vzhledem k tomu, jak ses k tomu osmikilu choval bych asi spis doporucil koupit si 21/18. Ale treba ses zmenil (vocemz dost pochybuju
Hele nepomlouvej. Ja se k nemu choval jako k vlastnimu
Nahodou jsem nedavno mluvil se soucasnym majitelem. Ma na ni uz pres 90k a porad dobry. Takze zase tak spatne jsem se k tomu nechoval...asi To, ze jsem moc nemazal retez a ze parkrat "spadla ze stojanku" je nepodstatne. Od te doby jsem jinou motku nemel, krom obcasnych pujcenych na dovoleny, pac mi cinska vlada mi trvale odmita vydat papiry na motorku...
Pro me jsou dva nejvetsi favorite 12GSA LC a prave 1190R. Jak se znam, nakonec si budu hazet korunou abych si vybral Malym plusem pro KTM je dostupnost servisu, ktery ma KTM v me budouci cilove zemi mnohem rozsirenejsi...
Ja si stejne myslim, ze LC je oproti 1190 (990) naprostej asfaltak a v tvym pripade bych ja osobne urcite skocil po KTM.
Protoze ty motorky jsou asfaltovy obe, ale LC mnohem vic, stejne tak jako vsechny velky GSa.
Na kolik foukate pneu? Porad se mi zda ze je ten podvozek hodne tuhej, hlavne na dirach a rikam si jestli nemam moc nafouknuty gumy. Mam to jak mi to predali,
v predu 2,5 a v zadu 3,0. Anakee 3
Upravil LORD dne 15.03.2014 09:56
Carpe diem
LORD napsal:
Na kolik foukate pneu? Porad se mi zda ze je ten podvozek hodne tuhej, hlavne na dirach a rikam si jestli nemam moc nafouknuty gumy. Mam to jak mi to predali,
v predu 2,5 a v zadu 3,0. Anakee 3
a) koupil sis motorku s teleleverem
popdvozek ti zmekne. nejspis vic, nez bys chtel.
c) dohanet podvozek mekkejma gumama se silnicnim obuti je imho kravovina na ntou, jen si znicis rafky. To uz radsi nazuj spunty.
d) podle mne s MALO nafouknutejma gumama naopak husre funguje dynamicka ESA. Ale to je zatim jen muj neovereny dojem. Mam pocit, ze jak to je mekci guma, tak to hur detekuje ranu a pozdeji/min zavre ten ventil v tlumici = subjektivne to naopak tvrdne.
Upravil hicks dne 15.03.2014 11:03
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LORD napsal:
Na kolik foukate pneu? Porad se mi zda ze je ten podvozek hodne tuhej, hlavne na dirach a rikam si jestli nemam moc nafouknuty gumy. Mam to jak mi to predali,
v predu 2,5 a v zadu 3,0. Anakee 3
a) koupil sis motorku s teleleverem
popdvozek ti zmekne. nejspis vic, nez bys chtel.
c) dohanet podvozek mekkejma gumama se silnicnim obuti je imho kravovina na ntou, jen si znicis rafky. To uz radsi nazuj spunty.
d) podle mne s MALO nafouknutejma gumama naopak husre funguje dynamicka ESA. Ale to je zatim jen muj neovereny dojem. Mam pocit, ze jak to je mekci guma, tak to hur detekuje ranu a pozdeji/min zavre ten ventil v tlumici = subjektivne to naopak tvrdne.
Mel jsem GSA 09 a bylo to trochu jiny.
Nejspis jsem to spatne vysvetlil, nejde mi o jizdu jako takovou, ale o vymeteni diry. Je to vzdycky strasna rana do patere, proto jsem si rikal jestli nemam prefouklou gumu.
Pripada mi ze GSA09 to zehlila mnohem lip.
Ona teda uz ani ta pater neni co byvala
Nemyslel jsem jezdit na podhustenejch gumach, jen jestli 3neni moc
Carpe diem
LORD napsal:
Na kolik foukate pneu? Porad se mi zda ze je ten podvozek hodne tuhej, hlavne na dirach a rikam si jestli nemam moc nafouknuty gumy. Mam to jak mi to predali,
v predu 2,5 a v zadu 3,0. Anakee 3
a) koupil sis motorku s teleleverem
popdvozek ti zmekne. nejspis vic, nez bys chtel.
c) dohanet podvozek mekkejma gumama se silnicnim obuti je imho kravovina na ntou, jen si znicis rafky. To uz radsi nazuj spunty.
d) podle mne s MALO nafouknutejma gumama naopak husre funguje dynamicka ESA. Ale to je zatim jen muj neovereny dojem. Mam pocit, ze jak to je mekci guma, tak to hur detekuje ranu a pozdeji/min zavre ten ventil v tlumici = subjektivne to naopak tvrdne.
Mel jsem GSA 09 a bylo to trochu jiny.
Nejspis jsem to spatne vysvetlil, nejde mi o jizdu jako takovou, ale o vymeteni diry. Je to vzdycky strasna rana do patere, proto jsem si rikal jestli nemam prefouklou gumu.
Pripada mi ze GSA09 to zehlila mnohem lip.
Ona teda uz ani ta pater neni co byvala
Nemyslel jsem jezdit na podhustenejch gumach, jen jestli 3neni moc
treba jsi mel chciple tlumice na te 09ce.
a) stejne pozor na dorazy.. i kdyz s DynESOU by ses na ne nemel udajne dostat
dal jsi "soft"?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LORD napsal:
Na kolik foukate pneu? Porad se mi zda ze je ten podvozek hodne tuhej, hlavne na dirach a rikam si jestli nemam moc nafouknuty gumy. Mam to jak mi to predali,
v predu 2,5 a v zadu 3,0. Anakee 3
a) koupil sis motorku s teleleverem
popdvozek ti zmekne. nejspis vic, nez bys chtel.
c) dohanet podvozek mekkejma gumama se silnicnim obuti je imho kravovina na ntou, jen si znicis rafky. To uz radsi nazuj spunty.
d) podle mne s MALO nafouknutejma gumama naopak husre funguje dynamicka ESA. Ale to je zatim jen muj neovereny dojem. Mam pocit, ze jak to je mekci guma, tak to hur detekuje ranu a pozdeji/min zavre ten ventil v tlumici = subjektivne to naopak tvrdne.
Mel jsem GSA 09 a bylo to trochu jiny.
Nejspis jsem to spatne vysvetlil, nejde mi o jizdu jako takovou, ale o vymeteni diry. Je to vzdycky strasna rana do patere, proto jsem si rikal jestli nemam prefouklou gumu.
Pripada mi ze GSA09 to zehlila mnohem lip.
Ona teda uz ani ta pater neni co byvala
Nemyslel jsem jezdit na podhustenejch gumach, jen jestli 3neni moc
treba jsi mel chciple tlumice na te 09ce.
a) stejne pozor na dorazy.. i kdyz s DynESOU by ses na ne nemel udajne dostat
dal jsi "soft"?
Obe jsem kupoval novy. A ESU jsem mel i na 09.
Uvidim co to za cas udela. Neni to nic hroznyho, jen takovej pocit. Jako bych mel k 09 vetsi duveru. Asi si na sebe musime vic zvyknout jak najedu vic km tak se to snad srovna. Zatim je to vsechno moc syrovy
Carpe diem
LORD napsal:
Obe jsem kupoval novy. A ESU jsem mel i na 09.
Uvidim co to za cas udela. Neni to nic hroznyho, jen takovej pocit. Jako bych mel k 09 vetsi duveru. Asi si na sebe musime vic zvyknout jak najedu vic km tak se to snad srovna. Zatim je to vsechno moc syrovy
kolik mas najeto na 09?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LORD napsal:
Obe jsem kupoval novy. A ESU jsem mel i na 09.
Uvidim co to za cas udela. Neni to nic hroznyho, jen takovej pocit. Jako bych mel k 09 vetsi duveru. Asi si na sebe musime vic zvyknout jak najedu vic km tak se to snad srovna. Zatim je to vsechno moc syrovy
kolik mas najeto na 09?
Kdyz jsem ji prodaval mela najeto 12000km
Carpe diem
Sluzi kodovaci konektor aj na nieco ine nez len odbkokovanie dalsich jazdnych rezimov?
Da sa na displeji nejak nastavit digitalny ukazovatel rychlosti nez len analogova rucicka?
dreckboun napsal:
Sluzi kodovaci konektor aj na nieco ine nez len odbkokovanie dalsich jazdnych rezimov?
Da sa na displeji nejak nastavit digitalny ukazovatel rychlosti nez len analogova rucicka?
a) jo, pamatuje si to esa rezimy
jo.. mas to normalne v rozsirenem menu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dreckboun napsal:
Sluzi kodovaci konektor aj na nieco ine nez len odbkokovanie dalsich jazdnych rezimov?
Da sa na displeji nejak nastavit digitalny ukazovatel rychlosti nez len analogova rucicka?
dreckboun napsal:
Sluzi kodovaci konektor aj na nieco ine nez len odbkokovanie dalsich jazdnych rezimov?
Da sa na displeji nejak nastavit digitalny ukazovatel rychlosti nez len analogova rucicka?
a) jo, pamatuje si to esa rezimy
jo.. mas to normalne v rozsirenem menu.
Dakujem. Nasiel som to v menu. Idem sa s tym pohrat.
LORD - v custom menu. Je to napisane aj v manuali.
Kluci neboli vas hlava z toho hluku od predniho kola?Za vikend su toho teda docela naposlouchany.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal:
Kluci neboli vas hlava z toho hluku od predniho kola?Za vikend su toho teda docela naposlouchany.
vubec. mas Análky 3?
na Tourance NEXT a binec nedelaji.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dreckboun napsal:
Sluzi kodovaci konektor aj na nieco ine nez len odbkokovanie dalsich jazdnych rezimov?
Da sa na displeji nejak nastavit digitalny ukazovatel rychlosti nez len analogova rucicka?
a) jo, pamatuje si to esa rezimy
jo.. mas to normalne v rozsirenem menu.
Jak v rozsirenem menu?
v nastaveni konfigu BC. muzes si vybrat, co to bude zobrazovat. viz riders manual.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dreckboun napsal:
Sluzi kodovaci konektor aj na nieco ine nez len odbkokovanie dalsich jazdnych rezimov?
Da sa na displeji nejak nastavit digitalny ukazovatel rychlosti nez len analogova rucicka?
a) jo, pamatuje si to esa rezimy
jo.. mas to normalne v rozsirenem menu.
Jak v rozsirenem menu?
v nastaveni konfigu BC. muzes si vybrat, co to bude zobrazovat. viz riders manual.
cechi napsal:
Kluci neboli vas hlava z toho hluku od predniho kola?Za vikend su toho teda docela naposlouchany.
vubec. mas Análky 3?
na Tourance NEXT a binec nedelaji.
na ADV jsou z vyroby Anakee,klasicke LC je tiche,ale to ADV me fakt neprijemne prekvapilo jak je hlucne.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj