Těch dílů je už fůra a bude jich mnohem víc - s 690 LC4 Adventure, na kterou čeká fůra lidí, to nevypadá pořád nějak moc reálně a enduro se dá s přimhouřením očí upravit. Zásadní jsou nádrže. Maska resp. kokpit je druhořadá věc, nejdůležitější je řešení nádrží tak, aby těžiště bylo nízko. Maska / kokpit by měla navazovat. Pokud někdo tvoří řešení rallye kokpitu bez nádrží, je to nesmysl. Ale se spotřebou nad 7l/100 a 12l nádrží to prostě na nějaké cestování moc není. Řešení LC4 Adventure bylo dost vyjímečné a motorka byla skvěle ovladatelná i s plnou nádrží. Vymyslet něco inteligentního - aby to nezvedlo těžiště nahoru, bude těžký.
Druhá součást Adventure verze - kufry - je vyřešená a už je dostupná - rámy jsou jinak upevněné, kufry jsou ale jen 2x29l. Na okamžitý dotaz nám napsali že KTM víc nepovolili kvůli poddimenzované konstrukci podsedlovky. Není to taková tragédie ale stará LC4 byla v tomhle ohledu lepší.
Hodně částí je na sériové motorce poměrně odkrytých a přímo si to říká o doplňky. KTM pochopitelně nabízí svojí (částečně OEM) řadu hard dílů, my máme plný katalog krámů na 690 taky a další se hrnou. Chybí především rozumný šucplech, je tam dost odkrytý kotouč zadní brzdy a třeba i nádobka brzdovky od zadní brzdy vypadá tost na ráně. Zajímavý je, že se KTM ani nenamáhalo dát na některý místa plastový věci v sérii.
Kategorie u nás už existuje: http://www.tourat...cPath=4_48
V sobotu jedeme na sales meeting, kde nám snad představí zásadní novinky pro 2009, tak uvidíme co se dozvíme. Bude tam workshop s lidmi od KTM, tak třeba poodhalí nějaké tajemství.
Já jako konkurenci určitě vidím G650X, na které existuje mrak věcí včetně 25l nádrže a továrně vyráběné homologované konverze na rallye, takže se s tím dá v pohodě jet hobby úroveň rallye nebo cestovat. Jedinou nevýhodou může být vyšší sedlo a rozhodně horší sériové tlumiče (zejména ten vzducháč), což je fůra peněz navíc za výměnu.
Pohled na jiné řešení ochrany motoru - včetně spodních a horních padáčků.
Je to fotka prototypu, předpokládáme že detaily zpracování budou trošku jiné.
Nádrž jsem našel jinou na BAJA ( předvoj Endura 690 ) ale u prodejce mi nedokázaly říct jestly jde objednat. Vede až dopředu místo původní která je pouze vzadní části. Už aby TT začaly dělat další doplňky, zatim maj cca 18 věcí.
Robert přiložený následující obrázek:
[67.07Kb]
Upravil Robert dne 14.11.2008 09:27
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.