nevim jak to funguje , hodne lidi s tim tu operuje kdyz jezdis do autorizaku nemas moc najet o tak to jde
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
po kolika km ? mne to studeny taky trochu chrasti je to "spis" nahore ale pripada mi ze to dela z 90% jen když je zmackla spojka tak mam spis podezreni na lozisko unasece ale ještě sem to nekuchl - na motoru 57tis v teplym motou uz to nedela
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
po kolika km ? mne to studeny taky trochu chrasti je to "spis" nahore ale pripada mi ze to dela z 90% jen když je zmackla spojka tak mam spis podezreni na lozisko unasece ale ještě sem to nekuchl - na motoru 57tis v teplym motou uz to nedela
jest enapis ze uz mas ten novejsi motor vyroba 09/2010
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
jinak je to hodne zavisly od teplotyx při startovani - když to taham z garaze kde je ted +- 15 tak to prakticky nepoznam ale jak sem se rozjizdel v cerny hore z pastviny kde bylo v noci pod 0 tak sem to slisel teda fest - je fakt ze se tam zaroven i hodne spojkovalo rozhodne vic nez když clovek odjizdi rano od garaze :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
po kolika km ? mne to studeny taky trochu chrasti je to "spis" nahore ale pripada mi ze to dela z 90% jen když je zmackla spojka tak mam spis podezreni na lozisko unasece ale ještě sem to nekuchl - na motoru 57tis v teplym motou uz to nedela
jest enapis ze uz mas ten novejsi motor vyroba 09/2010
Osmistovkový příběh mého kamaráda - novější motor - motorka od novoty - ve 12000km bez příčiny "zakukala" osmistovka na klice (vyvažovák) - oleje dost, vše fungovalo, chlazení OK, mazání OK - naštěstí vyřešeno v záruce.
Já loni měnil jeden motor na 800GS (2008) a letos na jaře jeden na F650GS (800ccm) - ten loni byl chycenej jak nahoře (písty tam dělali kotrmelce), tak dole - nepamatuji se už kolik měla najeto. Ten na F650 klepal dole a měl 32000km.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
milanek napsal:
po kolika km ? mne to studeny taky trochu chrasti je to "spis" nahore ale pripada mi ze to dela z 90% jen když je zmackla spojka tak mam spis podezreni na lozisko unasece ale ještě sem to nekuchl - na motoru 57tis v teplym motou uz to nedela
Mě to trochu hlučí zahřátý a když se vymáčkne spojka tak to ztichne před nedávnem jsem měnil spojkovou sadu (lamely +pružiny -neklouzala ale už byl bowden na doraz tj bez vůle) ,pak jsem skrz to hlučení ještě dělal ložiska spojkového koše a prakticky beze změn ,tak si myslím že to je přirozené tvoření se vůlí v převodovce ;tyto zvuky dělá spousta motorek (kamoš na Vstromu mmj.) a v servisech jim říkají že to je normal věc -neřešit; ale je to na ucho takový nepříjemný to je fakt.Mam najeto cca 58000km ,jinak závady 0,- (slzení pod víkem ventilů nepočítám,
Upravil kim dne 01.10.2014 22:51
Ježišmarjáto asi budu muset zůstat u toho dvouventila do smrtiuž jsem byl skoro rozhodnutý že bych šel do té osmistovky,líbí se mi ale pouze ty černožluté a jak vidim tak by to byla sebevražda....
Vlastimil : 800ku si nekupujes proto aby ti vydržela ale proto aby sis ji uzil :-) není to buldozer jako 1100 :-) nevidim to az tak tragicky - ten motor ma průměrnou zivotnost běžný motorky + si sam dost říká o to aby ho clovek potahal za uši, čily občas na tom hold něco zakuká, byl vymyslenej a vyrobenej na styl "ošustit a opustit" a to splňuje - nemá smysl si do 800ky ukládat uspory na duchod :-D
Upravil milanek dne 02.10.2014 06:57
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
>Vlastimil.něco jsem početl i na ADVrideru a není to zdaleka tak zlý v poměru : počet jezdících 800vek/ počet poruch motoru(závažných); ono se logicky vždy víc mluví o těch haváriích než o bezproblémovkách; další věc je (řekl bych dost podstatná) jakým způsobem byla ta motorka používána,servisována atd.
Upravil kim dne 02.10.2014 07:17
Ahoj jsem tu úplně novej ne však v rodině BMW.Oživím trochu vlákno........nechci zakládat další
Mám možnost koupit bmw f 800 gs (mám ji u nosu) ale rok 2008.Je v podstatě od prvního majitele,když nepočítám motosalon BMW(předváděčka 2000km) v Německu.
Motorka má najeto poctivých 17 500km a super výbavu.Všechny svolávačky udělány.Jetá pouze silnice.Motor běží jako hodinky bez pazvuků.Motorku majiteli dovezl můj kamarád co ji i celou dobu ve své motosalonu i servisoval.
Docela mne láká ji koupit.Ale po tom, co se všude dočítám o problémech prvních ročníků 2008/2009 tak jsem z toho celkem na rozpacích
Před časem jsme vlastnili 1200 gs/2006 a spokojenost.Je to alternativa,že se k ní vrátím nazpátek.To byl i původní plán.Teď mám v hledáčku jednu 1200gs/2005 z Anglie doložených 45 000km i servis.Jeden majitel v Anglii.Svolávačky zatím neprovedeny.Motorka je v ČR od roku 2011 a majitelá 2.Viděl jsem ji i slyšel a OK.
A babo raď co teď jakou z nich vybrat Možná rozhodne až se na 800 svezu.Nikdy jsem na ní nejel.
Spíš se mi zdá 800 jako rizikovější volba.Cenově jsou na tom obě +- stejně.Terén nebudu jezdit žádný.
Dík za každý názor.
Upravil Francek dne 05.01.2016 18:00
2008 je riziková /motor/. Já osobně preferuji osmikilo /jezdím hodně off/, ale pokud budeš jezdit jen silnic, ber 1200. Na silnici je mnohem pohodlnější a stabilnější při vyšších rychlostech osmikilo s hliníkovýma kuframa plave jak prase.
No silnici budu jezdit to jo ale taky ty horší šumavské okresky 3 třídy.Takový klikatice zaplátovaný atp.Státní silnice taky ale míň.Tak z toho důvodu uvažuji o 800gs.Nejsem žádný velký polykač kilometrů- cestovatel.Ty moje záda
Jezdím kratší trasy ale častějc.Roční nájezd tak 4- 5000km.
aron napsal:
2008 je riziková /motor/. Já osobně preferuji osmikilo /jezdím hodně off/, ale pokud budeš jezdit jen silnic, ber 1200. Na silnici je mnohem pohodlnější a stabilnější při vyšších rychlostech osmikilo s hliníkovýma kuframa plave jak prase.
Tak to Ti budu oponovat. Já na 8kile(2009) najel 36 tis. S Al kuframa a topcaisem po světě a ani při dost vysokých rychlostech nic neplavalo a drželo to stopu. To máš buď gumy nebo tlumiče v pr.
KUKY se vrací
Gumy jsem měl silniční, a osmililo mělo najetých 7000, takže tlumiče OK. Asi záleží na zatížení. Mám 75kg a jel jsem solo a do 130 to šlo, při 150 to pomalu nešlo udržet. Jakmile jsem sundal kufry, tak pohoda. Asi to dělalo větrnou kapsu. To jsem se vracel z Konstance po dálnici, jinak když to jde, tak se dálnici vyhýbám. Jinak, 1200 je stavěná i na šotoliny, jen se nehodí do těžšího terénu, ale někteří to dávají i tam