Dizajn se prostě nedá objektivně zhodnotit.Co takový chudák litrový Versis?
Na živo jsem nového V-Stroma ještě neviděl.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Servisáku kde má filtr Osmička?
Hoši buďte soudní, tohle je hlavně na cesty jako nová 12. Vzhled je otázka vkusu, mě se nelíbila. ale tady YouTube Video
V porovnání k ceně si troufám říct že je to fajn motorka. Viděl jsem v jp moto na živo a je hezká nic proti ní nemám a hlavně jede.
Vše co dojede do cíle je dobré.
Petr GS napsal:
Raptor - evidentně máš dobrý vkus, Krušovice můžu i já
Ale važně, jsou to spíš věci komfortu při delších přesunech a nepřízni počasí.
1) obecně sedla, spolujezdcovo zvlášť
2)za deště na mě nikdy nešlo tolik vody zepředu
3)ani ze zadu, tolik vody a bordelu co lítá ze zadu je děs
4)nutné přesuny, např. při dálniční jizdě, motor točil výrazně méně otáček, méně vibrací, hluk, menší spotřeba
5)ty 2 světla, u staršího modelu, výrazně líp svítila
Ale jinak jsem z gsa taky nadšenej a jezdí se mi na něm velmi dobře. V-strom má taky spoustu nedostatků proti gsa. Jen prostě nejsem zaslepený kultem značky a snažím se to brát objektivně. Ale chápu, že naše názory se můžou rozcházet. Tak asi tak a nazdraví.
1. sedlo 1200 GSA je na milú kedveš.. to je asi jediná vec
2. mam GSA a nejde na mna voda zpredu takmer vobec DL 1000 ma pod bocnymi plastami hluchy priestor odkial na teba paradne frka
3. nejde na mna voda ani zozadu ale mam doplnkovy blatnicek
4. toto si z hlavy nepamatam ale dajme tomu ze spotreba u DL 1000 nebola zla
5.nemam pocit zeby DL1000 svietilo nejak vyrazne lepsie oproti GSA 1200
mozem teraz zacat ja v com vsetkom je DL 1000 vyrazne horsie oproti GSA1200? ... a to nie som zaslepeny zastanca BMW ale DL1000 je skratka nepodarena motorka s viacero slabymi miestami a napriklad take Varadero je o triedu lepsia volba
live fast, die young be wild, have fun
Raptore o které DL 1000 píšeš? Staré, nebo nové? Ty dokážeš u nové motorky takhle jasně vyřknout ortel? To teda klobouk dolů. Já si teda počkám, a netvrdím, že nemůžu změnit pohled i na tvar. Mimochodem s Varanem jsi trošku přestřelil, přeci jen jsme o nějakou dékádu dále...a ne že by byl Varan zlý, ale máš svůj názor, respektuji, nesouhlasím.
Šusplech mu teprve přijde... Je dost děsný na to sehnat nějaký doplňky... Ani TT zatím nic moc nemá... Uvidíme časem...
Tady na tom videu už to má zakrytý http://www.youtub...6ITCbUXVWw
Reno, až se brácha trochu povozí, písni sem nějaký reálný zkušenosti.
Jasně... Včera jí teprve zajel, takže zatím nic moc nenapíšu... Jen snad, že super brzdí... Ale oproti 650 asi všechno, protože ta nebrzdila skoro vůbec...
Za čtrnáct dní jedeme do Vachau, tak si jí půjčím a hodím sem svoje pocity...
Waltr napsal:
Raptore o které DL 1000 píšeš? Staré, nebo nové? Ty dokážeš u nové motorky takhle jasně vyřknout ortel? To teda klobouk dolů. Já si teda počkám, a netvrdím, že nemůžu změnit pohled i na tvar. Mimochodem s Varanem jsi trošku přestřelil, přeci jen jsme o nějakou dékádu dále...a ne že by byl Varan zlý, ale máš svůj názor, respektuji, nesouhlasím.
Raptor opět motá hrušky s jabkama... Píše o starý... Ta stála za prd oproti 650, ale tohle je úplně jiná motorka...
Me se tenhle novej taky nelibi. Ani trosicku. Kdybych byl zarytej japonec, vyhrala by jedine Super Tenere. Ale cenove je asi nekde jinde..
Starej Vstrom byl super motorka
Já souhlasím s Petrem GS, kámoš z party na ní dal 80 000 km, kromě řetězu, spojky a oleje do tlumičů motorka nic nepotřebovala, žádný dolívání oleje atd. Technicky naprosto bez problémů. Já za podobný kiláky nechal v BMW servisu pomalu jednu motorku navíc...
Sedlo daleko lepší než GS, širší a pohodlnější, plexi sice menší, ale strmé, takže nefoukalo skoro vůbec, motor nebyl vůbec špatný, zoufalé byly akorát brzdy, ale ty řešil radiální pumpou.
Samozřejmě zdvihy cca 150 mm byly taky špatné, ale projel to co my na GS a jelikož je to pan motorkář, tak rychleji a s větší grácií.
Varadero v porovnání s Vstromem byla těžká, neohrabaná kráva.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10