To TomasTT: Jojo, souhlasím s tebou, je mi jasné, že s tím nic udělat nejde. Jsem z toho už otrávaný, loni jsem pořád jen čekal na věci na M800 (řešil jsem nakonec nákupem v USA) a tuhle sezonu jsem se těšil na tunění hračky a ono to vypadá dost bídně.
Upravil jacob dne 10.09.2008 18:58
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Koukam ze jsem mel docela stesti ze to GS800 bylo nedostatkove. O 1200 se napsalo uz mnoho ale ze i novinka 800 bude takova spotrebka jsem necekal. Mozna ma BMW dily na stare typy ale me zalezi na tom aby NOVA motorka fungovala a to u BMW asi nelze. Ale ono staci se podivat na povest BMW v USA, pry je BMW poruchovejsi nez HD .
to jsou spis takovy povzdechy .... myslim ze japonsky vysavace na tom lip rozhodne nejsou a italsky mrdecky taky ne .... takze i pres tyhle 'dilci' problemy je bramborak porad dost slusna volba ...
Tak mám pocit, že hledáte problémy tam kde nejsou. Je to nový model motorky a je jasné, že nějaké porodní bolesti budou. I já to kupoval s jistou mírou rizika. Na druhou stranu, Mongolsko přežila bez problémů, na fórech na ukgser.com, advrider.com atd moc problémů hlášeno není a všechno se točí kolem dvou věcí: imobilizer (bylo vyřešeno BMW a při nejbližší garančce vám tento díl zdarma vymění za nový, upravený tak, aby nedělal problémy) a chladící hadice (nepovažuju za zásadní problém).
To že to někomu spadne a ohne se chladič, nepočítám jako závadu. Mám najeto 14000 km, z toho tak 5000 offroad, mraky pádů, 3000 km na 80 oktanový benzín atd a motorka nemá jediný zásadní problém. Podle mně je to solidně udělaný stroj. Pokud chcete vidět pořádný šit, mrkněte na nové XT660. Opravdu jsem nevěřil, že něco takového mohli pustit z fabriky.
P.S. 1150 maj taky svoje mouchy, třeba kámošovi se teď najednou "propálily" všechny ventily (jak sací tak výfukové), motorka už se nerozjela. A to jen tak, z ničeho nic, a to je skoro nová (40.000 km). Ani žlábek nevěděl proč.
Taky bych rekl ze to nejak prehanite.
Bez poruch neni absolutne nic. Vsechno je levnejsi, jde se jen po cene a je to znat. A je to tak u vseho. Vydrzej dneska nejaky boty 5 let? TV 20 let? Novy auta zerou olej, to driv nebylo atd atd.
Tak mě tento článeček třeba uklidnil. Já pokud bávo, tak jen bogsera. Taky přemýšlím, kolik toho na té 800gs vyrobili soudruzi z BMW, protože tu modrou vrtulku si nalepím na nějakého číňana a nikdo to nepozná.
Mě pár kamarádů říkalo, že nevím do jakého hovna jsem koupí KTM stoupnul. Teď myslím, že dnes je jedno jestli KTM nebo BMW. Když ji miluješ................
www.lc8adv.cz
Není to zklamaní ale na..s..e to. EWS překrásnej podzim a clověk čučí na display ví že MOTO je OK jen elektronika resp antena na indukci klíčku a přenos kodu... EWS se tahne uz 5 let vším od BMW našel jsem super članek o borcovi u prostřed Mongolska... ... V utery mě to opravili v Praglu tak jsem zvědavej kde zase skončím.. Jinak GS800 je BOMBA moto..
GS800
Když jsem před časem začínal tuhle diskuzi, byl jsem taky nasr.. naštvaný. Ale po výměně řídící jednotky jsem najel cca 7000 km a myslím, že tím pádem byly problémy vyřešeny.. Žádná závada, motorka šlape jak švýcary (vlastně BMW) , jsem přesvědčený že F 800 kvalitní motorka opravdu je a tudíž odvolávám co jsem původně ze zoufalství napsal
Ja mam F800GS od 4.4.od mojix narodenin EWS mi odislo po cca 8000km potupny odvoz moto na voziku diel mi poslali UPC vymenil som ho sam od vtedy pohoda, hadicu som ties poriesil sam plastovou paskou som ju uxitil o ram od vtedy mam pokoj ,podarilo sa mi spadnut asi pri 50km/h na asfalte mi ustrelilo zad.kolo na listi mojou xibou ,xibou bolo ze asfalt bol dost vypadany a moto sa zastavilo na kratkej vzdialenosti odniesol si to drziak lavej zadnej stupacky /fest sa ohol/ked som moto zdvyhal mislel som ze bocny plast je v prdeli /ani skrabancek/. S touto motorkov brazdim vsetky polnacky v okoli po ktorix som predtym len pozeral.Jednoduxo moto je super.
no kua, to je pravopis, a to x místo ch........a ypsilony, jsou též asi neznámou věcí.
Jak z Azetu, předpubertálních dětí. Utrpení jen ty 4 řádky přelouskat.......
Wing napsal:
no kua, to je pravopis, a to x místo ch........a ypsilony, jsou též asi neznámou věcí.
Jak z Azetu, předpubertálních dětí. Utrpení jen ty 4 řádky přelouskat.......
Wingu zvykej si, bude hur. Nastesti tohle je jednoducha substituce. Kdyby to bylo na per partes bude hur
Jedná sa o štandardnú tému: najprv sa ĺudia začnu zlučovať pretože majú spoločnú záľubu... A keď už ich je kopa, tak sa v tej záľube začnú vrtať ako v kope hnoja... až ich to začne rozdeľovať... Potom sa stretnú v akcii a začnú sa zase združovať ...až ich nie je zase kopa... na margo BMW...1100,1150,1200,800...
Cesta je cieľ ...
A sme zase doma.....ved Siso nepisal slohovu ulohu, ale chcel vam zdelit nieco dolezite. Do SMSiek vkladame smajlikov, co pred 5 rokmi nikto nepoznal a dnes je to standard a nikto sa nad tym nepozastavuje a pochopi. Anglani tam pchaju U namiesto YOU a 4 namiesto FOR a internet sa toci dalej.....skoda tejto uzkoprsej diskusie, vratme sa k teme. Ciao! Teda Čau, pardon.
Tady někdo prodává motorku a je z uherskýho brodu..........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis