Oranžovo černá se mi líbila ze všech barevných kombinací nejvíce, hlavně kola ale když jsem našel toto navíc přední kolo modrý a zadní bílý musela byt doma. J.C.
Fakt krasavec!
Taky jsem nevěděl,že se tyto barvy dělají.To je origo?
Kvůli těmto barvám se mi vždycky líbila 11ka replika boxer cup
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Když jsem ji koupil byl jsem taky trochu nejistý i když vše nasvětčovalo k tomu že je vše original. Tak jsem se pro jistotu stavil v BMW na Proseku u servisáka a ten mi potvrdil že tato barevná kombinace je skutečně original a že jich opravdu moc není. J.C.
chstepan napsal:
... tuze krásná barevná kombinace .. a jak by jí slušelo vepředu jedno velký symetrický kulatý světlo ... pak by to byl naháč úplně dle mých představ..
Pod to se musím také podepsat...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
chstepan napsal:
... tuze krásná barevná kombinace .. a jak by jí slušelo vepředu jedno velký symetrický kulatý světlo ... pak by to byl naháč úplně dle mých představ..
Pod to se musím také podepsat...
... prresne ták
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Vážení, chtěl bych se zeptat zda by někdo neměl boční kufry. Držáky na kufry mám origo na motorce a kufry jsem zkoušel a pasují tam jak r 1100 tak z 1150. Díky. J.C.
Měl bych párek hezkých mít a jsou volné. Kamarád,co je měl půjčené, už má konečně taky plechy, tudíž by mohly změnit majitele. V případě zájmu zavolej, telefon mám v profilu
Chtěl bych se dravci zeptat. Po zapnutí klíčku mi ručička tachometru skočí na 20km/hod a tím pádem i víc při jízdě ukazuje. Co je špatně než to začnu študovat. Zdraví J.C.
ahoj, jsem taky čerstvý majitel R1150R Rockster a měl bych jeden technický... všiml jsem si, že když ho trochu proháním,objevuje se mi na olejovém nalévacím víčku trocha oleje...víčko mám na imbus a ještě jsem do toho nehrabal...nic dolů nestéká a stačí se to očividně odpařit...jen mě to zlehka znervoznilo, protože u mého předešlého japonce jsem nikdy žádnou netěsnost nemusel řešit. a když už jsem u těch otázek...startování, je na to nějakej fígl (kromě sytiče...), tady mi to připadá jak u starýho letadla...nastartuji,chcípne,znovu nastaruju a pak se to jako chytí,startuju bez plynu jen se sytičem...
Pod víčkem jsou dvě gumičky a někdy to trochu prosakuje ale já bych to neřešil. Startuji v létě bez sytiče, bez plynu a chytá na cvaknutí. Na STK jsem byl minulý týden a nebyl žádný problém, zkontrolovali čísla, počuměli a to bylo vše. Dodej fotečky. J.C.
jj, mám to už za sebou, teď se na něm učím jezdit protože minulých 10 let bylo v kategorii CH/C a to je přece jen něco jiného. jen mi je divné, že "hladové oko" se mi rozsvítilo už na nějakých 240 km...když každý píše, že s tím jezdí za 5/100
Mě se taky rosvíti na 250 km ale když peláším po dálnici 160 tak si to něco vzít musí. Spotřebu jsem na motorce nikdy neřešil, prostě jezdím pro radost. Počítám že za 6 litru prostě jezdit budu. J.C.