi jen nepatrne vic.
Co je na DOHC vic adventure? ta spojka zavrtana uprostred motorky?
ja mam z inveltu naopak feedback, ze LC vypada DOST nesmrtelne a i dost dobity kusy furt jedou.
Upravil hicks dne 16.12.2013 00:21
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Je tam pár věcí navíc, ale právě, že už u 1200 se projevuje komerce i přesto bych třeba Já 1150 nechtěl protože pokud koukáš do sportovna je BMW pořád ''usedlejši'' než KTM,ale holt něco za něco...
co napriklad? to mne fakt zajima, v cem je festovnejsi HOLY DOHC vs. LC.
treba torzni tuhost ramu ma LCcko 2x takovou, co predchozi generace.
Jasně to je dál,ale vem si jen všeobecně dle konstrukce jsou tam věci navíc jako oběhové čerpadlo více kanalů na chlazení hlav-tudíž více možností na únik chladiva... i když dneska u s těsněním nebývají problémy...ale prostě mě zajímá jak to bude makat...
Spíš je to tím, že jsem si BMW obhajoval jednoduchou konstrukcí ale pokud se to má vyrovnat tak pak bych váhal zda KTM nebo BMW...ale to je můj vnitřní boj.
Tom
TomR1 napsal:
Jasně to je dál,ale vem si jen všeobecně dle konstrukce jsou tam věci navíc jako oběhové čerpadlo více kanalů na chlazení hlav-tudíž více možností na únik chladiva... i když dneska u s těsněním nebývají problémy...ale prostě mě zajímá jak to bude makat...
Spíš je to tím, že jsem si BMW obhajoval jednoduchou konstrukcí ale pokud se to má vyrovnat tak pak bych váhal zda KTM nebo BMW...ale to je můj vnitřní boj.
navic porad je to tou vodou DOchlazovany.
+
nemas tam treba bowdeny, ktery si na ceste prece jen malokdo opravi... mne to prijde jako zjednoduseni.
nemuzes si kopnout do potenciometru...
-
navic treba motor celkove bude trochu jednodussi, ne? neoddelena prevodovka atd.
Upravil hicks dne 16.12.2013 00:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Jasně to je dál,ale vem si jen všeobecně dle konstrukce jsou tam věci navíc jako oběhové čerpadlo více kanalů na chlazení hlav-tudíž více možností na únik chladiva... i když dneska u s těsněním nebývají problémy...ale prostě mě zajímá jak to bude makat...
Spíš je to tím, že jsem si BMW obhajoval jednoduchou konstrukcí ale pokud se to má vyrovnat tak pak bych váhal zda KTM nebo BMW...ale to je můj vnitřní boj.
navic porad je to tou vodou DOchlazovany.
+
Ale jo to jsou rozumná argumenty... o tom žádná, ale když budu štourat co když se rozbije poták na plynu-sice bez lanka ,ale elektronika....můžeš kontrovat co když se ti rozbije EWS...jo je to tak..je to těžký...asi je to od exttrému k extrému.Buď R100GS nebo cokoliv...zbytek mezi je elektrika a vývoj...
nemas tam treba bowdeny, ktery si na ceste prece jen malokdo opravi... mne to prijde jako zjednoduseni.
TomR1 napsal:
Ale jo to jsou rozumná argumenty... o tom žádná, ale když budu štourat co když se rozbije poták na plynu-sice bez lanka ,ale elektronika....můžeš kontrovat co když se ti rozbije EWS...jo je to tak..je to těžký...asi je to od exttrému k extrému.Buď R100GS nebo cokoliv...zbytek mezi je elektrika a vývoj...
jenomze DOBRE udelanou elektroniku vyndas a das novou.
ad. 1100.. co haluv snimac? je plno momentu, kdy jedes domu i s mechanikou.. navic mne je BLIZSI elektronika, nez vylozena kovarina.. takze i jsem imho schopen +- leccos diagnostikovat.
jinak EWS/imobilizer klidne muze byt i na 1150...
ja si naopak myslim, ze DOBRE udelana elektronika s autodiagnostikou muze byt super.
Podivejte se treba na letadla.. ty se elektronikou/FADEC atd... afaik ZJEDNODUSILI.
nakonec i CAN znamena min kabelu, ne?
zkuste si nekdy vlezt do Vulkanu.. posledni britsky mechanicky veledilo -- bombarder. Dal uz to proste neslo. prilis slozity.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
navic porad je to tou vodou DOchlazovany.
Jen taková vsuvka. By mě zajímalo jestli vážně zkoušeli nebo někdo jinej zkoušel, zda-li a jak daleko to dojede v případě, že voda přestane fungovat.
To muzeme prubnout, testovaci stroj bychom na to meli, ne?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mmch od te doby, co elektronika ZJEDNODUSILA ovladani letadel, nemusi uz litat palubni inzenyr.
ja myslim, ze bazirovani na mechanice nekterych zde je ze slusne casti proto, ze ji proste nerozumi.. moje generace uz vyrustala s pocitacema.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2