Kubrt,já osobně si myslím že kapaliniu to bejt nemuže,spíš bych to viděl na problém s guferem u motoru a nebo v převodovce,asi ti tam někam rosí trošku olej,skus vyndat starter a dírou po něm se podivej jestli to tam není mastný,když ten olej tam rosí jen trošku tak by to mohlo mít tyhle vlastnosti že to klouže při rychlim startu ale v klídečku to ta lamela přenese bez klouzání
Upravil shimi dne 19.10.2009 13:06
Od kupu Ericha mám najeto tak 2000km max. a kapalinu jsem neměnil,jinak mašina má najeto teď necelejch 45 000 km.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
shimi napsal:
Kubrt,já osobně si myslím že kapaliniu to bejt nemuže,spíš bych to viděl na problém s guferem u motoru a nebo v převodovce,asi ti tam někam rosí trošku olej,skus vyndat starter a dírou po něm se podivej jestli to tam není mastný,když ten olej tam rosí jen trošku tak by to mohlo mít tyhle vlastnosti že to klouže při rychlim startu ale v klídečku to ta lamela přenese bez klouzání
O.K. mrknu na to,až bude příhodná doba Dikes shimi.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Rybiz napsal:
Tak sem si konečně splnil sen a doma mi stojí nádherná 1150 ADV od Boba (ještě jednou mu díky). Byl jsem v sedmém nebi a stále ještě jsem jenom... se mi začala zavzdušňovat spojka... tak sem si řek fajn... vyměním kapalinu odvzdušním a bude... tak se i stalo a všechno fungovalo... až jedno nedělní odpoledne 200 kilometrů od domu... se zavzdušnila tak že před každým zařazením sem musel pumpovat spojkou jak divej... a jet takhle domů... no předllktí jak Pepek námořník co vám budu povídat... znovu sem odvzdušnil a nyní vydrží fungovat tak 6O kilometrů a je hotovo... když jí odvzdušním tak kapalina ze systému teče kalná... že by načatý váleček? setkal se někdo z vás s něčím podobným? díky za odpověď
Zdravim, mam stejny problem jako Rybiz. Po vymene kapaliny chvili dobry, fakt cca tech 60km pak pumpovani. Kapalina nemizi, ale je v nadobce videt kalna a metalicka, proste s kovovejma pilinama. Kazdopadne jsem to vyresil tak, ze jsem koupil celou komplet packu (jetou, ale za ty prachy ) A moje otazka zni - da se packa nejak namontovat, aniz bych musel znicit gripy? Protoze kdyz ho zkousim sundat, tak je videt, že spolu s gripem jde i ten "topici" drat z vyhrivani. Nebo budu muset opatrne rozriznout, sundat a grip a koupit novy? Diky za odpoved
Jestliže už tam máš v nádobce kovové částečky, tak je s největší pravděpodobností vadný "spodní" váleček (ten co je zezadu na převodovce). Je přidřené vypínací ložisko. Výměnou páčky s pumpou asi nic nevyřešíš. Vymontovat spodní válec a vyměnit.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
... na mý bejvalý 1150 ... se zakouslo ložisko na vypínací tyčce spojky a začalo se to protáčet v pístku ... kapalina byla černá , a plná kovových pilin .. pár set km to ještě asi fungovalo a pak se začala spojka zavzdušňovat .. tak se na to vlastně přišlo ..
Upravil chstepan dne 27.09.2013 11:43
(ch)stepan
Tonda napsal:
Jestliže už tam máš v nádobce kovové částečky, tak je s největší pravděpodobností vadný "spodní" váleček (ten co je zezadu na převodovce). Je přidřené vypínací ložisko. Výměnou páčky s pumpou asi nic nevyřešíš. Vymontovat spodní válec a vyměnit.
A sakra... Hadam, ze je to ten "bazmek", ktery sem daval SPEEDY (v tedo diskusi na prvni strance je prilozen obrazek) A paklize je to tim pridrenym valeckem, pujde to vyresit novym guferem, nebo uz je to na vymenu celeho valecku? Da se sehnat jen samotny novy valecek jako ND, nebo se to prodava jako komplet? Diky
Jestliže budeš mít poškozené ložisko v pístku vypínacího válečku, tak ti nezbyde nic jiného než koupit celý váleček. Prodává se to pouze jako celek.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahojte, takze jsme zdarne zpet z cest okolo Evropy zpatky, za 5 tis km bez zavad, ale pri poslednim tankovani si rikam, ze uz mam unaveny prsty. 2x mi to chciplo pri rozjezdu. Ale ono prd, je neco se spojkou...... Vypustim dneska po praci kapalinu, a uvidim, jestli z toho potece nejaky maglajz a kdyz ne, tak bych to prisuzoval asi o-krouzku v pacce,protoze se nikde kapalina neztraci. Ma nekdo zkusenost s rozborkou spojkoveho valecku na pacce?
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Ahojte, takze jsme zdarne zpet z cest okolo Evropy zpatky, za 5 tis km bez zavad, ale pri poslednim tankovani si rikam, ze uz mam unaveny prsty. 2x mi to chciplo pri rozjezdu. Ale ono prd, je neco se spojkou...... Vypustim dneska po praci kapalinu, a uvidim, jestli z toho potece nejaky maglajz a kdyz ne, tak bych to prisuzoval asi o-krouzku v pacce,protoze se nikde kapalina neztraci. Ma nekdo zkusenost s rozborkou spojkoveho valecku na pacce?
ja to delal loni v Itosce na kamaradove 1150, ale nakonec to bylo zbytecne, pac problem byl dole u loziska - ten pistek dole byl k.o. a kapalinu netlacil, taky se neztracela. Klonil bych se spise k tomu spodku, i kdyz pistek u packy to byt taky muze...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Tak to bude radost. Ze neco budu muset rozhodit jsme smireny, otazkou jest, jak odzkoset zavadu,abych zbytecne nerozdelalvat to a nebo to. Pokud bude po vypusteni v kapaline nejaky sajrajt, dle popsanych priznaku to bude delat asi spodek co?
I pád na hubu je pohyb kupředu
Jo a mozna jeste jedna doplnujicic otazka. Pokud by to byl opravdu spodni pracovni valecek,musi se pro demontaz zvednout cela podsedlovka?
I pád na hubu je pohyb kupředu
Kapalina byla spinava a po radnem odvzdusneni po naliti nove a po case jizdy asi 15 -20 min (mozna min) se to znovu zavdusnilo a nespojkovalo to. Myslim, ze vic ti urcite poradi Servisak nebo Tonda, ten spodek jsem nerozhazoval, motorku jsme odvezli dodavkou a opravoval to pak Tomassino... myslim, ze ale musi nohavice kardanu dolu... podsedlovka snad ne...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Myslim, ze 2 nebo 3 roky zpet jsem ji menil a byla uplne cista,takze snad pujde poznat pripadne znecisteni. Menim 2x brzdovka, 1x spojka.
Upravil milanosor dne 16.06.2014 13:50
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak otazka na experty,myslite, ze je opravdu tohle opotrebeni duvodem, proc spojka netlaci?Kapalina samoze seda,ale unik na valecku zadny.....
milanosor přiložený následující obrázek:
[156.8Kb]
Upravil milanosor dne 17.06.2014 07:17
I pád na hubu je pohyb kupředu
Já to dělal letos najaře,v 50 000km na ADV. Kapalina mě zamastila spojku,tak sem to udělal komplet,spodní váleček dal novej (cca3000kč) a vím že mám klid. Cena toho válečku mě nepřijde nějak přemrštěná,aby se to nedalo 2x za život motorky vyměnit. Podle fotky ti to nikdo neřekne:-(
Jen nechápu výměnu kapaliny ve spojce objednu výměnu v brzdách,když ve spojce se špiní daleko víc....