Zdravim, mozna uplne mimo, ale dnes jsem si vsimnul taky klepani ...vpravo... klepe na volnobech... divny zvuk tak v 6000, obcas cuknuti, po strartu nekdy zdechne, zkousel jsem ovladaci kladky s lankem, kdyz pohnu s levou motor bezi nepravidelne ale bezi, kdyz pohnu s pravou uplne se jakoby zadusi, rozhodi....a pokud okamzite nepustim zdechne.... NEVITE PROSIM ????? Díky !
otaS77 napsal:
zkousel jsem ovladaci kladky s lankem, kdyz pohnu s levou motor bezi nepravidelne ale bezi, kdyz pohnu s pravou uplne se jakoby zadusi, rozhodi....a pokud okamzite nepustim zdechne.... NEVITE PROSIM ????? Díky !
No pokud s nimi hýbeš jako bys přidával plyn, ale každou zvlášť, tak to chování je přirozené, každý válec tak dostává jiný příděl směsi a pak se to hádá... já vůli kladky vymezím, když ji přitisknu ze strany, aniž bych s ní otáčel, musíš vyzkoušet tu vůli vymezit ( pokud tam nějaká je ), ale rozhodně ne otáčet.
Ahoj, jj to je my jasny, ze se to hada, ale kdyz pridam levej tak motor ikdyz neklidne bezi, pridam pravej a okamzite zdechne.... ted jsem to byl jeste projet a dalsi zjisteni...mezi 3 - 5 tis otackami je neochota pridavat otacky, jako kdyby nemel vykon nebo spis se dusil, strileni do vyfuku a po zahrati a zastaveni snaha dzechnout nebo zdechne hned... nemuzou to byt svicky ? sani vzduchu ? bohata smes ? a to klepani je prave pri tech 3 - 5 tis otacek nebo po zahrati na volnobeh a zase ta prava strana....
Jestli máš "twinspark", tak může být některý zapalovací modul vadný.
Neměl jsi taky sundanou nebo pozvednutou nádrž - nepovytáhnul jsi si na pravé straně bowden plynu ze seřizovacího šroubu na pravé klapce?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
otaS77 napsal:
Ahoj, jj to je my jasny, ze se to hada, ale kdyz pridam levej tak motor ikdyz neklidne bezi, pridam pravej a okamzite zdechne....
To je proto, že 1100 a 1150 má snímač polohy škrtící klapky jenom na levé straně, takže při přidání levého válce o tom řídící jednotka dostane informaci, na druhé straně ne.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
to Stepan : Diky !
to Tonda: nadrz dole byla, ale vse bylo v pohode.... jezdil jsem a objevilo se to az ted, mozna si tak matne vzpominam po dešti... ale to nevim urcite...
zapalovanim si myslim ze to nebude... podezreni mam na svicky a na smes.... svicky uz jsou objednany nove.... uvidim... kdyby nekoho neco napadlo proc nema vykon pri 3-5 tak budu rad za kazdej napad .... zatim diky moc vsem :-)
Tak jsem vyměnil napínák, sice jetej, ale klepe to pořád stejně. Klapka to taky nedělá. Jak se zahřeje, tak klepe a řekl bych že se to zhoršuje. Dnes to vezu k Cyrilovi. Ten zvuk je hroznej. Jsem zvědavej, co to bude.
Upravil tomle1 dne 07.05.2014 07:20
tomle1 napsal:
Tak jsem vyměnil napínák, sice jetej, ale klepe to pořád stejně. Klapka to taky nedělá. Jak se zahřeje, tak klepe a řekl bych že se to zhoršuje. Dnes to vezu k Cyrilovi. Ten zvuk je hroznej. Jsem zvědavej, co to bude.
No ono to bude asi tím že jetej napínák může být ještě horší než ten starej.
tomle1 napsal:
Tak jsem vyměnil napínák, sice jetej, ale klepe to pořád stejně. Klapka to taky nedělá. Jak se zahřeje, tak klepe a řekl bych že se to zhoršuje. Dnes to vezu k Cyrilovi. Ten zvuk je hroznej. Jsem zvědavej, co to bude.
No ono to bude asi tím že jetej napínák může být ještě horší než ten starej.
To máš pravdu, ale ten klepot je pořád stejnej. Nemyslím si, že by to klepalo pořád stejně. Ale uvidíme. Kéž by to byl jenom napínák.
Tak motorka opravená. Klepání způsobovalo (potočení) pohnutí hlavy pravého válce, asi po nějakém jeho nárazu, nebo pádu ???? Mě se to nestalo, takže nevím proč byla hlava pootočená na šteftech. Tím ale došlo ke křížení vahadel a to způsobovalo kovový klepot po zahřátí. takže motor seřízen a vůle na vahadlech taky. Motorka se chová úúúúplně jinak. Jakoby měla tak o 5 koníků navíc. Úplně jinak se motor sbírá z nízkých otáček. Takže za mě Cyrdovi palec nahoru
Ještě poznámka pod čarou. Motorka byla v lednu na seřízení v PPT Olomouc. Najel jsem na ní cca 2500km a ventilové vůle byly prapodivné a je s podivem, že tohle nezjistili