Ano přesně nad tím uvažuji. Kryty hlav od Marseluse plus padáky od Wunderlichu anebo BMW mužeš mi prosím poslat fotku? možná víc fotek, opravdu mě zajimá jak to vypadá
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
JohnyT napsal:
Origo BMW padaky v kombinaci s kryty valcu od TT. Mnoha pady odykousena kombinace
tie alu chranice ventildeklov ti pri pade nenachavaju na ventildekli stopy?
Musime se rict na co ty padaky a chranice maji byt. Jestli kvuli tomu, abys byl pojizdnej, nebo jestli chces moto obalit lesenim aby nemelo zadny skrabanec. GS jsem kupoval pred vice jak deseti lety a skrabance uz neresim. Jestli nekdo resi skrabance, tak stejne mimo asfalt jezdit nebude. Pokud bude, tak skrabance preste casem resit.
BMW R1150GS MY02
ja mam SW ale ide mi to na nervy lebo tie musia ist dolu pri oleji- ventily som dlho nerobil tak som zabudol. a este odspodu ten blby odskok pod sus plechom- neviem kto to vymyslel! jedine co sa mi na nich paci je vykladanie noh na valce a vtedy noha drzi na padaku a nesmyka sa dolu (natiahnuta noha).
preto rozmyslam ich porezat a trocha pretvarovat a urobit nieco podobne ako HB lebo sa vzdy bojim ze ked to padne tak nezderiem nielen veko ale aj valec a ked by som to robil tak uz tie trubky posuniem aby to pri ventilch nemuselo ist dolu ako HB. len stale som sa ktomu nedostal este
nevie niekto aky je to material? skor ako to rozrezem?
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
chstepan ale to je len chranic ked to padne ak moto stoji. zajazdy sa to asi cele ohne dozadu a oprie o valec nie?
raptor ktoru spodnu? ved tam su take vystuhy ale tie idu pod pod chranic motoru a tam je taka hrazda.
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Já mám SW + plastový kryty na víka. Už jsem s tim nejednou švihnul o zem. Jednou se padáky ohnuly to bylo celý. Nicméně jsou k nim potřeba ty kryty. Spodní část je fakt na p... Tady na foru jsem ale viděl nějaký úpravy aby to tak netrčelo.
ale stale tam ostane ten spodok pod krutom motora raptor nie? alebo ten sa pdreze?
tu su 2 moznost do som len tak trocha rozmyslal. modra a cervena. zlta by sa odrezalo
xNOKIAx přiložený následující obrázek:
[69.03Kb]
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Na 11x0 sú naj Hepco-Becker. Je to nie najkrajsie lešenie, ale funkčné a keď pozerám na tú kombináciu Wunderlich a hlinikové kryty hláv...taká preplácanina.
Buď dobrý padák, alebo len chrániče deklov.
olej si vies vymenit aj bez demontaze padakov
dole to odsrobujes a susplech skratka vytiahnes a si na olejovom filtri
live fast, die young be wild, have fun
xNOKIAx napsal:
chstepan ale to je len chranic ked to padne ak moto stoji. zajazdy sa to asi cele ohne dozadu a oprie o valec nie?
raptor ktoru spodnu? ved tam su take vystuhy ale tie idu pod pod chranic motoru a tam je taka hrazda.
osobně mě to hapalo jen v nulový rychlosti, ale viděl jsem fotky (myslím na ADVrideru) po pádu při cca 70 km/hod několikrát panna-orel .... padáky byly hodně podřený , motorka jakbysmet, ale ohnutý to nebylo ... a moto byla pojízdná ....
(ten rám není z boku rovina, ale je prohnutý a na obou stranách vzepřený vzpěrami ... a horní úchyt je taky dělaný na podržení padáku v podélném směru .... víc ohnutý rám k válci jsem viděl u SW-Motechu .... asi záleží na druhu a směru rány ...
Upravil chstepan dne 12.02.2014 12:51
(ch)stepan
Malakh napsal:
Na 11x0 sú naj Hepco-Becker. Je to nie najkrajsie lešenie, ale funkčné a keď pozerám na tú kombináciu Wunderlich a hlinikové kryty hláv...taká preplácanina.
Buď dobrý padák, alebo len chrániče deklov.
... design je velice subjektivní ...
mě se tvar padáku Wunderlich líbí ... narozdíl od HB ...
na HB jsem slyšel kritiku, že jsou celkem měkký a rády se ohýbají ... ale osobní zkušenost nemám ...
(ch)stepan
ja (žiaľ) mam osobnú skúsenosť - HB nie su makké a neohýbajú sa
samozrejme ak poriadne drbneš s motorkou tak sa ten "rám" ktory padaky robia okolo motorky moze velmi mierne vyosit
nie je nič horšie ako maximálne tvrdý padák ktorý je tak silný že všetku energiu z pádu prenesie do miesta uchytenia k motorke
live fast, die young be wild, have fun
xNOKIAx napsal:
chstepan ale to je len chranic ked to padne ak moto stoji. zajazdy sa to asi cele ohne dozadu a oprie o valec nie?
raptor ktoru spodnu? ved tam su take vystuhy ale tie idu pod pod chranic motoru a tam je taka hrazda.
osobně mě to hapalo jen v nulový rychlosti, ale viděl jsem fotky (myslím na ADVrideru) po pádu při cca 70 km/hod několikrát panna-orel .... padáky byly hodně podřený , motorka jakbysmet, ale ohnutý to nebylo ... a moto byla pojízdná ....
(ten rám není z boku rovina, ale je prohnutý a na obou stranách vzepřený vzpěrami ... a horní úchyt je taky dělaný na podržení padáku v podélném směru .... víc ohnutý rám k válci jsem viděl u SW-Motechu .... asi záleží na druhu a směru rány ...
S sw jsem v rychlosti kolem 70km/h padnul. Rám byl trochu ohnutej, ale šel vybouchat zpátky. Jinak odřený jsem měl plexi (jen po straně), kryt ruky, kryt víka a zrcátko. Na to jaká to byla pecka, tak škoda relativně malá. Domu jsem s tim dojel bez problémů. Možná někde najdu fotky.
Takže zas tak špatný padáky to nejsou, jak tady na foru občas někdo tvrdí. Ale pořídit se daji i lepší.