TomasTT napsal:
Tenkrát jsem o nějaký Rucce vůbec nevěděl. Ale bacha, na tu dobu to byla kosmická technologie. Ono to nevypadá ale na sobě mám první model oblečení BMW Streetguard, což byl trilaminát protkávaný kevlarem. Super do deště, jen větrání bylo nulový.
Jo a stálo to před těmi 10 lety kolem 45 tisíc, což by dneska odpovídalo asi tak ceně přes 100 tisíc bych řekl.
Já to myslel samozřejmě ze srandy
Počkej to je vážně Streetguard?! Takhle na fotce to vypadá jak teplákovka. Jinak Streetguard znám, má ho tatík a vodu to vážně nepustí a navíc to působí dost bezpečným dojmem, ale vydržet se v tom v létě nedá.
Upravil Paul dne 17.12.2013 13:29
No mě v roce 1999 napadlo, že nemá smysl kupovat si nic malýho a rovnou koupím to největší, co existovalo - takže 1600kubíků. Předtím jsem měl 90 robota a 250 jawu. Takže super příprava
No a pak už se to valilo a žili jsme trošku chromem a hyperchargery a úpravami motorů a tak podobně
Paul: tady máš ten Streetguard model I znova - teda jen bundu...
Já mám registraci svojí 11tky v roce 2001. Měsíc nepřečtu, bo přes něj mám razítko.
Tehdy to byl ještě zánovní kočkolap, teď je to už otřískanej veterán.
Upravil Hrabe_X dne 17.12.2013 13:44
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
TomasTT napsal:
Tady jsem vyhrabal další foto instruktora enduroškoly v akci
Začínám chápat nové dvd “on road“
To víš, návrat ke kořenům
Další díly už se chystají - namátkou:
DVD Enduroškola VII: "na moto srazu - jak přežít"
DVD Enduroškola XI: "jak si vybrat správné koně"
DVD Enduroškola XII: "na Slapy a zpátky - stylově"
Jinak to naše ježdění v té době bylo opravdu od hospody k hospodě resp. spíš od restaurace k restauraci. Běžné náměty na výlety byly "do Andechsu na kolínka" nebo "kilové steaky v Amosu" apod. Jezdilo se fakt od žrádla ke žrádlu po celý evropě.
Pochopitelně v Touratechu znají tuhle temnou stránku naší minulosti a nejsme tam příliš v oblibě, když milda ukazuje tetování "kawasaki forever" přes celý záda
A taky ignorují naše neustálé náměty na zavedení dalšího katalogu "Chrome line", kde by byly jistě populární doplňky jako třeba na R1200GS sedla s třásněma, závažíčka do řídítek se světýlky nebo s půlmetrovými třásněmi, zvýšená chopper řídítka na RT čko apod
Upravil TomasTT dne 17.12.2013 13:55
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
chafre přiložený následující obrázek:
Já byl vyhlášený věrností k prvnímu GS, ale po 8 letech a 82000 km jsme se s Kalaharkou rozešli, naštěstí bydlíme kousek od sebe, od té doby bylo dalších několik GS/GSA a spousta kilometrů, ale ke Kalaharce mám stále osobní vztah.
Temnou motostránku nemám, i když jsem si jako první kdysi dávno koupil Virago 750. Brzy jsem pochopil, že nejde o ideální cestovní stroj, jak jsem se zprvu v domníval a že komunita kolem chpperů (měli jsme i motoobchod s barem, kam se sjížděli) není až na vyjímky mou krevní skupinou. Přechod na GS byl přáteli kritizován (Kalaharka byla prvním motocyklem prodaným tehdejším AuTecem a jediným GS v širším okolí), ale dnes vím, že jsem šel a dále kráčím správným směrem.
Pozdravuji tímto nejen Milana, kterému gratuluji, ale i všechny věrné majitele GS.
chafre napsal:
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
No jasně, navíc víš kolik američanů má BMW ale vlastně by chtěli H-D? Spousta. Ono se na těch starších harlejích moc jezdit nedá ale pořád by chtěli ten styl, tak proč jim ho nedopřát?
Představ si 1200GS, posaz pořádně dozadu (sedlo s opěrkou pro jezdce i spolujezdce), řídítka půl metru nahorů a dolů dozadu, takže řidič by měl ruce prakticky vedle nádrže (pohodlí). Hliníkový kufry potažený pravou kůží s mexickými ornamenty (tzv. concho) volitelně z pravého stříbra (standardně chrom). V pravém kufru vestavěná lednička s přístupem otvorem nahoře bez nutnosti otevírat víko - spolujezdec otevírá a servíruje plechovky. Pochopitelně držáky na plechovky s chlazením pro řídiče na řídítka a pro spolujezdce na boční opěrky (sklápěcí). Dlouhé antény na rádio (palubní audio systém s hlasitou hudbou) a na CB. Držáky vlaječek s kryty proti dešti a svítící špičkou v různých barvách (spolujezdec může naprogramovat barvu podle momentální nálady). Šest přídavných světel na rampě nahoře i dole - větší světla o průměru 20cm. Blue dot pochopitelně u všech. Skříňka s vypínači na levé straně řídítek v chromu. Vypínače podsvětlené. Sedla v přírodní hnědé barvě s ornamenty s westernovými motivy. Chromované loukoťové přední kolo 28" průměr (motorka dostane správný chopper sklon vidle). A pochopitelně prodloužené vidle na dvojnásobek. Zadní 250mm guma. Rozšířený a zkrácený zadní blatník se světlem ve tvaru kříže (klasika) nebo náhrobku (volitelně). Dvojitý klakson s chromovanými trumpetami o délce 50cm a kompresorem který jde použít i na dofukovaní pneumatik. Rozšířené stupačky na boku válce (fungují i jako padáky) takže jde cestovat s pohodlně nataženými nohami. A nesmí chybět zásadní věc - fake turbo s podsvícením vnitřního prostoru airboxu červenými diodami.
chafre napsal:
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
ADVík s malou nádrží...to se moc nevidí...
Ta Milanova je taky s malou nádrží. Viz foto z té projížďky bezprostředně po nákupu..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
chafre napsal:
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
ADVík s malou nádrží...to se moc nevidí...
Ta Milanova je taky s malou nádrží. Viz foto z té projížďky bezprostředně po nákupu..
TomasTT napsal:
No jasně, navíc víš kolik američanů má BMW ale vlastně by chtěli H-D? Spousta. Ono se na těch starších harlejích moc jezdit nedá ale pořád by chtěli ten styl, tak proč jim ho nedopřát?
Představ si 1200GS, posaz pořádně dozadu (sedlo s opěrkou pro jezdce i spolujezdce), řídítka půl metru nahorů a dolů dozadu, takže řidič by měl ruce prakticky vedle nádrže (pohodlí). Hliníkový kufry potažený pravou kůží s mexickými ornamenty (tzv. concho) volitelně z pravého stříbra (standardně chrom). V pravém kufru vestavěná lednička s přístupem otvorem nahoře bez nutnosti otevírat víko - spolujezdec otevírá a servíruje plechovky. Pochopitelně držáky na plechovky s chlazením pro řídiče na řídítka a pro spolujezdce na boční opěrky (sklápěcí). Dlouhé antény na rádio (palubní audio systém s hlasitou hudbou) a na CB. Držáky vlaječek s kryty proti dešti a svítící špičkou v různých barvách (spolujezdec může naprogramovat barvu podle momentální nálady). Šest přídavných světel na rampě nahoře i dole - větší světla o průměru 20cm. Blue dot pochopitelně u všech. Skříňka s vypínači na levé straně řídítek v chromu. Vypínače podsvětlené. Sedla v přírodní hnědé barvě s ornamenty s westernovými motivy. Chromované loukoťové přední kolo 28" průměr (motorka dostane správný chopper sklon vidle). A pochopitelně prodloužené vidle na dvojnásobek. Zadní 250mm guma. Rozšířený a zkrácený zadní blatník se světlem ve tvaru kříže (klasika) nebo náhrobku (volitelně). Dvojitý klakson s chromovanými trumpetami o délce 50cm a kompresorem který jde použít i na dofukovaní pneumatik. Rozšířené stupačky na boku válce (fungují i jako padáky) takže jde cestovat s pohodlně nataženými nohami. A nesmí chybět zásadní věc - fake turbo s podsvícením vnitřního prostoru airboxu červenými diodami.
Tomu říkám trh
****, Tome, ty jsi vůl. Já mám dobrou představivost To by byla opravdu silniční příšera
Ovšem věřím, že by to někdo i kupoval.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
chafre napsal:
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
ADVík s malou nádrží...to se moc nevidí...
Jo, jo, nebyl tenkrát zas až takovej výběr a tuším, že bych musel čekat na velkou bandu a já to chtěl samozřejmě hned ADV byl tenkrát vlastně novinka a fabrika jako tradičně nestíhala a taky ještě jednosvíčka motor A je taky bez padáků ! To zase, proto, že jsem si tenkrát strašně věřilGS 1200 R Adventure
TomasTT napsal:
No jasně, navíc víš kolik američanů má BMW ale vlastně by chtěli H-D? Spousta. Ono se na těch starších harlejích moc jezdit nedá ale pořád by chtěli ten styl, tak proč jim ho nedopřát?
Představ si 1200GS, posaz pořádně dozadu (sedlo s opěrkou pro jezdce i spolujezdce), řídítka půl metru nahorů a dolů dozadu, takže řidič by měl ruce prakticky vedle nádrže (pohodlí). Hliníkový kufry potažený pravou kůží s mexickými ornamenty (tzv. concho) volitelně z pravého stříbra (standardně chrom). V pravém kufru vestavěná lednička s přístupem otvorem nahoře bez nutnosti otevírat víko - spolujezdec otevírá a servíruje plechovky. Pochopitelně držáky na plechovky s chlazením pro řídiče na řídítka a pro spolujezdce na boční opěrky (sklápěcí). Dlouhé antény na rádio (palubní audio systém s hlasitou hudbou) a na CB. Držáky vlaječek s kryty proti dešti a svítící špičkou v různých barvách (spolujezdec může naprogramovat barvu podle momentální nálady). Šest přídavných světel na rampě nahoře i dole - větší světla o průměru 20cm. Blue dot pochopitelně u všech. Skříňka s vypínači na levé straně řídítek v chromu. Vypínače podsvětlené. Sedla v přírodní hnědé barvě s ornamenty s westernovými motivy. Chromované loukoťové přední kolo 28" průměr (motorka dostane správný chopper sklon vidle). A pochopitelně prodloužené vidle na dvojnásobek. Zadní 250mm guma. Rozšířený a zkrácený zadní blatník se světlem ve tvaru kříže (klasika) nebo náhrobku (volitelně). Dvojitý klakson s chromovanými trumpetami o délce 50cm a kompresorem který jde použít i na dofukovaní pneumatik. Rozšířené stupačky na boku válce (fungují i jako padáky) takže jde cestovat s pohodlně nataženými nohami. A nesmí chybět zásadní věc - fake turbo s podsvícením vnitřního prostoru airboxu červenými diodami.
Tomu říkám trh
****, Tome, ty jsi vůl. Já mám dobrou představivost To by byla opravdu silniční příšera
Ovšem věřím, že by to někdo i kupoval.
To víš, asi mě poznamenalo těch necelých 10 let v oboru cruiser/chopper [/quote]
Tak to je to jediný co mě za léta co na motorkách jezdím minulo a nelituju toho. Nikdy mě to netáhlo. Ale co mě zaujalo Tome na té fotce před showroomem, pokud je to tedy den kdy jsi si odvážel novou motorku, že už je vybavená doplňkama od TT. To montovali v BMW na tvoje přání?
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
tomasgs: hele ono to není zase tak špatné. Nás vždycky zajímaly hlavně ty doplňky a technika. Naučili jsme se na tom strašnou spoustu věcí - v době, kdy o tom tady nikdo neslyšel. A nejen o technice (programovatelné řídící jednotky a ladění) ale třeba i to, jak používat fóra resp. předchůdce diskuzních fór, který v USA prodejci nebo výrobci používali pro komunikaci se zákazníky v dobách, kdy u nás byla špička ISDN vytáčená linka. Byly to užitečný věci - Compuserve, Delphi.. dneska si na to nikdo nezvpomene. Ale už tenkrát když člověk něco potřeboval, tak napsal na podporu do určité složky a mohl si číst odpovědi dalších lidí - fakt to bylo něco jako bmwgs.cz dneska. To bych řekl byl hlavní přínos. A taky se člověk naučil komunikovat se světem - objednávat leštěné sací potrubí co vyráběl jeden člověk v Austrálii, vysokokompresní pístové sady a vačky v USA, řídící jednotky v Japonsku atd. Pomohlo to naučit zvyklosti (třeba běžné mnohaměsíční čekání na backordery), reklamace atd. Já na to vzpomínám celkem rád. Dělali jsme jen metrický stroje, nic na H-D, tím se u nás prakticky nikdo nezabýval, takže jsme si všechno museli shánět sami. Nezapomenu třeba na instalaci 45mm spádového karburátoru Mikuni, kdy jsme se vsázeli v garáži, jestli to nastartuje nebo ne. Nastartovalo Jak se dělá airbrush a co to obnáší, jak se bránit vibracím (1800ccm dvouválec vibruje jako sbíječka) aby nepraskaly plechy třeba na blatníku, jak tahat kabely aby nebyly vidět atd atd., Mě tady bavila víc ta technika a cestování.
Tady je třeba fotečka z instalace HC pístů:
Ladění na Dynojetu ještě v Podolí vedle stadionu:
Takhle třeba vypadá na míru dělaný sání s KN filtrem a potrubím na míru... Třeba se člověk naučil i co se dá a nedá chromovat a co se musí nechat pochromovat v USA, protože to v evropě nikdo neudělá apod...
Saturnin napsal:
Deset let s jednou motorkou od nova, to je paráda Jaký se vyskytly za ty roky závady?
Nevím jak Milan přesně ale mě měnili v záruce převodovku (vypadávaly některé kvalty) a jinak to byly samý poškození po havárkách a pádech. Že by něco odešlo to ani ne. Všechno jsem si rozbil sám Jen ta převodovka byla špatná.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...