Takže tvůj pokus o zesměšnění moc nevyšel a alespoň ses něco dozvěděl.. Pokud ti větrák funguje, je to prima a patříš cca mezi 10% těch co jim větrák na takových mašinách ještě neumřel.. Pokud se nebude pravidelně používat, dřív nebo později k tomu stejně dojde..
PS: kolik máš benzínu v nádrži se můžeš podívat sám.. ale pokud to neumíš, stav se a já se ti mrknu..
Ježku, pokud tě to urazilo tak sorry. Větrák mně funguje, alespoň zatím a benzínu mám málo. Doleješ?
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Zvažuji montáž ventilátoru
Pro
1/ jistěže by hoši z BMW namontovali větrák kdyby byl potřeba, proč ale jsou na policejních? U policejní motorky nejde napsat do návodu že teplota v červeném= stop
2/ jel jsem 2 hodiny kolem poledne v koloně, vypínal jsem motor, nakonec mě to taky začalo cvakat,, bohužel už nepřestalo, zatím nikdo neví proč, před tím to ale nedělalo.
3/ není to problém dát tam ventilátor s vypínačem, ničemu to nevadí, tak proč ho trápit
4/ nejsem takový hrdina abych nechal běžet motor s teplotou v červeném, hrdinů jsou plný hroby (servisy :-) )
5/ jezdím na minerál, tepelná odolnost je o hodně nižší, než kdybych tam měl syntetiku, měnit olej se mi nechce.
Proti
využiju to párkrát v létě, čas.
Boxer vydrží hodně.
Asi najdete další důvody pro i proti, takže montáž podle vkusu každého soudruha :-)))
Klimakompresor - těžko zatuhne, to snad ani nejde - pokud je systém funkční. Spouštět se má kvůli ucpávce, aby se udržela těsnost stačí půl minuty chodu jednou za měsíc či dva. Pokud uteče náplň ucpávkou, samozřejmě se tam dostane i voda, pak by to mohlo zatuhnout, nesetkal jsem se s tím.
Před časem jsem měl na toto téma řeč s Tondou a bylo mi doporučeno nechat být... Jak už bylo řečeno výše, západoněmečtí soudruzi vědí co dělají. (Už pár desítek let).
Upravil hobr dne 23.03.2014 18:35
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."