Pochopitelně že se shodnout nemůžeme.
Ale to neznamená, že se ti nebudu snažit dokázat, že ty výrobky moc stejné nejsou.
SW Motech jsem naživo viděl na výstavě EICMA. Naše padáky máme namontované dole v garáži, takže tady je znova fotka vyfocená před pěti minutami.
Mě to stejné teda nepřijde.
Co se týká materiálu, tak ANO, Touratech padací rámy a další výrobky jsou vyráběné z nerez oceli - na stejné lince a ze stejného materiálu se vyrábí i BMW padáky, držáky kufrů, nosiče topcase a všechno ostatní, co je na kterémkoliv GS vyrobeného z nerezu v saténové povrchové úpravě.
Pochopitelně ti věřím, že jseš expert na nerez ale to neznamená, že když vím, že naše padáky, rámy a další věci jsou vyráběné z nerez trubek, tak ti nebudu oponovat.
---------------------------------------
Nejsem žádný expert, ale pracuji s chirurgickou nerezovou ocelí, takže trochu jiná kategorie, ale asi jsem to vzal za špatný konec nebo spíše začátek. Srovnáváme nesrovnatelné...padák za cenu kolem 4 tis. Kč nemůžu srovnávat s padákem za 7 tis. Kč a na fotce ochrana volného prostoru válce za 3tis., takže dohromady spodní rám a boční ochrana válce za 10-11 tis. Kč. Mě šlo především o krytí při bočním pádu na rovnou plochu (silnici). Padáky se dají vyrobit klidně zlaté za 50tis., ale ochranu tím nezvýší. Jen musí splňovat nějakou normu. A že bych si chtěl navěsit na motorku dalších 20kg (vím, že to přeháním...není nutné mě chytat za text)
Jestliže na začátku vlákna zněl dotaz ohledně toho, jaký padák použít, tak já bych si osobně raději koupil originál z důvodu bočního krytí válců bez dalšího doplňku, ale právě kvůli ceně jsem se rozhodl pro SW. Na "kosmetické" pády je to dostačující a na víc stejně žádný padák není. Nejezdím žádné enduro, takže tak..
To byl celý můj názor. Vzhledem k tomu, že zastupuješ firmu TT, tak to asi jinak dopadnout nemohlo. Jinak se mi od TT spousta doplňků líbí a hodně jsem jich měl na Caponordu.
Upravil Choseman dne 21.01.2014 23:45
TomasTT napsal:
No nevím, podle mě nemá smysl srovnávat padáky z lakované trubky s nerezovými. Zase tolik výrobců, kteří dělají nerez a ve stejné saténové povrchové úpravě aby to ladilo s ostatními věcmi od BMW, tolik není..
Nerez? Vzhledem k tomu, že pracuji s nerezovou ocelí, tak vím kolik stojí materiál, a že by byly celé padáky s nerezu? Podle mě je tam pouze povrchová úprava. Stačí pořádně škrábnout a je to hned vidět. Navíc , mě osobně by se vyleštěný trubky nelíbily, ale už jsme se neshodli ve více věcech, takže v pohodě. Navíc barva padáku od SW dobře ladí s barvou rámu.
Jen tak mimochodem. Viděl jsi ten padák v reálu a přidělaný? Krytí hlavy z boku je úplně stejně jako od TT. Je to vidět i na videu. Pouze originál kryje hlavu z boku. TT stejně jako SW má pro tuto možnost doplněk za X peněz
Jestli nevěříš. Nafotím ti přiloženou rovnou desku jako při pádu na rovnou plochu, aby bylo vidět, jak si to lehne na rovině.
Ale jinak chápu Tvůj postoj
Pochopitelně že se shodnout nemůžeme.
Ale to neznamená, že se ti nebudu snažit dokázat, že ty výrobky moc stejné nejsou.
SW Motech jsem naživo viděl na výstavě EICMA. Naše padáky máme namontované dole v garáži, takže tady je znova fotka vyfocená před pěti minutami.
A tady je SW:
Mě to stejné teda nepřijde.
Co se týká materiálu, tak ANO, Touratech padací rámy a další výrobky jsou vyráběné z nerez oceli - na stejné lince a ze stejného materiálu se vyrábí i BMW padáky, držáky kufrů, nosiče topcase a všechno ostatní, co je na kterémkoliv GS vyrobeného z nerezu v saténové povrchové úpravě.
Pochopitelně ti věřím, že jseš expert na nerez ale to neznamená, že když vím, že naše padáky, rámy a další věci jsou vyráběné z nerez trubek, tak ti nebudu oponovat.
Tomáši,když se tak dívám na ty nosiče horního kufru na Advíka LC,nedá mi to se tě nezeptat,jestli by jsi ho nedokázal sehnat na prodej.Poptávám to u Ježka,ale dělá mrtvého brouka.
.
Nerez? Vzhledem k tomu, že pracuji s nerezovou ocelí, tak vím kolik stojí materiál, a že by byly celé padáky s nerezu? Podle mě je tam pouze povrchová úprava. Stačí pořádně škrábnout a je to hned vidět.
Kdo pracuje již léta s nerezovou ocelí nemusí do ničeho škrábat, stačí mu přiložit magnet. To ví i ti bezďáci co chodí do sběrny .....
Upravil milan enduroskola dne 22.01.2014 20:34
PavelDR: naprosto beznadějné.. Neseženu na to ani šroubek pokud to je určené pro BMW
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nerez? Vzhledem k tomu, že pracuji s nerezovou ocelí, tak vím kolik stojí materiál, a že by byly celé padáky s nerezu? Podle mě je tam pouze povrchová úprava. Stačí pořádně škrábnout a je to hned vidět.
Kdo pracuje již léta s nerezovou ocelí nemusí do ničeho škrábat, stačí mu přiložit magnet. To ví i ti bezďáci co chodí do sběrny .....
Choseman: ono to bohužel funguje tak, že za pár měsíců uslyšíme "někde jsem četl, že psali že ty vaše padáky nejsou z nerezu ale jen mají stříbrný lak co vypadá jako nerez povrch"... Přesně takhle to totiž bývá.
Takže skutečně naše padáky nejsou vyráběné z tzv. chirurgické nerez oceli (316L/316LVM) ale nerez ocelí jsou desítky typů - a všechny jsou "nerez". *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...