Vybava je, motor ma pry klasicky zvuk siciho stroje. Jinak do ted se pouzival olej 10W-40, nemenil se i dle bmw za 5w50/10w50 prave kvuli tem problemum?
Upravil Dejf dne 10.04.2014 08:19
Panika vznikla tady na tomto fóru, najdeš tam nakonec i statistiku. Podle mě co se mělo pokazit, se už pokazilo. Mám rok 08 angličanku a nevidím v ní žáden problém a to je to skládačka, koupil jsem ale za dobrou cenu. Postupně vyměněny zoxidované šrouby a vše promazano a prohlídnuto. Doporučuju projet, sledovat řízení, dobře prohlédnout rám i pod kryty, kotouče, promáčkliny a natřené nebo polepené části. Pokud´se v tom nevyznáš, najmi si někoho. Jeden mechanik mi nedávno řekl, že údajně 80%ojetin na našem trhu je po bouračce. Jak už bylo řečeno, zvuk jak šicí stroj, ale je z ní radost. Pokud´ti odpovídá tento typ motorky, neváhej. Spíše bych se bál ojeté KTMky, protože tuto motorku kupují lidé do terénu a nevíš, jakou nakládačku má za sebou.
https://www.zonerama.com/rop1
Přesně jak píše ROP. Já měl 8kilo z GB, naj 4.tis.km , 09ku a mimo prosakujícího oleje pod ventil. víkem za celou dobu bez poruchy. Taky jsem měl po pročtení fora strach, že se to bude sypat, ale optej se našeho Imha Hickse. Já najel 30 a on přes 100 tis. Ten s ní má asi největší zkušenosti. Při koupi si vezmi někoho, kdo s ní má zkušenosti sebou, ať ti poradí.
KUKY se vrací
Tak já mam nalietané 106 tis. km. Mimo EWS antény ktorá bola vymenená v garancii šľape bez problémov. A to si so mnou užila ciest, veď ma chlapi poznajú. Dokonca stále origo alternátor, Hicks už menil a Šíma 2 x, ( ale ten má najazdené cez 200 tis. km).
je to kratky a je potreba si to poslechnout pri deceleraci - ja v tom osobne teda ale nic neslisim - ta 3 ti ojka se projevuje jako tukot malinkyho (nebo hur vetsiho) kladivka odspoda - tzv. tikot smrti :-) z jednoho motoru uz jsem to slisel i na 5m :-)
Upravil milanek dne 15.04.2014 11:05
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
je to kratky a je potreba si to poslechnout pri deceleraci - ja v tom osobne teda ale nic neslisim - ta 3 ti ojka se projevuje jako tukot malinkyho (nebo hur vetsiho) kladivka odspoda - tzv. tikot smrti :-) z jednoho motoru uz jsem to slisel i na 5m :-)
Milanku ty VOLE... cim mas tuhle informaci podlozenou? u tebe aby clovek vsechno 10x overoval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pred rokem jsme to probirali u moto vasko + ke mne uz prijelo asi +-15 800vek a cloveku to neda si neposlechnout motor :-) u cca 12ti plne vyhovujici :-) u tech 3 2 byli uz slisitelne tikajici a u ty jedny (ze slovenska) nejdriv prilej tikot a pak teprv motorka :-D - kdyby si kupoval neco pro sebe krerou bys vybral ? :-) - jinak jak pisu z ty na videu neni sliset nic
Upravil milanek dne 15.04.2014 11:50
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
jo takze jste si to probirali akorat ve svoji particce a neni to konzultovane jakkoliv s venkem. No super. Mozna mate pravdu, ale zatim je to cista spekulace navic z podezreleho zdroje.
Ja mam po generalce motoru takze muzu rict, ze ten "sici stroj" pri volnobehu a v teple se stehujici s otackama nahoru byl, alespon u mne, pist co si nahore v horni uvrati cinknul.
To, co popisuje milanek, jsem zatim NIKDE neslysel, ze by kdokoliv resil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nekde hooodne v hloubce nejaky diskuze jsou tu zapadly ty videa jak ty chytly motory zni - muzu potvrdit ze prinejmensim jeden takovy jsem fakt slisel nazivo a odpovida to :-) - ale tim nechci sirit paniku proste je to jeden z tisice nebo vic ale i tak proc si na to nedat bacha - nebo snad nekdo kloupi transalpa kterymu bude mlatit motor i pres to ze ma povest superpolehlivyho ?
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
no vida :-) jeste tu nekde je video jak tam ty dve stoji vedle sebe a jedna je ok a druha ne - tam je to sliset jeste lip
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
musim se zastat Milanka:
cvakani jak popisujes me stalo pridreni motoru na salach klikovky a ojnice. Duvod zapecene krouzky a pulka oleje v AIRboxu prez pretlakovy ventil z motoru.
O tom rozhodne Hicks uz slysel.
Presne jak diabolussova....neni to prvni pripad.\\
Dejf: ten zvuk OK.
Upravil dufino dne 15.04.2014 13:40
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...