Junkrs napsal:
Zrovna jsem chtěl založit stejné téma, mám naprosto totožný problém. Mám pouze origo navigaci, nic dodělávaného. Jak píšeš někdy dobrý delší dobu, něndy se vypíná častěji. Přemýšlel jsem o přetížení výstupu, ale nevím, jestli by se odpojil výstup až po "restart" klíčku, a nebo se může znovu objevit napětí za jízdy. Jiné anomálie v el. nepozoruji. Ví někdo, zda jde případně ŘJ rozkuchat a opravovat, nebo pouze destruktivně?
jo je to tak, někdy jo, někdy ne. Včera i dnes naprosto bez problému. Do konce týdne, jestli to vyjde, zkusím zajet na Diagnostiku, a pak se uvidí. Jinak je motka "vzorná".
určitě dej vědět jak dopadneš po diagnostice, vrtá mi to v hlavě. Dokud vynechává navi, tak to ještě jde, až vynechá moto bude to horší.
ještě mě napadá jedna věc, jak to máte ostatní? Po vypnutí zápalka svítí cca 30vteřin tlačítko varovek, stejný čas je pod napětím navi a zástrčka pod sedlem. Někdy to odpadne hned po vyp. klíčku a někdy to zůstane, teda mě.
v návodu je 15minut...
Junkrs přiložený následující obrázek:
Junkrs napsal:
Zrovna jsem chtěl založit stejné téma, mám naprosto totožný problém. Mám pouze origo navigaci, nic dodělávaného. Jak píšeš někdy dobrý delší dobu, něndy se vypíná častěji. Přemýšlel jsem o přetížení výstupu, ale nevím, jestli by se odpojil výstup až po "restart" klíčku, a nebo se může znovu objevit napětí za jízdy. Jiné anomálie v el. nepozoruji. Ví někdo, zda jde případně ŘJ rozkuchat a opravovat, nebo pouze destruktivně?
jo je to tak, někdy jo, někdy ne. Včera i dnes naprosto bez problému. Do konce týdne, jestli to vyjde, zkusím zajet na Diagnostiku, a pak se uvidí. Jinak je motka "vzorná".
určitě dej vědět jak dopadneš po diagnostice, vrtá mi to v hlavě. Dokud vynechává navi, tak to ještě jde, až vynechá moto bude to horší.
V takovýchto případech na diagnostiku moc nespoléhejte.Měl jsem v pr.eli snímač škrtící klapky a vždy když jsem přijel na diagnostiku,ať už k Tondovi,nebo do BMW vždy bylo vše ok.Šel jsem vyřazovací metodou,jak mi Tonda poradil.Vyměnil jsem ten snímač a bylo po náhodných výpadcích motoru.Diagnostika v tomto případě nebyla k ničemu,jen zkušenost Toníka mi pomohla.Servisák,ne ten náš s velkým "S",ale frantík v Nice si nevěděl rady a normálně se na mě vys.al a naznal,že se s tím nedá nic dělat.
.
nebo nízké napětí aku - stará baterka. Ale za jízdy, když dobíjí se mi tato možnost, zdá víc než nereálná. I když jinde v návodu píšou, že vyhřívané hefty se mohou odpojit při nízkém napětí na baterce a to může nastat při nízkách otáčkách, pojíždění po městě.
Také jsem se teď dočetl, že při přetížení zásuvek se odpojí a opět zprovozní po "restartu" klíčkem. Takže v našem případě odpadá varianta zkratu nebo přetížení. Snad jedině vyhodnocení stavu aku, v tom připadě bych vyzkoušel vyhřejvání rukou, protože to se odpojuje taky. Nebo poslední možnost šotek v ZFE
Upravil Junkrs dne 15.04.2014 21:15
dnes Diagnostika u M. Tichýho v Jablonci. Vše se jeví v pořádku. Takže dám navi na přímo k baterce, a budu koukat po výpadku palubní zásuvky. Jestli to bude vypínat dál - je problém v motce, jestli ne - může být vadná kolíbka navi.
Waltr napsal:
pokud ti to nezpůsobí žádný problém chodu motoru, tipl bych si na bezpečnostní zásah elektroniky. Příliš velké zatížení, nebo špatný stav akú.
baterie by mohla teoreticky být problém. Mám tam Odyssey, a podle testu má na hraně startovací proud ( není prý však ještě důvod k "panice". Zatím to nebudu řešit :-) .
když budu uvažovat o nové baterce - na co se soustředit, popř. jsou nějaké tipy či reference ?
Dneska jsem pojezdil a 70 km OK, pak začalo napájení padat, vždy když se seplo, sotva navi načetla tak se odpojilo, stav dalčich cca 30km a posledních 10km zase šla OK. Celou cestu vyhřívání rukou na max a to nevypínalo. Takže na baterku se mi to moc nezdá, slabá by odpojila hefty. Už jsem rozhodnutý, natáhnu to bokem, při té příležitosti skouknu konektor ŘJ, ale nic si od toho neslibuji.