To nebude mozna prace na den...jednou sem probouzel motor kamaradovy k100 trvalo to tyden...a to taky neni zadny hitech elektronika...
Kupredu spatki ni krok...
Zapojení a zprovoznění nebude práce na 3 hodiny, navíc u těchhle motorů v letadlech mohou být problémy s chlazením, malému chladiči na fotce moc nevěřím. Motorový prostor bude zakrytý sice bude mít asi zepředu otvory, ale ze zkušenosti vím, že sebevětší otvor nic neřeší, pokud vzduch zase nemá kudy odejít, u Condorů a Rotaxu 912 jsme to řešili chladičem za nasávacím otvorem a zvětšením výtokové mezery dole mezi krytem a motorovou přepážkou. U jiných motorů šel vzduch dovnitř čelními otvory a velký automobilový (to byla ale voda) chladič byl ve spodní části motorového krytu, je to laborování a ukážou to až letové zkoušky, hodně nových letadel jsem v životě zalétával, dnes už bych si troufnul jen na typ, se kterým jsem více létal, abych se v případě vysazení nebo nutnosti vypnutí přehřátého motoru mohl bez přemýšlení spolehnout na další vlastnosti éra. O záletech bych mohl vyprávět hodiny...:-)
bmwivo napsal:
..ale zajímavý cíl sobotní vyjížďky, má být hezky, by to byl
Určitě, byl jsem tam v sobotu a po nezdařeném pokusu o probuzení motoru jsem pokračoval z Náchoda přes pevnost Dobrošov atd atd.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
rozvody su O.K. kontroloval si ci to dobre casuje? To by som pozrel ako prve, ci sedia kontrolne body rozvodu. Nastavit ventile. To je prve co treba pozriet. Kolkokrat sa na to zabuda, ked tecie palivo, iskra je a hlada sa problem v elektrike