Tonda napsal:
Tome, ty ses ještě nerozhodnul. Do nového LC bych šel zrovna jen s výbavou (holou bych nechtěl). Dynamická ESA spolu s motorem (jízdními režimy) je to, co tu motorku dělá takhle dobrou (můj názor). Změníš třeba z RAIN na DYNAMIC a je to úplně jiná motorka - jak charakter motoru, tak podvozku. Bez dynamic ESA je to takový polovičatý - jel jsem i na nevybaveném modelu, takže v tom mám jasno. To už bych šel raději do posledního R1200GSA DOHC 90.Jahre v plné palbě - jestli se teda ještě nějaký nový někde u prodejce "povaluje" (tak jak jsme spolu mluvili telefonicky).
Dikec Tondo, za dobre rady a postrehy, ten ESA podvozek jeste promyslim a treba prehodnotim...
holy LCcko nekupuj, to snad radsi vzduchace ve FULLu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 15:15
Příspěvků: 1064 Registrace: 20.08.09
Uz jen s ohledem na to, ze ho jednou asi budes prodavat bych vzal jedine full. To je tady videt, kdyz se prodava dvanactka hola, treba bez abs, tak to tady lezi i dost pod cenou a kupec se hleda dele..
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 16:08
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
brtnik napsal:
hicks napsal:
holy LCcko nekupuj, to snad radsi vzduchace ve FULLu.
To jako to LC jede samotny bez elektroniky tak blbe, ze je lepsi starsi vzduchac???
ja bych si radsi koupil vybavenyho vzduchace se vsema vyhodama, nez socialni LCA, kde prichazis o ty nejvetsi vychytavky (tempomat, LED, dynamicka ESA) atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 26.01.2014 17:34
Příspěvků: 149 Registrace: 15.03.09
paja1 napsal:
Celkem nevim naco bude advík bez kufrů.
Ty stejně budeš muset pořídit, nebo máš ze starší motorky doma jiné?
Jak vlastně motorku budeš používat? Pokud máš rád kudlu tak je vodník asi lepší volba než vzducháč. Pokud tě kudla nebere tak máš vodníka naprd.
Pokud lítáš opravdu terén tak asi ta KTM.
PS: mi se aspoň na téhle fotce ADV vodník vůbec nelíbí, má drobátko bachratou nádrž, což asi opticky dělá to šedé pole pod kolena.
To vis, ze kufry casem budou, nejlepe od TT Zega Pro
Rad cestuji, jezdim svizne i teren, proto mam vybrane tyto stroje. Drive jsem nejvice cestoval ve dvou, ale jak prisla rodina, tak vic jezdim sam i mimo cesty...
Nova ADV je v realu fakt pekna a dostalo me to nadherny zpracovani detailu, ale je to samo jen moje hodnoceni, starsi GSA je asi volba z rozumu a KTM by pro me byla asi nejzabavnejsi...
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 27.01.2014 17:21
Příspěvků: 2625 Registrace: 04.03.11
Jeden osobní a čistě subjektivní pohled na věc: KTM je fajn, ale já se zařekl, že si ji nikdy nepořídím, protože bych se na ní buď zabil nebo při nejmenším do měsíce přišel o papíry. Ta věc neumí jezdit pomalu, nebo ji alespoň já nedokážu odolat abych nepřidal. Advik mě k tomu nenutí a i to je pro mě jedna z výhod. Neberte to prosím tak, že BMW by nejelo dostatečně rychle, to jenom KTM k tomu víc vybízí.
U výběru mezi dvěma BMW bych měl velký dilema, ale asi bych to viděl stejně jako Hicks. LC bych zvažoval pouze v kombinací s dymanickou ESA a tempomatem, jinak určitě DOHC a to zvlášť 90 yahre v plný palbě.
Upravil Paul dne 27.01.2014 17:23
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 05.02.2014 16:53
Příspěvků: 1470 Registrace: 17.09.08
Joe napsal:
brtnik napsal:
To jsem myslel, ze elektronickej podvozek na 1190R nejde, jen na obyc 1190...no tak jestli jde tak tim lip
1190R Adventure nemá el. podvozek.
Přesně tak, klasický WP tlumení, jediný, co si nastavuješ elektronicky jsou palivové mapy, snížení výkonu (off a rain) ve spolupráci s regulací protiprokluzu a odpojení ABS. Je to navzájem propojený, když dáš off - výkon je jen 100k a protiprokluz povolí velké drifty a ABS vypneš na zadním kole.
Upravil kejda dne 05.02.2014 17:04
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
R12GS ADV 2014 vs. R12GS ADV 2013 vs. 1190 ADV R 2013
Přidané 05.02.2014 17:01
Příspěvků: 1470 Registrace: 17.09.08
No a ještě u oranžové, ADV R má proti nerzi ADV lepší tlumiče, horší sedlo, menší štítek, je o 2 cm vyšší a lepší rozměr pneu na off. Nic víc...
Možná bys do toho srovnání mohl zařadit i obyč 1190 s plně elektronickým podvozkem. Ty zdvihy 190/190 budou asi v 90% stačit, pokud teda nechceš prasit furt off.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10