Kamile v tvým případě bych asi vyzjistil nejbližší dostupnej servis a prodejce a podle toho vybíral. Všechno co tu kluci vyjmenovali jsou super stroje. Moje sympatie má 2T kvůli divokosti, 4T kvůli předvídatelnosti. +- co se týče peněz a údržby to vyjde všechno na stejno.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
klapoun napsal:
myslím, že DRZ - E je , vlastně byl jeden z nejlepších strojů.
...a jezdil jsi na tom na MX trati?
Oproti ostrým strojům je to podvozkově mizérie, celková ovladatelnost také žádná hitparada...ale na mototuristiku a lehký off to je fajn...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
jezdil a nebyla to žádná hrůza. podotýkám, že jsem hobík, ale jezdili jsme ve třech - DRZ-E, WR450 a KTM 530 no a za ty čtyři roky, co jsme spolu jezdili, tak KTM musel vyměnit za jiný stroj - pořád nějakej problém. Zatímco WR - super stroj, ale tu údržbu prostě musíš dát. Potom jsem koupil dvoutakt a prostě to na něm neumím. Možná na dráze, ale po lesích to prostě nešlo. Buď to jelo, jako splašený, nebo jsem to udusil, protože tam nebyl správnej kvalt - tohle jsem na čtyřtaktu neznal. Ani v prudkých výjezdech mě čtyřtakt nezradil, když bylo o kvalt níž a měl jsem jiné starosti, než řadit. Taky u čtyřtaktu bych se nebál výkonu, není to takový janek, jako dvoutakt a ten výkon můžeš použít jen tam, kde chceš a ne, že se najednou splaší a hrkne to tam. Ale já ty dvoutakty opravdu neumím - spojkování na výjezdu a podobné vychytávky... Hlavním problémem při výběru takovéhle motorky ale bývá jezdec
Jen dobre zvaz, jestli ji vyjezdeny na 300 2T. Ze ztrany motokrosu pro me jako mene zkuseneho byla privetivejsi 250 4T. 450 te pekelne rychle utaha a moc ti toho neodpusti. Takze bych to videl na nejaky kompromis 300 4T nebo 250 4T. Samoze jestli nemas 120kg. To je jasna volba.
I pád na hubu je pohyb kupředu