..s tou zarukou na eBay to neni tak zly. Tohle tam prodava normalni obchod s dilama na auta a existuje i jako kamenna prodejna...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Dneska jsem se hrabal ve starteru a velice mě překvapilo, že je pod napětím, ikdyž nemam zapnutý zapalování. Funguje normálně, ale chci se zeptat jestli je to normální? Nedokážu pochopit proč by tomu tak mělo být.
Fanous napsal:
Dneska jsem se hrabal ve starteru a velice mě překvapilo, že je pod napětím, ikdyž nemam zapnutý zapalování. Funguje normálně, ale chci se zeptat jestli je to normální? Nedokážu pochopit proč by tomu tak mělo být.
Dík
pod napětím je asi proto že od baterky vede tlustym káblem šťáva ke startétu a není nic co by ten kábel přerušovalo. nebo by jsi tam chtěl mít vypínač jako na zetoru?
Fanous napsal:
Dneska jsem se hrabal ve starteru a velice mě překvapilo, že je pod napětím, ikdyž nemam zapnutý zapalování. Funguje normálně, ale chci se zeptat jestli je to normální? Nedokážu pochopit proč by tomu tak mělo být.
Dík
pod napětím je asi proto že od baterky vede tlustym káblem šťáva ke startétu a není nic co by ten kábel přerušovalo. nebo by jsi tam chtěl mít vypínač jako na zetoru?
díky za vysvětlení. Však Zetor je velestroj.
Trochu mě prekvapilo, že občas jiskrim. Vypínač by nebyl špatný alespoň před zloději.
WayAway - Na Bramboře kolem světa 2017
Je možné že je chyba ve startéru když mám novou nabitou baterku ale ta není schopná motor nastartovat a vlastně ani pořádně roztočil? je to dost podobné jako u vybité baterie - jenže ta je nabitá... Poradíte kde hledat chybu? Rozebrat startér a vyčistit?
TAKE IT EASY
To bych teda netipoval rozpadnuté magnety kolem rotoru? Jevilo se to jako slabá baterie až když jsem sáhl na motor starteru a ten byl žhavý napadlo mě že něco je špatně... Dá se to nějak repasovat nebo je třeba koupit celý motor starteru nový? Vypadá totž že bude chycené i vinutí rotoru? (Snad jsem trefil správné termity)
Lukes přiložený následující obrázek:
[167.64Kb]
Upravil Lukes dne 12.07.2015 15:44
TAKE IT EASY
Myslim že ti ide aj opatovne prilepiť nejakym spravnym le****m ale pozor na magnety nebolo by vhodne ich popliesť pri pri opätovnom lepeni montaži, takže je vhodne ich označiť trebars fixou, ale možno že sa pletiem a je to šuma fuk ako ich daš, to bude snad vedieť poradiť niekto zbehlejši!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Pokud se nepletu tak když se magnety jen odlepi, dají se nalepit zpátky.v případě prasklejch magnetů by jsem vyměnil stator, není drahej a zrovna udělal repas startér pomocí té spešl sady.Vše jsem koukal že má Famóza.
per aspera ad astra
Novy stator stoji asi 1000kc a uchyceni magnetu je uz delane lepe nez to puvodni.Lepit to je podle mne blbost.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Po roce mohu zhodnotit čínský startér z Wemota. Funguje, stále točí rychleji než původní, zatím bez sebemenšího problému, bůhví kde to nechává dělat Valeo, ty odlitky jsou stejné. Takže kdo by měl rozpočet na opravu kolem 3500-4000,- tak za tu cenu je už kompletní nový startér.
Tady jsem jich koupil několik a zatím v pohodě:
http://aukro.cz/starter-111335-bmw-r1100-r1150-i5484772613.html
Upravil bmwivo dne 15.07.2015 08:27
Ivoš.
Já kupoval nový stator v Elitu za 800. Taky jsem njdřív lepil, ale upadly mi všechny 4 najednou. Po nalepení ( myslel jsem , že je to jedno kam který přijde) ale nefungoval.