Zítra napíchneme diagnostiku, ale ta asi moc nepomůže, zjistí zřejmě akorát problém. No uvidíme, zkusím ještě pojezdit s moto a pak se uvidí.
V případě, že bych chtěl zkalibrovat pásek, musí celé čerpadlo ven. Budu potřebovat nějaké spešl klíče na čerpadlo nebo si vystačím s běžným vybavením dílny? Co nádrž musí jít dolů nebo stači sundat plasty okolo? Dva roky zpět jsem si nechal pásek vyměnit v BMW u svolávačky na čerpadla, tak jsem tak nějak neřešil, jak sám demontovat.
R1200GS 08
Zvladnes to bez naradi.pokud chces kalibrovat musi byt pasek naprosto suchy a mit 20st. Nelze kalibrovat v nadrzi
... servis a diagnostika BMW Motorrad
dejvit napsal:
Zítra napíchneme diagnostiku, ale ta asi moc nepomůže, zjistí zřejmě akorát problém. No uvidíme, zkusím ještě pojezdit s moto a pak se uvidí.
V případě, že bych chtěl zkalibrovat pásek, musí celé čerpadlo ven. Budu potřebovat nějaké spešl klíče na čerpadlo nebo si vystačím s běžným vybavením dílny? Co nádrž musí jít dolů nebo stači sundat plasty okolo? Dva roky zpět jsem si nechal pásek vyměnit v BMW u svolávačky na čerpadla, tak jsem tak nějak neřešil, jak sám demontovat.
Zdar řeším podobný problém (kde jezdíš na diagnostiku?bydlím kousek od tebe).
Mám 2012 a v mádrži plovák místo pásky na podzim jsem jel až do "rezervy" motorku jsem zaparkoval a po cca 14ti dnech jsem natankoval a ůdaje na displeji se nezměnily.
Plovák se taky "kalibruje"???
Upravil lucags dne 05.03.2017 20:27
Nemusíš ji vytáhnout, ale nemůžeš jí tam nechat -)))) Já ji povytáhnu, aby šel ven ten šroubovaný kryt atd. Nechávám to tam je to v dobré výšce a jak vytáhnu pásek, vysuším hned to tam napíchnu nechám viset a kalibruji. Ale je to už jen zanedbatelný rozdíl proti vytažení.
Možná jsem něco dělal špatně, tak nevím. Palivový pásek jsem vytáhnul přes víčko nádrže, nešel vytáhnout celý plastový kryt pásku, ale po částečném povolení černého krytu a jeho roztažení šel vytáhnout pásek v pohodě mimo nádrž. Pak jsem rychle fénem osušil, ale kalibrace proběhla s výsledkem "An error occured during calibration...". Opakoval jsem to třikrát a pořád error. Takže pásek je asi v háji. No mám smůlu, druhý za dva roky.
R1200GS 08
dejvit napsal:
Zdarec, nechci zakládat nové téma, tak píšu sem. Dnes letošní první vyjížďka cca 300 km, palivoměr ukazoval první půlku cesty správně i dojezd, cestou zpět, ale zblbnul a začal se zvyšovat dojezd a počet čárek na displeji přibývalo až do full. Tak jsem tedy natankoval plnou kousek od domu a pozoroval dojezd, ten se místo ubývání postupně zvyšoval až na 376 km a po dalších dvou km mi moto ukázalo u baráku, překvapivě z plné nula v nádrží a žlutá výstraha. Celou zimu i během roku mám pořád nádrž plnou po tom co jsem si dva roky zpět prošel nákladnou výměnou pásku a teď znova, škoda vyhozených peněz.
Máte někdo podobnou zkušenost, rozhýbe se sám nebo zase mě čekají nemalé náklady.
Loni jsem to měl podobné, většinou od poloviny nádrže docházelo k výpadkům ukazatele stavu paliva. Celkem výrazně se to zlepšilo po pravidelném tankování benzinu Verva100, ale po několika týdnech kdy už to vypadalo že je vše v pořádku, se závada projevila znovu. Paradox je, že původní několik let starý pásek fungoval bezvadně, ale několik měsíců po výměně kompletního čerpadla nastal tento problém. Když to čtu, tak to řešit nebudu, asi to je bohužel zbytečný.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
dejvit napsal:
Zítra napíchneme diagnostiku, ale ta asi moc nepomůže, zjistí zřejmě akorát problém. No uvidíme, zkusím ještě pojezdit s moto a pak se uvidí.
V případě, že bych chtěl zkalibrovat pásek, musí celé čerpadlo ven. Budu potřebovat nějaké spešl klíče na čerpadlo nebo si vystačím s běžným vybavením dílny? Co nádrž musí jít dolů nebo stači sundat plasty okolo? Dva roky zpět jsem si nechal pásek vyměnit v BMW u svolávačky na čerpadla, tak jsem tak nějak neřešil, jak sám demontovat.
Zdar řeším podobný problém (kde jezdíš na diagnostiku?bydlím kousek od tebe).
Mám 2012 a v mádrži plovák místo pásky na podzim jsem jel až do "rezervy" motorku jsem zaparkoval a po cca 14ti dnech jsem natankoval a ůdaje na displeji se nezměnily.
Plovák se taky "kalibruje"???
Tak jsem vyměnil pákový měřák paliva(plovák) za nový! a hovnopořád ty samé ůdaje 75km dojezd svítí žlutý trojůhelník a bliká fuel!!!
Ještě mě napadlo že bych odpojil baterku třeba na jeden den ale nejsem si jistý jestli tím něco nepohnojím.
Co poradíte???Díky
ps.diagnostika nehlásí žádnou chybu.
Upravil lucags dne 18.03.2017 13:19
servisak napsal:
jakože mas dojezd 75kma začne svítit fuel a kontrolka?nebo žě ujedeš 75km
Nádrž je skoro plná 30litrů takže dojezd by měl být asi kolem 600km a žlutý trojůhelník by asi taky svítit neměl a blikat nápis fuel asi taky né!Nebo se pletu?
servisak napsal:
to určitě ne. co píše diagnostika?
nebo nemáš anglána
Anglie to není,diagnostika žádnou chybu nehlásí.
Co když odpojím na delší dobu baterku?
(proč se ptáš jestli to není anglie?)
Konektory na držáku čerpadla i na kabelech jsou ok.
Upravil lucags dne 18.03.2017 14:05
Problém s nefunkčným pásikom som riešil aj ja pred 2 rokmi (kontrolka a nápis fuel).
niekde na nete som našiel, že sa to dá opraviť pomocou iskry zo zapaľovača. návod bol že sa nemusí pásik vyberať von z nádrže ale benzín + vzduch a iskra mi moc bezpečná kombinácia v nádrži nepríde !!! tak som pokazený pásik vybral a skúsil to von z nádrže(pokus pred vyhodením) . Aj keď som tomu neveril že to opraví prekvapujúco to potom fungovalo ako malo ukazovalo mi to pri nechcenom teste 40 km dojazd keď som došiel Takže Standard BMW
Kde som to nasie to už neviem skus pohľadať, a boli tam aj hodnoty v ohmoch aké by mal mat ten pásik.
možno to je blbosť a opravilo sa to iba tým že som to vybral a utrel.
Kto vie.