Vjetrnik napsal:
Shreku jsi cvok, jestli za auto s 200tis. km chceš dát 1/2 milionu...
Auta jsem vždy pořizoval na delší dobu, s nájezdem jsem na tom podobně, takže aby mi to v klidu sloužilo na pět let, t.j. na 125tis. km....což ten Tvůj vybraný kus dá za cenu generálky, vždyť bude potom mít hodně přes 300tis...kamarád měl předchozí generaci a vyprávěl, jak po 200tis. vše měnil. A to co do spolehlivosti má předchozí generace lepší renomé. Navíc vím jak se sypou kolegům poslední VW...resp. jak se současná nová auta sypou všeobecně. Kupodivu nejméně problémy mají okolo kolegové s korejskými vozy Kia a Hyundai...
Pokud nemám na opravdu zánovní kus (najeto cca 50tis. km), šel bych cestou méně vybaveného i třeba menšího modelu...
Tak todle už do něj hučím asi dvě hodiny
Než takhle moc nalítáno za takové hrachy tak raději novýho korejce se zárukou nebo něco menšího a míň vybavenýho ale s míň km a levnější.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Ahoj Honzo,
rozhodnutí je na Tobě. S mnohým lze souhlasit.
K ad3. Okolo léta budu pravděpodobně prodávat VW Touran, rok 2010, najeto cca 23 tis km (do léta cca 24-25tis km), garážováno, servisováno u VW, prodloužená záruka, výbava Comfortline + něco navíc + prosklená střecha, atd..
Měj se H
Honza_BMW_VW přiložený následující obrázek:
Musim souhlasit. Nemel bych problem koupit neco servisovanyho treba se 300k km, ale tak max za pade na obcasny dojizdeni, nebo prevazeni neceho apod. Auto na vazno, za pul mega, se kterym chci notabene jezdit 35 za rok ani omylem! Jeste eventuelne jako automechanik s vlastni dilnou
Jinak kolega driv jezdil fakt hodne, na dvou generacich A8 najel 350 a 280 (od 0!) a jak nemel do 200 zadnej problem, tak pak se to lamalo a nakonec se do toho vzdy okolo tech 250 a dal vysypal neskutecne...
Jinak startstop mam v obou autech a je to dost rozdil. Treba ve Smartu to rovnou automaticky vypinam, pri poskakovani v kolone to pak treba zere i vic nez se zaplym, pustim to leda pri dlouhym cekani na semaforu, prejezdu apod.
Naproti tomu v Mazde6 je to parada a da se to regulovat tim jak moc zmacknu brzdu. Takze kdyz nechci aby mi to chciplo, nechcipne. Staci trochu vic zatlacit na pedal a je ticho. Ideal. Jinak jsou tam stopky co nacitaji jak dlouho takhle motor bezi-nebezi a za tech asi 13k co mame najeto, je to uz pres 10 hodin!
PS: ten inkriminovanej Sharan na tipcarsu ma nejpsis lakovany jedny levy dvere, jen nepoznam jestli predni, nebo zadni.
Upravil morabo dne 23.04.2014 03:07
Maiali nel Fango!
Já už nevěřím na mýtus německé značky. Tlak akcionářů na zisk se podepsal na jakosti. Ve firmě auto (většinou Škodovky) nad 200.000km automaticky jde pryč nebo na tuzemské krátké cesty. Osobně jsem názoru, že v dnešní době korejci předběhli i japonce. Mám Hyunday IX 55, najeto cca 140t km a kdyby před čtrnácti dny do mně nenajel ze zadu kamion, jezdí do servisu jen na servisní prohlídky. A byl jsem rád, že mám tak vysoké auto a nedostal jsem se pod něho. Manželce jsem tedˇkoupil Kiu Sportage, jsem z ní nadšen, mám chut´jí to zabavit. Ve firmě jsme souběžně pořídili dvě nové oktávky 4x4, ten podvozek to je na dnešní dobu ostuda, už by s tím měli něco udělat. Šreku, dát půl mega za ojetý německý mýtus s přecpanou výbavou je další díra na peníze. Zajdi do Kie a vyzkoušej si ji. Pokud´ti někdo dává 7 let záruku, o něčem to svědčí. Přitom ty šikmooké taky nemusím, ale ty jejich auta se mi líbí a ve spolehlivosti jdou prudce nahoru.
https://www.zonerama.com/rop1
499000 Czk za takéto auto je čistokrvná blbosť. Pri cca 250 začínajú problémy a veľké investície do auta. Radšej tak ako ti písali v predch príspevkoch choď do slabšieho no novšieho. 30tis km ročne je naozaj dosť na takto ojazdený voz.
Diky vsem za nazor. Ja bych taky sel nejradeji do novoty ale na to nemam a porizovat slabej motor kdyz jezdim hodne full je blbost viz nekdo psal kup 1.2 to pojede nalozeny do kopce 20km/h .
Jinak vcera sem to resil cas od casu potrebuju hold 6 mist v aute a neni to 3x do roka ale tak cca 30x mozna i vic. Puvodne sem chtel jen vetsi 5 mistny auto ale opravdu potrebuju 7 mist.
Takze zkuste poslat rozumny varianty do pul mega na auto.
Ps: nedavno kdyz sem to resil tak spousty lidi doporucovali prava sahar, alhambra atd. byt starou verzi do 2010 a ted sem tu i videl ze stary modeli jsou nahouno
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Taky mi to prijde jako blbost vyhodit pul mega za auto co ma najeto 200tis a vic.Jak pises ze na nove nemas,je blbost kdyz mas pul mega na ojetou mr...ku!
Ta Kia Carrens vypada dost slusne jak tu daval Vjetrnik a nebo tohle: http://auto.bazos...t-Plus.php
Jasny, hosi ja sem si to chtel ujasnit takze za pul mega auto proste s 200tis nekoupim. Jinak ta KIA vypada dobre. Jinak koncernovy auto sem chtel, protoze mam dily a servis za 50% v autorizaku.
Puvodne sem chtel brat Supika v kombalu ze programu Skoda plus, zaruka vsechno sleva 50% za najetych 23tis km, ale pak sem si uvedomil, ze proste potrebuju 6 mist.
Nobejsi variantu Sharana nebo Alhambry sme volil protze ma uz zadni sedacky integrovany do podlahy.
Tak abych si to shrnul.
Finance: max 500tis.
Motorizace: diesl
Pocet sedadel: 7 pokdu mozno do podlahy, jo a nechci dodavku typu Multivan, Caddy atd.
Vybava: lepsi trida
Upravil schrek dne 23.04.2014 08:52
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
ALF-gs napsal:
Toho Orlanda co prodava Kuky maji sousedi tady z ulice a spokojenost.Takze toho bych se taky nebal!
Já bych se Chevroletu nebál obecně. Mám od nich od nova dvě auta a jen leju naftu a běžnej servis (oleje a filtry). Na Captivě už mál najeto 149tis. a krom dvou čidel abs co odešly v záruce a jednoho kuláku taky v záruce jsem s autama neměl problém. Manželka má na Aveu nalítáno 60tis. a krom dvakrát prasklé žárovky zase jen oleje a benzín a nic víc.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Airmatic? to se mu muze feest prodrazit ale jinak souhlas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Airmatic? to se mu muze feest prodrazit ale jinak souhlas.
Jenže on chtěl auto s levným servisem a tohle jsou časované bomby
Airmatic prej jo, ma jasne definovanou zivotnost... a stoji tusim 180 tisic.
jinak bych se toho asi tolik nebal.. ale samozrejme... šrek potrebuje tam na vychode poradne zamachrovat, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2