Ahoj,
dal jsem do své jednosvíčky také DOR14LGS, zatím bohužel nemohu moc poreferovat z provozu, ale první dojmy byly takové, že moto za studena krásně chytla a držela volnoběh i bez sytiče. Teď mi odešla fajvka, nebo cívka, tak si ještě počkám, jen doufám, že to není briskem..
A co teda zkusenost tech co maji Twinspark? Civky ok? Neodchazeji vice. Budu menit svice,tak jestli objednat NGK klasiku nebo BRISK DOR14LGS
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
A co teda zkusenost tech co maji Twinspark? Civky ok? Neodchazeji vice. Budu menit svice,tak jestli objednat NGK klasiku nebo BRISK DOR14LGS
Ahoj, POZOR, mám zkušenost, o kterou se mohu podělit.
Mám R 1150 GSA, jednu z posledních 2005. Mohu napsat jen to, že dle výrobce Brisk, přímo technik, který se tímto zabývá v továrně, tak se distancuje od doporučení BRISK DOR14LGS do dvousvíce, i na stránkách německého webu je výslovně napsáno a to s vykřičníkem, že do dvousvíce uvedené svíčky NE.
Doporučena pro twinspark (dvousvíce) je kombinace svíček 2 X DOR14IR und 2 X BOR12LGS, více na:
http://www.boxer-design.de/de/detail.asp?ID=47&pID=726
tam též zjistíte, že jako hlavní vyšší svíčku DOR 14LGS přímo nedoporučují,
DOR14IR je svíčka, která vyhoví "fajfkocívkám", nezatěžuje cívku a proto to je jako kombinace doporučeno.
Mám na těchto svíčkách cca tisíc kilometrů a mohu říci, že fakt dobrý, tak budu doufat. Prý ty iridiové uvedené Brisky cívku šetří, i když nemohu napsat, že mám delší zkušenost, jen mám pocit lepšího průběhu zapalování v nižších otáčkách.
Jinak DOR14LGS do jednosvíce ano.
Upravil bmwivo dne 24.04.2014 19:44
Ivoš.
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.
Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.
Ivoš.
Tak to tim padem je teda hlavni, klasika ( iridiovka ), myslim tim typem jiskrice. A dopalovacka spodni preskakuje na okruzi. Myslel jsem ze jsou typove naopak. Kupoval jsi pres net nebo Elit? Budu objednavat olej,ale jak na svinu je v shopu nemaji.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Tak to tim padem je teda hlavni, klasika ( iridiovka ), myslim tim typem jiskrice. A dopalovacka spodni preskakuje na okruzi. Myslel jsem ze jsou typove naopak. Kupoval jsi pres net nebo Elit? Budu objednavat olej,ale jak na svinu je v shopu nemaji.
Kupoval jsem je v Hr.Král. u Otto-moto, Elit je umí myslím taky a Brisk je má v eshopu, bývají běžně nejdéle do druhého dne.
Ivoš.
Ha a moje milovaná polovička v Brisku dělá, to bych mohl uhrát nějakou zaměstnaneckou slevu
Zajímavý vlákno. Nikdy mě nenapadlo dát do Ericha jiný svíce než dávám( NGK). Do aut zase dávám jedině Brisk...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
to asi jo, ale pochybuju, že bych i já měl nějakou slevu... Lucka tam je na montáži a kontrole, ale dneska mužu zjistit, jen tak ze srandy, jestli by to šlo
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Chlapi ku.rva , jak souvisí svíčky se seřízením ventilů??
P.S. ste mě ukecali a koupil sem Brisky. Líp to za studena startuje, odezva na plyn lepší. Zatím spokojenost.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.
Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.
Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.
Zase to s tou chvalou na dvojsvici neprezen
Jasně, byl jsem docela nerad, když jsem po koupi motocyklu musel šahnout ještě jednou do kapsy a koupit nové fajfkocívky za 5200Kč celkem za obě. Ale je fakt, že ty původní byly rezem nafouklé,( stínící plech) a já doufám, že při mé péči vydrží alespoň 100tkm.
Zajímavé, že kdo chce, tak si ty články najde i ve vláknu na tuning.
Upravil bmwivo dne 28.04.2014 10:10
Ivoš.
milanosor napsal:
Ja mam taky posledni vyrocni 2005.Takze rikas 2 X DOR14IR jako spodni dopalovacka a 2 X BOR12LGS jako hlavni svicky. Zajimalo by me i jestli ty spodni dopalovacky maji extra nejaaou funkci. Zkousel jsem i odpojit a zadna zmena chodu nenastala. Ale jiskru davaji, to jsem testoval.
Ne, přesně naopak 2 X DOR14IR hlavní a 2 X BOR12LGS spodní, ale ony by Ti stejně jinak nešly, jedny mají 12 závit a druhé 14.
S tím vyzkoušením to můžeš zkusit naopak, stáhni středové ově fajfky a natoč to na spodní a uvidíš.
Dvousvíčka má lepší průběh spalování, o poznání příjemnější chod na ustálené otáčky při jízdě, oni by to tam Helmuti nedávali jen tak pro srandu.
Zase to s tou chvalou na dvojsvici neprezen
mam jedno svici,a ted sem taky daval brisk,,dokonce sem sehnal v takovej zaprclej mototechne kus za 150kc,jinak nic proti dvoj svici ,ale jak rikas pri vymene dalsi penize navic,,..to same na cipecek je taky vhodnejsi jedno fajfka...ale prej se to da nejak predelat dvojsvic na jednosvic,ale to uz........
Jasně, byl jsem docela nerad, když jsem po koupi motocyklu musel šahnout ještě jednou do kapsy a koupit nové fajfkocívky za 5200Kč celkem za obě. Ale je fakt, že ty původní byly rezem nafouklé,( stínící plech) a já doufám, že při mé péči vydrží alespoň 100tkm.
Zajímavé, že kdo chce, tak si ty články najde i ve vláknu na tuning.