Jirka taky max. spokojenej. V pondělí jsem si dojel pro boty, vyzkoušel, Sidi zaplatil a odjel, to vše v pohodové atmosféře, o to tak nejde. Ale hlavně, během hovoru mi bylo ještě doporučeno něco, na co bych ani nepomyslel. Do mojí bundy, kterou jsem koupil úplně jinde (Difi), mi doporučil lepší chránič zad, objednáno, přijde. A to jsou ty momenty kdy si jeden začne vážit prodejce, ne jen za jeho profesionální přístup, to by mělo být samozřejmostí, ale za odborný a lidský přístup. Jo, nemusel, mohl se jít zabývat vrácenýma tričkama.
Díky Pardále
Upravil JirkaHK dne 25.05.2016 12:30
Jj, postarali se tam o mě jako o úplného začátečníka (což jsem také byl). Rada zdarma, pomoc s výběrem a naprosto bezproblémový nákup. A nakupoval jsem tam vícekrát...
Moje aktuální NEGATIVNÍ zkušenost ..
11.4. jsem si objednal rukavice, někdy kolem 17.4. mi přišly. Potud v pořádku.
Nicméně, rukavice byly ušity špatně (křivé prsty), tak jsem je reklamoval.
20.4. posláno zpět.
11.5. se mi k mému údivu rukavice vrátily s tím, že nebylo možné zásilku doručit.
Fajn, stát se může, i když tomu nerozumím, když byly rukavice zaslány na adresu firmy, kde (podle slov majitele) je stále někdo.
Tak jsem je poslal znova hned 11.5. s tím, že teď už to bude OK.
Dneska se dívám na tracking České pošty a ... rukavice opět nebyly doručeny! Adresát nezastižen!
To už si dělají prdel?!
Samozřejmě to s ROCKWAY řeším i přes mail, ale píšu to i sem .. třeba je tu majitel častěji, než na prodejně nebo na mailu.
Takže za mě, dořeším tuhle reklamaci a děkuji, ale s ROCKWAY už nechci mít nic společného.
A na jakou adresu jsi to posilal? Ma tam dve...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Na správnou adresu (v obou případech). To už jsem si s panem majitelem vyjasnil.
Nicméně, problém je prý v tom, že to posílám jako dopis, ne jako balík. Dopis jim ČP do schránky nedá a oznámení taky ne. Prý jsem to měl poslat jako balík a bylo by to OK.
Takže jsem pochopil, že to je vlastně moje chyba ... jednak jsem si měl nějak odvodit, že to mám vracet jako balík (v obch. podmínkách to uvedeno není) a taky že jsem si nepohlídal, aby jim Česká pošta vhodila do schránky oznámení.
Nebo že bych jim koupil větší schránku, aby jim tam ty dopisy vešly?
njn...
Nečekej od České Pošty logiku a už vůbec ne osobní iniciativu.
S Českou poštou je zaručeně 70% odeslaných zásilek problém.
A nebo mám jen pekelnou smůlu -)))
HonzaTA napsal:
Na správnou adresu (v obou případech). To už jsem si s panem majitelem vyjasnil.
Nicméně, problém je prý v tom, že to posílám jako dopis, ne jako balík. Dopis jim ČP do schránky nedá a oznámení taky ne. Prý jsem to měl poslat jako balík a bylo by to OK.
Takže jsem pochopil, že to je vlastně moje chyba ... jednak jsem si měl nějak odvodit, že to mám vracet jako balík (v obch. podmínkách to uvedeno není) a taky že jsem si nepohlídal, aby jim Česká pošta vhodila do schránky oznámení.
Nebo že bych jim koupil větší schránku, aby jim tam ty dopisy vešly?
...takže vlastně píšeš stížnost na Českou poštu, ne? Pardál (Rockway) těžko může být zodpovědný za to, jak ČP kurwí doručování... ... kdo mě chce pořádně nasrat, pošle mi taky něco přes ČP, místo způsobu doručování věcí pro bělochy (DHL třeba...).
...takže správně bys měl psát, že už nechceš mít nic společného s Českou poštou...
Upravil Bubak dne 20.06.2018 10:35
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Připojuji se k "pochvale" služeb České pošty... neustále mi do schránky dávají dopisy pro někoho jiného a moje dávají zase jiným lidem... když jsem si na to stěžoval, tak mi řekli, že vlastně za normální dopis nenesou odpovědnost, jak a kdy a kam to bude (a zda vůbec to bude) doručeno... takže jejich služby používám jen v krajních případech a sám přes ně neposílám vůbec nic...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Jen trochu z jiného soudku.
Neví někdo zda byla partneska sekce Rockway někam přesunuta? Nebo byla celá zrušená?
Bylo tam pár témat která jsem občas sledoval.