Jinak na motorce mam 4 pridavny svetla (2x mlha, 2x dalka) Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
MichalGS> to se rozhodnes rychle, protoze pridavnou dalkovou muzes na motorce mit jen jednu a navic musi sviti pouze s dalkovym hlavnim svetlometem. Mlhovky muzou byt 2 - soumerne k obema osam motorky a muzou svit jak s parkovackama, tak tlumenym a dalkovym. Musi se zapinat samostatnym vypinacem, kterej nemusi byt podsvicenej (ale je to lepsi, kdyz pri rozsviceni signalizuje zelenou barvou, ze sviteji). Ale ta cena je brutal!
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já mám připojení na dálku i mlhovku.
Oboje mám přes relátko a samostatný vypínač,
dálka se spíná jen s dálkou + ji mohu samostatně vypnout.
Mlhovka může svítit jen s nastartovaným klíčkem (s tlumenýma) a případně jí mohu vypnout...
Slavek, díky za info. Tak cenovka brutal sice je, ale jsou to kvalitní homologovaný světla. To nebude stát 2 litry že? Třeba na Triumph Tiger stály originál LED cca 11 tis Kč...
Měl jsem na Tigerovi SW Motech Hawk homologovaný mlhovky (taky kolem 7 tis Kč) a nebylo to úplně ono. Chtěl jsem spíš dálkový, ty mlhovky moc rozptyl a nic moc výkon....
Tak mlhovky s homologaci se daji sehnat i za 1400 za sadu - tady treba Hella Micro: https://www.autot...l?hc=17948
Ale proc prodavaji sadu 2 dalkovych, kdyz je na motorce stejne mit nemuzes, to se musis zeptat prodejce...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
MichalGS napsal:
Jenom teda moc nechápu, proč prodávají sety homologovaných dálkových světel (2 ks v balení), když to nesmím mít na motorce v páru?
Protoze na to kazdej kasle. Ono ani jezdeni ve dne s mlhovkama neni koser. O dalkovych ani nemluve.
Ja to vyresil koupi dualne homologovanych svetel jako DRL + parkovacky. A cekam na prvni konfrontaci s prislusnikama. Nicmene mne nikdy nikdo kvuli svetlum nezastavil ani nejebal, ani kdyz jsem jezdil se svetlama bez homologace, dokonce i ty prosly STK podle novych pravidel.
awe_cz, to je pravda. Nikdo to moc neřeší. Jde mi hlavně o to, být vidět. Chci to na ježdění přes den. Ve tmě už jsem vždycky oslňoval, tak jsem to musel stejně vypínat (SW Motech Hawk LED). Jen se mě zdálo, že ty mlhovky moc nesvítily a v noci na prázdné silnici byl kužel světla docela nepoužitelný. Dálkový by se hodily víc
Jinak na STK jsem prošel i s těma halogen Hella nehomologovanýma na Dakaru. Když to má sólo vypínač, nikdo to neřeší.
MichalGS přiložený následující obrázek:
Slavek-xxx napsal:
Tak mlhovky s homologaci se daji sehnat i za 1400 za sadu - tady treba Hella Micro: https://www.autot...l?hc=17948
Ale proc prodavaji sadu 2 dalkovych, kdyz je na motorce stejne mit nemuzes, to se musis zeptat prodejce...
tan cena je za 1ks - ověřoval jsem to - údaj kvantita 2 = světlo + držák
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
pavlos84 napsal:
tan cena je za 1ks - ověřoval jsem to - údaj kvantita 2 = světlo + držák
No to at jde do riti se lzivyma udajema na webu...
Tady jsem nasel udajne xenon 1ks mlhy za stejnou cenu, ale je mi to krajne podezrely: http://www.offroa...tlive.html
Tady je overena sada se vsim za necely 2.200Kc (tu kupoval ten kamarad): http://www.autoel...a-micro-deex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
MichalGS: Koukam na foto, jak to mas uchyceny. Mas muzes to nafotit? Z te fotky Dakara je to blbe videt. Drzak domaci vyroba predpokladam.
Teplo jedine u kamen :-) www.kamnarstvi-bo...
Ledky ano, ale homologovany stojí palbu - pripadne dejte nekdo odkaz na homologovany ledky za rozumnou cenu...
A co je vlastne spatneho na halogenech pokud mam GSA tam by to altik mel snad v poho utahnout ne?
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
pavlos84 napsal:
A co je vlastne spatneho na halogenech pokud mam GSA tam by to altik mel snad v poho utahnout ne?
Na halogenových světlech není vůbec nic špatnýho, snad jen, že občas vyměníš žárovku.
Jezdím, svítím a topím na ruce, alternátor to stíhá s rezervou.
Xenon a led svítí líp, ale v noci skoro nejezdím, přes léto, až je tma, tak už sedím v hospodě
Takže třeba pro mě mají přídavný světla pouze význam “být líp viděn“ …. Je pravda, že tento účel ostrý světlo LEDek plní líp. Je to ale o hrozných penězích.
Upravil mara dne 29.03.2017 22:24
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
jarrii, Dakara už dávno nemám. Držák byl PIAA viz odkaz na pár lidí, co to měli namontovaný na 650... http://advrider.c...54/page-20
Až budu doma, mrknu se, jestli nemám lepší fotky, ale jmenuje se to PIAA light mount...
Upravil MichalGS dne 30.03.2017 10:52