Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Zajíždění motoru
morabo
#21 
Přidané 20.02.2014 00:24
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Choseman: Jasne, po dalnici bys pri zajizdeni taky uplne jezdit nemel. Kdyz uz, tak co nejmin a v ramci moznosti pridavat, ubirat, rozjet to a pak dojizdet bez plynu, atd. Ale ideal je proste vyrazit do zatackovityho a kopcovityho terenu a tam tu tisicovku cilene najezdit. A radit, radit, radit. Vzdyt je to s novym strojem radost a da se to zmaknout za prodlouzenej vikend, tak co?! Wink
Upravil morabo dne 20.02.2014 00:25
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Nori
#22 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 07:12

Příspěvků: 491
Registrace: 15.11.10
Já zajel gsxr přes sobotu a neděli.Motor jsem jemně vytáčel na 5500, pak nechal klesnout, přeřadit a znovu.Celkem opruz, ale jak je to nové, tak to ani moc nevadí.Hlavně nikdy ne konstantní otáčky.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
 
www.dentibraun.cz
chstepan
#23 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 07:37

Příspěvků: 2111
Registrace: 25.03.12
... vysvětlete mě prosím pro jsou tak škodlivé konstantní otáčky pro zajíždění motoru ?
(ch)stepan
 
kim
#24 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 08:08
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Kamoš má Hayabusu a říkal ,,má to své výhody-např můžeš zajíždět až 160km/h" ... Grin
 
Mira1150
#25 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 08:35
Avatar člena


Příspěvků: 327
Registrace: 19.01.13
chstepan napsal:
... vysvětlete mě prosím pro jsou tak škodlivé konstantní otáčky pro zajíždění motoru ?


Protože při konstatních otáčkách jsou součásti v motoru zahřáty na určitou teplotu a diky teplotní roztažnosti se součástky opotřebovávaj tak že by pak motor ideálně fungoval jenom v určitých otáčkách. Takže je potřeba měnit otáčky aby bylo opotřebení optimální. Stejně dnes už není zajíždění jako takové zas tak důležité protože kvalita výroby povrchů a materiálů je tak vysoká že nějakému opotřebejí by nemělo dojít. Snad jsem to napsal trochu srozumitelně, píšu z mobilu a při práci tak je to napsaný tak jak toje.Smile
 
Choseman
#26 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 19:11

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
Vjetrnik napsal:
Choseman napsal:
A zajizdeni je o EKONOMICKE jízdě s využitím nižších otáček a častějším řazením...nebo ne? Ideální by bylo jezdit ve dvou a do kopců se zatackami, ale tu možnost má asi malokdo...


...tohle je naprostá blbost....ve dvou na nízké otáčky motor podtáčíš a dostává nafrak...

...zajíždět zásadně solo, nedržet konstantní otáčky a hlavně nepodtáčet...to raději vytáčet...


Aha...takže už jsem to zničil...chci novouShock Nějak mi to teda nepřipadá, ale respektuju názor. Jestli vytáčíš studený motor, tak dobrý..... Jo a když pojedu já a moje žena, tak to je jako když pojede muj soused, ktery váží 140kg. Takže co s tím? Jsou nějaké limity? Nebo se určuje i váha jezdce? Myslím, že je třeba dodržovat ekonomickou jízdu a za tím si stojím. Všimni si, kdy Ti zobrazí doporučení přeřadit... otáčky kolem 3 tis., tedy aspoň mě to tak ukazuje.
 
Choseman
#27 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 19:14

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
Mira1150 napsal:
chstepan napsal:
... vysvětlete mě prosím pro jsou tak škodlivé konstantní otáčky pro zajíždění motoru ?


Protože při konstatních otáčkách jsou součásti v motoru zahřáty na určitou teplotu a diky teplotní roztažnosti se součástky opotřebovávaj tak že by pak motor ideálně fungoval jenom v určitých otáčkách. Takže je potřeba měnit otáčky aby bylo opotřebení optimální. Stejně dnes už není zajíždění jako takové zas tak důležité protože kvalita výroby povrchů a materiálů je tak vysoká že nějakému opotřebejí by nemělo dojít. Snad jsem to napsal trochu srozumitelně, píšu z mobilu a při práci tak je to napsaný tak jak toje.Smile


...to beru, to zní logicky. Auto jsem zajížděl stylem jako motorku a perfektně táhne od spoda. S motorkou zkušenosti nemám, ale kdo by mohl napsat, že je profesionál v zajíždění motoru Cool
 
Choseman
#28 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 19:21

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
morabo napsal:
Choseman: Jasne, po dalnici bys pri zajizdeni taky uplne jezdit nemel. Kdyz uz, tak co nejmin a v ramci moznosti pridavat, ubirat, rozjet to a pak dojizdet bez plynu, atd. Ale ideal je proste vyrazit do zatackovityho a kopcovityho terenu a tam tu tisicovku cilene najezdit. A radit, radit, radit. Vzdyt je to s novym strojem radost a da se to zmaknout za prodlouzenej vikend, tak co?! Wink


...jo jo, 950km jsem najezdil po dálnici na tempomat. Wink Ne, samozřejmě blbost, ale z Inveltu jet po dálnici 20km musím, protože jinak je to vopruz, pak jsem mohl sjet. Jinak jsem zajizdel v Ceskem Stredohori, ale na rovinkách 2-3km jsem si nastavil tempomat. Jsem zvykly ho pouzivat porad v aute, takze mi to vyhovuje. Příští týden jedu na výměnu po 1tis., tak snad mi vyteče olej a ne ložiskaGrin
 
Choseman
#29 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 19:25

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
juro017 napsal:
dnes som musel pri predbiehani potiahnut na 5500 otacok, motor bol samozrejme uz davno zohriaty.
mam cca 500 km, padla mi tym padom zaruka??? Grin


Jasne....uz se ani nesnaž s tím někam jezdit nebo to startovat...lol
 
Nori
#30 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 19:27

Příspěvků: 491
Registrace: 15.11.10
Choseman napsal:
Vjetrnik napsal:
Choseman napsal:
A zajizdeni je o EKONOMICKE jízdě s využitím nižších otáček a častějším řazením...nebo ne? Ideální by bylo jezdit ve dvou a do kopců se zatackami, ale tu možnost má asi malokdo...


...tohle je naprostá blbost....ve dvou na nízké otáčky motor podtáčíš a dostává nafrak...

...zajíždět zásadně solo, nedržet konstantní otáčky a hlavně nepodtáčet...to raději vytáčet...


Aha...takže už jsem to zničil...chci novouShock Nějak mi to teda nepřipadá, ale respektuju názor. Jestli vytáčíš studený motor, tak dobrý..... Jo a když pojedu já a moje žena, tak to je jako když pojede muj soused, ktery váží 140kg. Takže co s tím? Jsou nějaké limity? Nebo se určuje i váha jezdce? Myslím, že je třeba dodržovat ekonomickou jízdu a za tím si stojím. Všimni si, kdy Ti zobrazí doporučení přeřadit... otáčky kolem 3 tis., tedy aspoň mě to tak ukazuje.

Jestli chceš zdechlinu, tak řaď klidně při 2000rpm.Smile
Já tvrdím, že je důležité vytáčet povolené zajížděcí otáčky a nebát se je i mírně překročit tak od 800 km.Na druhou stranu, po výměně oleje jsem ještě vyčkal dalších 500km, než jsem šel do omezovače.Odměnou byla pochvala od racing ladiče, že tak dobře zajeté GSXR v sérii na grafu ještě neviděl.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
 
www.dentibraun.cz
Choseman
#31 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 19:44

Příspěvků: 61
Registrace: 12.12.13
to Nori:....jo jo, co motorka to názor. Já omezovač nenavštívím nikdy.
Upravil Choseman dne 20.02.2014 19:47
 
morabo
#32 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 23:07
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Choseman napsal:
morabo napsal:
Choseman: Jasne, po dalnici bys pri zajizdeni taky uplne jezdit nemel. Kdyz uz, tak co nejmin a v ramci moznosti pridavat, ubirat, rozjet to a pak dojizdet bez plynu, atd. Ale ideal je proste vyrazit do zatackovityho a kopcovityho terenu a tam tu tisicovku cilene najezdit. A radit, radit, radit. Vzdyt je to s novym strojem radost a da se to zmaknout za prodlouzenej vikend, tak co?! Wink


...jo jo, 950km jsem najezdil po dálnici na tempomat. Wink Ne, samozřejmě blbost, ale z Inveltu jet po dálnici 20km musím, protože jinak je to vopruz, pak jsem mohl sjet. Jinak jsem zajizdel v Ceskem Stredohori, ale na rovinkách 2-3km jsem si nastavil tempomat. Jsem zvykly ho pouzivat porad v aute, takze mi to vyhovuje. Příští týden jedu na výměnu po 1tis., tak snad mi vyteče olej a ne ložiskaGrin


Ja mam taky tempomatovou zavislost, o tom mi vykladat nemusis, ale jen jsem chtel rict, ze to proste neni vono a ze se to da tech par dni vydrzet, to je vsechno Wink
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
barokar
#33 
Zajíždění motoru
Přidané 20.02.2014 23:37

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Už před 11 lety, kdy jsem si kupoval novou fabku, mě nprodejce a otázku ohledně zajíždění odpověděl, - dneska jsou stroje na výrobu motoru tak přesné, že se může s novým autem jezdit úplně normálně hned. Důležité, neakcelerovat prudce při studeném motoru, nevytáčet do omezovače.

A co staří praktici let dávno minulých? Nejlépe se motor zajede v městském prostředí, ono to neustálé řazení, neustálé měnění otáček motoru při rozjezdech. A nebát se motor točit, nebude líný a spotřeba bude optimální.

červenej Elf
 
hicks
#34 
Zajíždění motoru
Přidané 21.02.2014 00:45
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
barokar napsal:
Už před 11 lety, kdy jsem si kupoval novou fabku, mě nprodejce a otázku ohledně zajíždění odpověděl, - dneska jsou stroje na výrobu motoru tak přesné, že se může s novým autem jezdit úplně normálně hned. Důležité, neakcelerovat prudce při studeném motoru, nevytáčet do omezovače.


bud v klidu... mezi prodejci aut jsou TAKOVI IMBECILOVE, ze to svet nevidel.

pokud vim, je to lepsi nez driv, ale stare pravidlo STRIDAT REZIMY + NEDUSIT + NEPRETACET ze zacatku imho plati porad.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#35 
Zajíždění motoru
Přidané 21.02.2014 00:46
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Choseman napsal:
morabo napsal:
Choseman: Jasne, po dalnici bys pri zajizdeni taky uplne jezdit nemel. Kdyz uz, tak co nejmin a v ramci moznosti pridavat, ubirat, rozjet to a pak dojizdet bez plynu, atd. Ale ideal je proste vyrazit do zatackovityho a kopcovityho terenu a tam tu tisicovku cilene najezdit. A radit, radit, radit. Vzdyt je to s novym strojem radost a da se to zmaknout za prodlouzenej vikend, tak co?! Wink


...jo jo, 950km jsem najezdil po dálnici na tempomat. Wink Ne, samozřejmě blbost, ale z Inveltu jet po dálnici 20km musím, protože jinak je to vopruz, pak jsem mohl sjet. Jinak jsem zajizdel v Ceskem Stredohori, ale na rovinkách 2-3km jsem si nastavil tempomat. Jsem zvykly ho pouzivat porad v aute, takze mi to vyhovuje. Příští týden jedu na výměnu po 1tis., tak snad mi vyteče olej a ne ložiskaGrin


okolo Peruce atd je to porad FEST zasoleny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
patrik333
#36 
Zajíždění motoru
Přidané 27.02.2014 18:24

Příspěvků: 4
Registrace: 27.02.14
Ahojte, tak od budúcej stredy budem aj ja riešiť tento milý problém so zábehom. už sa neviem dočkať.
 
hicks
#37 
Zajíždění motoru
Přidané 27.02.2014 20:16
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
patrik333 napsal:
Ahojte, tak od budúcej stredy budem aj ja riešiť tento milý problém so zábehom. už sa neviem dočkať.


toz gratuluju Wink
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
juro017
#38 
Zajíždění motoru
Přidané 27.02.2014 20:26
Avatar člena


Příspěvků: 53
Registrace: 16.12.13
patrik333 napsal:
Ahojte, tak od budúcej stredy budem aj ja riešiť tento milý problém so zábehom. už sa neviem dočkať.


Gratulujemthumbs up
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
 
patrik333
#39 
Zajíždění motoru
Přidané 27.02.2014 20:48

Příspěvků: 4
Registrace: 27.02.14
Vďaka. Myslím, že som tu objavil dobré fórum kde nájdem kopec dobrých rád. A k tomu zábehu, môj názor je prvých cca 500 km s citom a potom normálne jazdiť. dnes sú už naozaj tie motory tak presné, že tu pôjde skôr o usadenie rôznych častí ktoré s motorom možno ani nemajú nič spoločné ( brzdy ) napr. . Takto som zabehol aj Hondu Integru a myslím, že šlape naozaj dobre.
 
Paul
#40 
Zajíždění motoru
Přidané 27.02.2014 20:59
Avatar člena


Příspěvků: 2634
Registrace: 04.03.11
Hlavně se toho neboj. Snaž se to nepodtáčet a nejeď dlouho ve stejných otáčkách. A když budeš potřebovat předjet, neboj se přidat, chvilka ve vyšších otáčkách tomu neuškodí, spíš naopak (samozřejmě tím nemyslím jít do červenejch, řekněme tak 60-70%) a HLAVNĚ si ji pořádně užij Smile
Upravil Paul dne 27.02.2014 21:00
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 91
Členové on-line: 1
Sniper

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.35 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI