já s takovou cívkou objel Rumunsko,v Rumunsku mi to nechtělo jet ve 4500ot,doma mi pak Cyril zjistil,že to dělá cívka,která jednou jde a podruhé ne
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Tak závada odhalena, jak jsem dal na svou motorku nádrž z kámošova BMW tak motorka jede jak o život. Takže to je pravděpodobně čerpadlo a pro jistotu ještě dám novej filtr.
I čerpadlo může jít "na půl plynu" a nebo někdy ano a někdy ne. Ještě bych ho zkontroloval, dá se vyndat a vyzkoušet třeba v kbelíku + zkontrolovat jeho připojení (to ale trochu spekuluju). Filtr určitě, pokud se neví, kdy se měnil. Mimochodem, dělalo Ti to vždy, při plné i skoro prázdné nádrži?
PS: Nejsem servisák, jen tak vzpomínám co mne kdy potkalo...:-).
Problém přetrvává i když jsem dal nové čerpadlo i filtr, tak se motor pořád zakuckává při rychlém přidání plynu. Znovu jsem to rozdělal a zkontroloval vše dokonce i odfuky z nádrže jsem zkoušel, kabeláž a vše se zdá OK. když dám znovu kámošovu nádrž tak to jede super..
Co hadicová propojka mezi palivovým filtrem a čerpadlem - zkontroloval jsi ji? - občas se v ní udělá prasklina (dost často kousek od některé spony) a tlak paliva "utíká" zpět do nádrže. Pak to ve vyšších otáčkách nejede.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...