Rhinoceros napsal(a):
Ja osobne pouzivam padak od firmy MarS Jevíčko a.s.
Staci jen jeden a montuje se vzadu uprostred...
Ne vazne, me se libi ten original kos na toliho obrazku, protoze je podle me vhodnej na dodatecnou upravu - treba neco takovydleho
Já tam postrádám jenom kolečka s něma fak dobrý
tak ten od marsu občas používám taky, ale mám tam dva. Zatím jsem naštěstí použil jen jeden.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Padáky...hmm,zvažuju ale mám obavy jestli při nějakém pádu na asfaltu(čož jsem zažil) nebude padák onou pákou na pokroucení rámu?...Mám nesčetně vyskoušeno v terénu že absence padáku nijak nevadí.Pokládal sem dost.
Ono zalezi na tom, jak to trefis. Nekdy padaky pomuzou, jindy uskodi. Ja bych si troufnul na tip 60/40 pro padaky.
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Taky budu muset padáky nějak vyřešit. Zřejmě je nechám vyrobit v jedné zámečnické dílně podle nějaké předlohy co najdu na netu. Myslím že s padáky je riziko poškození motorky mnohem menší.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
toto čo som nechal žlte. tak taketo padaky robí nejaka firma origo. viete my povedat kto? pozeral som grave, TT, sw motech, wunderlich. a nič som nenašiel
100bubu přiložený následující obrázek:
100bubu napsal(a):
toto čo som nechal žlte. tak taketo padaky robí nejaka firma origo. viete my povedat kto? pozeral som grave, TT, sw motech, wunderlich. a nič som nenašiel
Tohle jsou originál BMW.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
aj ja ich mam. toto sa pitam pre kamoša. nie pre mna
Pěkný akorát asi k ničemu spíš ti to odnesou řidítka než to co má chránit tohle
Chtěl jsem se zeptat jestli to spíš nevadí Člověk s delšíma nohama asi musí mít problém
Dneska jsem namontoval ty od Bartuse. Zatím jsem nikam nejel, ale při zkušebním sednutí na motorku mi nevadí. Pokud máš opravdu dlouhý nohy tak je možný že by ti u kolen vadily.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
a ako ti pasovali diery? lebo ja som sa dost natrapil. nesedeli my žiadne ani dve. dal som jednu a tie ostatne som musel krivit
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Jeden padák byl v pohodě, ale ten druhý mi neseděl asi o 5-10mm na té spodní díře u rámu. Stačilo to v ruce trochu roztáhnout a je to o.k, ale moc se tomu nechtělo. Navíc ten spodní průchozí šroub mi přišel ve stejné délce jako je ten původní, takže jsem musel koupit nový o 10mm delší.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
2 Berka: To máš jedno, já k padákům TT taky kupoval nový šroub (delší o 5mm)... A padl na to jeden imbus, který už to nerozdýchal... Ono každá motorka je lehce jiná a pokud to výrobce dopasuje na jedné, na druhé to může být lehce jinak... Ale řekl bych max. v řádu pár milimetrů a ne jak ty píšeš, skoro centimetr... Já třeba dělal pro Honzu Off. kryt na chladič dle své motorky... Mě to padne jak "prdel na hrnec" a Honza musel probrušovat díry... No a nemluvím o 3 hodinovém dopasování nosiče pro topcase, který je dělaný rovněž přímo na naše F650GS... Tolarance sem, tolerance tam a je to prostě občas boj...
potvrdzujem tých 5-10mm skôr tých 10mm. mne sedela vždy iba jedna diera tie zbyle dve už nie. no a ja som kupoval tiež ten spodny šrob. a ešte aj ten čo ide z prava do motora. aj ten so mmal krátky.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Jo pučil jsem si ohýbačku od topenáře vzal vodo trubku a hrál si.úspěch docela dobrej,ale problém se svárama, mám trafáček a po nasazení se uklepali některé nosné sváry,tak jsem to zahodil. Kdybych mě švajc,tak si dám říct a potom by to šlo na komacit a paráda.
bubak