Ahoj chtěl bych koupit na motorku novy bačkůrky - Tourancky. Jaké máte zkušenosti s cenama? Máte někdo nějakej tip kde je maj nejlevnější??? Jedná se mi o 100/90 19 a 130/80 17 oboje TL - bezdusovy. Rychlostni index staci myslim S - do 180. Diky za rady
kofis napsal:
Ahoj chtěl bych koupit na motorku novy bačkůrky - Tourancky. Jaké máte zkušenosti s cenama? Máte někdo nějakej tip kde je maj nejlevnější??? Jedná se mi o 100/90 19 a 130/80 17 oboje TL - bezdusovy. Rychlostni index staci myslim S - do 180. Diky za rady
Počkej, ty máš bezdušáky??
Já mám obutý Tourancky, přesně ty rozměry,jak píšeš,ale mám tam duše....
No já jsem je ještě neměnil, ale jsou tam origo Michelinky T66 TL = bezdušovky. Ale jestli tam doopravdy duse neni to nevim - jeste jsem nastesti ani nepichnul. Jaky jsou vyhody pnau s dusi a bez ni?
1) Duse se da zalepit, bezduse se da naplnit ultrasealem...= remiza
a dal?
Bezdusak poznas podle ventilku a vetsinou ho opravis zvenku.Tedy rychleji a snadneji.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
kofis napsal:
No já jsem je ještě neměnil, ale jsou tam origo Michelinky T66 TL = bezdušovky. Ale jestli tam doopravdy duse neni to nevim - jeste jsem nastesti ani nepichnul. Jaky jsou vyhody pnau s dusi a bez ni?
1) Duse se da zalepit, bezduse se da naplnit ultrasealem...= remiza
a dal?
no nevim, ale na F 650 GS ( rotax ) jsou normální drátová kola a ráfky, takže abys tam mohl dát bezdušovky bez duše, musel bys nějak vylepit vnitřek ráfku. Už jsem slyšel, že to jde, ale je to prý vopruz
Já teda nevim, ale myslim, ze BMW montovali do novejch bezdusovky (jako jedni z mála uměj i do dratovejch kol) - nebo alepson ja tam mam pneu s oznacenim tubeless = bezdusová, ale nikdy jsem nepichnul atd. Jak se to pozna na ventilku? Takze ráfek je na to podle me pripraveno
hehe, to ja taky, ale bez duse ti ten vzduch rychle utece
ty bezdusaky na dratovych kolech jsou treba na 1150GS ale tam jsou draty na kraji rafku takze diry nejsou tam kde je tlak
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
kofis napsal:
Já teda nevim, ale myslim, ze BMW montovali do novejch bezdusovky (jako jedni z mála uměj i do dratovejch kol) - nebo alepson ja tam mam pneu s oznacenim tubeless = bezdusová, ale nikdy jsem nepichnul atd. Jak se to pozna na ventilku? Takze ráfek je na to podle me pripraveno
Nevím nevím človeče... Podle tvýho avataru soidím, že máš GeEsko jako já - do roku 2003.... A já tam fakt mám duše
Ale teď budu měnět pneumatičky , tak že by se tam daly nějak naškolit bezdušáky??
Já chci právě taky měnit pneu na Tourancky a nevím jestli má cenu dávat tubeless a pak tam naprat duši, protože jsou dražší a nebo dát rovnou dušovky, které jsou levnější. Nevím jak mám přijít na to, jestli tam je duše nebo ne. Podle ventilku nevim jak to mam poznat a udělat tam díru se mi nechce
Tak jsem psal do Autecu a dostal jsem odpověď : "F650GS používá standartní vyplétaná kola,proto musí být použity dušové pneumatiky."
Pak mi není jasné proč tam dávají tubeless pneu... ale už to neřeším. Kupuju "obyčejné" aspoň to bude levnější... Je nutné měnit i duši nebo tam může zůstat stará? Co doporučujete?
no ja na dakaru jezdim pres leto michelin anakee a drzi neskutecne a na zimu jsem dal mitas e09 dozadu a tkc80 predek a v bahne ci nezpecnenych cestach super, zahrate mi nikdy nic neujelo ani na asfaltu..
WILL RACE FOR FOOD
kofis napsal:
Tak jsem psal do Autecu a dostal jsem odpověď : "F650GS používá standartní vyplétaná kola,proto musí být použity dušové pneumatiky."
Pak mi není jasné proč tam dávají tubeless pneu... ale už to neřeším. Kupuju "obyčejné" aspoň to bude levnější... Je nutné měnit i duši nebo tam může zůstat stará? Co doporučujete?
Tak vidíš, kdybys mi věřil, nemusel jsi psát do autecu,
když jsem měnil pneu posledně, nechal jsem původní duše ( nic jim nebylo ) žádný problém.
Tož já taky přispěju do mléna:
1. do eFek duše musí být.
2. S gumama laboruju už mnoho let.Vítězem mého soukromého testu jsou Metzeler SAHARA 3. Tourancky jsou na cestu skvělé, ale nesmí přijít trochu náročnější terén.Na různých Mitaskách mám taky něco odjeto,a již nikdy více. Za zmínku ještě stojí Continental ContiEScape,ale tam se někdy trhají kostky a mizí před očima.Jo,a Haidenau,tak to taky asi nééé...
To: Thomasson: přední má být 100/90. Je vidět, že na STK dělají odborníci. Kdybych byl neslušný, řekl bych kokot(ale to já nejsem ku.a)
Mikes
Nově s KTM... :-)
Mikes napsal:
Tož já taky přispěju do mléna:
1. do eFek duše musí být.
2. S gumama laboruju už mnoho let.Vítězem mého soukromého testu jsou Metzeler SAHARA 3. Tourancky jsou na cestu skvělé, ale nesmí přijít trochu náročnější terén.Na různých Mitaskách mám taky něco odjeto,a již nikdy více. Za zmínku ještě stojí Continental ContiEScape,ale tam se někdy trhají kostky a mizí před očima.Jo,a Haidenau,tak to taky asi nééé...
To: Thomasson: přední má být 100/90. Je vidět, že na STK dělají odborníci. Kdybych byl neslušný, řekl bych kokot(ale to já nejsem ku.a)
Mikes : Musím se zastat Tomassona, protože já mám ve všech papírech 110/90 takže na STK mají pravdu. Mám to jak ve velkym techničáku tak v servisní příručce, ale mám na motorce ještě původní origo pneu a ty jsou 100/90 takže asi chyba nějaké blonďaté krasavice z dojčlandu která to psala.
Zdar,
také jsem měl v TP 110/90-19 ( v tomto rozměru jsem nenašel rozumné obutí)
naštvanej jsem koukl do německého TP jestli jsou u BMW fakt tak blbí, že nevyrábí motorky pro nače oblíbené gumy a ejhle, němci píšou 100/90-19.
Už to mám v CZ TP opraveno jako administrativní chybu
Mimochodem cytrá kniha říká 100/90-19
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mikes napsal:
Tož já taky přispěju do mléna:
1. do eFek duše musí být.
2. S gumama laboruju už mnoho let.Vítězem mého soukromého testu jsou Metzeler SAHARA 3. Tourancky jsou na cestu skvělé, ale nesmí přijít trochu náročnější terén.Na různých Mitaskách mám taky něco odjeto,a již nikdy více. Za zmínku ještě stojí Continental ContiEScape,ale tam se někdy trhají kostky a mizí před očima.Jo,a Haidenau,tak to taky asi nééé...
To: Thomasson: přední má být 100/90. Je vidět, že na STK dělají odborníci. Kdybych byl neslušný, řekl bych kokot(ale to já nejsem ku.a)
Mikes : Musím se zastat Tomassona, protože já mám ve všech papírech 110/90 takže na STK mají pravdu. Mám to jak ve velkym techničáku tak v servisní příručce, ale mám na motorce ještě původní origo pneu a ty jsou 100/90 takže asi chyba nějaké blonďaté krasavice z dojčlandu která to psala.
No, já bych měl mít taky obutý původní pneu a mám vpředu 100/90,
ale v papírech 110/90. Je to čudné nějaké...