U těch starších R1200GS/GSA to bylo podle výbavy (palubního počítače) - "full" verze měla pásek. "Holota" měla plovák.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Hmm, asi to taky zatim naohejbam, ale stve me to, stejne to budu muset nejak vyresit. Jen jsem to promeroval odporem a tak to vypada, ze to funguje, tak jeste premyslim, jestli nemuze byt chyba nekde jinde....kdyby treba nekdo mel, alespon na zkousku.
kablik napsal:
Tak samodrejme jsem chtel to tak nejak predelat podle sveho, horni padaky bych dal velice rad, ale mozna se zasmejete, protoze ja uz s nima neprojedu do baraku. Co se tyka pretankovani, tak jsem to rozebral a prisel na to, jestli je to mozne, ze na te strane u cerpadla byl vyvod hadice v nadrzi nahore, ale myslim si ze mela byt dole v benzinu. Cerpadlo mam ze sve puvodni nadrze a tam to fungovalo bez problemu. Navic resim, proc jeste neukazuje ten palivomer, resp. ukazuje spatne, jak jsem to dal do te velke nadrze, od te doby nefunguje. Vypada to na tu desticku palivomeru, jelikoz kdyz to dam na konec, tak to ukazuje plnou nadrz, jakmile to dam cca do prostred, tak uz to ukazuje uz jen dojezd.
Ten vývod nahoře vadit nebude, není to tak velký rozdíl mezi nasávací úrovní a výstupem. Správně ale má být dole a vést ke spodku čerpadla, to je pravda.
Pink Floyd - Coming Back To Life