Mr GS napsal:
Borisi,výborná práce a super nápad
Naprosto souhlasím s tvými zkušenostmi,ikdyž jsem zkoušel jen půlku tvých hodnocených pneu.Letos jsem si dal předsevzetí,že vyzkouším E10 (na radu soudných lidí ,ne většiny tady ) a pak něco podobnýho sesmolím i já,ale bude to jen,co se týče cestovních pneu("pološpunty" a silniční enduro) a "testováno" cestovním stylem,takže výdrže mám tak 1,5x tolik.
Vyborne. Kazda takova zkusenost se hodi.
Jinak E10 asi hodim po tech Karoo3 taky. Mam dve sady kol, tak si ted muzu vic hrat a rad si rozsirim obzory. Slysel jsem taky celkem chvalu od lidi, ktery to maji myslim srovnany
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 09:48
Příspěvků: 1560 Registrace: 11.01.10
to morabo: pekná práca - Ďakujem, jelikož pracujem na druhej sade kol ("21", tak Tvoju tabulku a popis si riadne nastudujem
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 09:49
Příspěvků: 1686 Registrace: 07.03.09
morabo napsal:
3X napsal:
dobrý nápad
Ještě by bylo fajn, kdyby ti místní respondenti, kteří za sezónu sjedou aspoň jednu sadu , poslali své ohodnocení pneu, které jezdí a ty jsi to v tabulce zprůměroval
Jirko, nestras
Chodim do prace, mam rodinu a taky bych i nekdy rad nasel cas jezdit na motorce a ne skoncil jako Emil
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 09:57
Příspěvků: 3723 Registrace: 05.06.07
Morabo, prima nápad a ke zpracování bych měl snad jedinou připomínku.
Nikde se není napsáno, jestli dané hodnocení je pro zadní nebo přední gumu nebo jako sadu. U některých gum by to asi bylo potřeba, protože třeba E09 předek snad všichni jenom haněj, což laik z té tabulky nevyčte.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 10:01
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
stepan napsal:
Morabo, prima nápad a ke zpracování bych měl snad jedinou připomínku.
Nikde se není napsáno, jestli dané hodnocení je pro zadní nebo přední gumu nebo jako sadu. U některých gum by to asi bylo potřeba, protože třeba E09 předek snad všichni jenom haněj, což laik z té tabulky nevyčte.
Jj. Mas pravdu, mel jsem to zvyraznit vic, ale da se to odecist z najezdu. Takze mitas a dunlop jen zadek. Desert predek. Ostatni vzdy sada.
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 10:12
Příspěvků: 3723 Registrace: 05.06.07
morabo napsal:
stepan napsal:
Morabo, prima nápad a ke zpracování bych měl snad jedinou připomínku.
Nikde se není napsáno, jestli dané hodnocení je pro zadní nebo přední gumu nebo jako sadu. U některých gum by to asi bylo potřeba, protože třeba E09 předek snad všichni jenom haněj, což laik z té tabulky nevyčte.
Jj. Mas pravdu, mel jsem to zvyraznit vic, ale da se to odecist z najezdu. Takze mitas a dunlop jen zadek. Desert predek. Ostatni vzdy sada.
Jinak ta Desertka spolu s 21" udělá na GSu strašně moc. Na silnici se s tím dá jet a v mokrém lese to je neskutečnej rozdíl oproti 19" a gumama, co se dají normálně použít. Pak už člověka omezuje opravdu jenom telelever, i s tou 21" a Desertkkou se prostě musí jet pomalu hlavně tam, kde hrozí ostrejší nerovnosti.
Prostě je to furt traktor, ale neskutečně stabilnější.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 10:22
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
3X napsal:
dobrý nápad
Ještě by bylo fajn, kdyby ti místní respondenti, kteří za sezónu sjedou aspoň jednu sadu , poslali své ohodnocení pneu, které jezdí a ty jsi to v tabulce zprůměroval
no leda jako zcela samostatny udaj... a zretelne oznaceny. Ale i tak jsem proti
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 10:35
Příspěvků: 8393 Registrace: 24.08.10
Dobrej napad ta tabulka. Ty najezdy jsou opravdu individualni. Jinak na predku sem Desertku nemel ale zas mel a mam xt644 a opravdu super v kombinaci s rafkem 2,15
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 10:56
Příspěvků: 2867 Registrace: 21.02.09
stepan napsal:
Morabo, prima nápad a ke zpracování bych měl snad jedinou připomínku.
Nikde se není napsáno, jestli dané hodnocení je pro zadní nebo přední gumu nebo jako sadu. U některých gum by to asi bylo potřeba, protože třeba E09 předek snad všichni jenom haněj, což laik z té tabulky nevyčte.
S tou E-09 na předku je to asi tak, že suchá silnice výborný, mokro nepoměrně horší, ale jezdit se s tím dá. Nájezd i přes odskákanost hodně přes 6 tkm a samozřejmě jízda v off - přihlédnuli k velikosti špuntu nic moc, spíš nic, ale pořád lepší jako hladká silniční pneu, dává přece jenom větší jistotu v lehčím terénu. Lepší alternativa od Mitasu je E-10. Nebavím se o schopnostech vodiče, hučení, bahně atd.
Upravil joe dne 27.03.2014 11:00
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 17:33
Příspěvků: 11113 Registrace: 15.03.07
Ja mam prave ted čerstvou zkušenost s Mefo Stonemaster v Maroku. Nikdy jsem tuhle gumu na takovou výpravu nebral a jezdil bud TKC nebo Karoo, kdyz pominu jednu nedobrou cestu na E10.
Stonemaster je super, výrazněji se zhoršil az po asi 2000km offroadu (z toho nejméně 50% skály a kameni). Na silnici je záludný v zatáčkách a rad ustreluje na pistě bez varováni ale v pisku bere a výjezdy všeho druhu excelentní. Jezdil jsem s heavy duty duši a podhusteny na 1.0 a naprosto super v hlubokém fes-fesi. Jen to chce bacha na zatáčky ale jinak super. Az se vrátím změřil výšku vzorku a dam foto ale je to mnohem lepší než Karoo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 17:53
Příspěvků: 2009 Registrace: 02.02.09
Morabo ...Za mě pochvala, máš to promyšlené a dobře spracované.
Zatím jsem nikdy špunty neobul, ale letos plánuju jisté změny a určitě tvé srovnání použiju.
Pro mě je například hodně důležité chování v dešti, takže E09 u mě určitě vypadává z výběru.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 22:07
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Joe napsal:
rick napsal:
A co hlučnost,líbí se mi karoo trojka,na zadek bych jí vzal,předek turancka,snad by ta kombinace mohla býti
Trošku divná kombinace, ale proti gustu
Dost divna kombinace, to by nemelo efekt nikde.
Rick: Navic zlaty pravidlo zni, ze lepsi off guma musi bejt vzdycky vepredu.
Ale u techa Karoo3 se toho neboj. Neco slyset je, ale jak jsem uz psal, ja jsem hluchej a zvyklej
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 22:11
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
PS:kdyz uz kombinace, tak treba na dlouhy streky bez moznosti prezouvani, ale kdyz chci porad co nejlepsi vlastnosti, funguje neco jako tkc dopredu a e07 dozadu.
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 22:36
Příspěvků: 922 Registrace: 22.08.13
Já sem nasadil Karoo T a hluk taky vůbec nějak nevnímam (a to sou na tom moje první špunty). Akorát se mi zdá, že i po prvních najetých 300km je pořád mastnější - klouzavější. Mam z ní na silnici zatim respekt, neznam její vlastnosti a nerad bych se nečekaně rozplác. Ale zatim spokojenost i po lehkym offíku s TomášemR1 :-).
Upravil Macek01 dne 27.03.2014 22:38
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.03.2014 22:59
Příspěvků: 1783 Registrace: 29.04.12
morabo napsal:
PS:kdyz uz kombinace, tak treba na dlouhy streky bez moznosti prezouvani, ale kdyz chci porad co nejlepsi vlastnosti, funguje neco jako tkc dopredu a e07 dozadu.
To jsem chtěl slyšet,vzadu mi hučení nevadí,mám 07 vzadu a nachystanou tkc dopředu.Sedma už je ojetá,tak přemýšlím co místo ní,klíďo jí tam dám zase,jen se nechce nějak sjet,tak jako vepředu
oranžová dvanáctka
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 28.03.2014 11:43
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Macek01 napsal:
Já sem nasadil Karoo T a hluk taky vůbec nějak nevnímam (a to sou na tom moje první špunty). Akorát se mi zdá, že i po prvních najetých 300km je pořád mastnější - klouzavější. Mam z ní na silnici zatim respekt, neznam její vlastnosti a nerad bych se nečekaně rozplác. Ale zatim spokojenost i po lehkym offíku s TomášemR1 :-).
Vetsinou prakticky po prvnim projeti v terenu je to hned na silnici ok, za mne klidne po 20km. Vetsinou to beru cestou z gumservisu hned vedle, na takovou vecne rozbahnenou cestu na pole, pak to ojedu a nez dorazim domu, obuti je v idealni kondici.
Maiali nel Fango!