chstepan napsal:
.. jen OHC (2007) .. ale podle servisky je měnili ve 20t a pak ve 40t
dotaz na místní servismeny:
dá se udělat ventily+synchro,brzdovka (abs, duál,bez posilovače r.v.2007), olej v koncovém převodu (bez vypoušťáku) - tkz. na počkání .. resp. domluvím se, přivezu studenou motorku na vozíku, někde strávím pár hodin času nebo pomůžu, a odjedu ??
po 20000 se mění na DOHC tudíž je měnili zbytečně
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
jasně že nechá.. jen doporučím udělej vše naráz v servisu je lepší když se to ohřeje vypustí olej sundají víka svíčky ven vykape vychladne udělají se mezitím brzdovka oleje všechny a pak ventily tohle dělání toho a toho jinde je naprd.
chstepan napsal:
.. jen OHC (2007) .. ale podle servisky je měnili ve 20t a pak ve 40t
dotaz na místní servismeny:
dá se udělat ventily+synchro,brzdovka (abs, duál,bez posilovače r.v.2007), olej v koncovém převodu (bez vypoušťáku) - tkz. na počkání .. resp. domluvím se, přivezu studenou motorku na vozíku, někde strávím pár hodin času nebo pomůžu, a odjedu ??
po 20000 se mění na DOHC tudíž je měnili zbytečně
OK, nechám je do 80t
koukal jsem na faktury ze servisek a s každou výměnou oleje po 10t vždy měnili i těsnění pod víka a to kulatý taky ... to se musí ?
(ch)stepan
Dělám klukům olej v převodovkách ob jednu výměnu motorového oleje tj . po cca 20000km (ono to u většiny lidí vychází po těch dvou letech). V BMW "pokynech" je olej v konc. převodu po 20000km, ale osobně to všem dělám s každou výměnou motorového oleje (tj. po 10000km) - člověk alespoň vidí, co z toho po těch km vyteče a může trochu předběhnout případným škodám, kdyby se uvnitř začalo něco "šmelcovat" - těch pár korun navíc za to podle mne stojí.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...