To si takhle jedu v neděli někde mezi Mor. Budějovicemi a Jihlavou, palivoměr ukazuje ještě dvě čárky a dojezd cca 70km. Najednou motor zhasne a nejde nastartovat tak potupně seskočím z Báwa a dotlačím ho na nějaké parkoviště. Po několika minutovém pokoušení o oživení začínám nadávat na osud, na BMW, na němce a jejich zku…nou elektroniku. Do nádrže není vidět, ale palivoměr nehlásí ani rezervu, přesto vyšlu kamaráda jako rychlou spojku pro hlt benzínu. Dolil jsem z petky 1,5l a sláva motor naskočil Než jsem dojel na benzínku vzdálenou 3km měl jsem už půl nádrže přitom jsem dotankoval jestě 15l (nádrž je na 16l). Později při vracení motorky jsem se dozvěděl, že tohle nebyl ojedinělý problém u tohoto typu motorek a že se to vyřeší kalibrací palivoměru. Cely TEST naleznete na http://www.superbike-online.cz/testy/bmw-f800-gs-2008 Ja jsem si to overil tak ze jsem mel dojezd cca 60 km a dotankoval jsem cca neco malo prez 14litru takze pohoda hodna
illbred napsal:
To si takhle jedu v neděli někde mezi Mor. Budějovicemi a Jihlavou, palivoměr ukazuje ještě dvě čárky a dojezd cca 70km. Najednou motor zhasne a nejde nastartovat tak potupně seskočím z Báwa a dotlačím ho na nějaké parkoviště. Po několika minutovém pokoušení o oživení začínám nadávat na osud, na BMW, na němce a jejich zku…nou elektroniku. Do nádrže není vidět, ale palivoměr nehlásí ani rezervu, přesto vyšlu kamaráda jako rychlou spojku pro hlt benzínu. Dolil jsem z petky 1,5l a sláva motor naskočil Než jsem dojel na benzínku vzdálenou 3km měl jsem už půl nádrže přitom jsem dotankoval jestě 15l (nádrž je na 16l). Později při vracení motorky jsem se dozvěděl, že tohle nebyl ojedinělý problém u tohoto typu motorek a že se to vyřeší kalibrací palivoměru. Cely TEST naleznete na http://www.superbike-online.cz/testy/bmw-f800-gs-2008 Ja jsem si to overil tak ze jsem mel dojezd cca 60 km a dotankoval jsem cca neco malo prez 14litru takze pohoda hodna
vcera mi to zdechlo na maly strane u dojedu 45km... s tim palivomerem neni vubec sranda
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
tak dumám, kde je na malé straně nejbližší benzínka....
no když to člověk naváže na šálu, tak se to asi i dá táhnout...nebo vzít do vleku (už chápu praktičnost tohoto doplňku)
nn.. za salu privazuju japonske turistky ve skolnich uniformach a kdyz tahnou pod 20km/h tak je druhym koncem bicuju
Jinak ja mam na male strane docerpavaci infrastrukturu, takze nebylo temer nic potreba.. chciplo mi to asi 300m od domu.
Upravil hicks dne 02.10.2008 14:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
I) vada ukazatele paliva - BMW už vyřešilo, mění se kvůli tomu celá benzínová pumpa, ale ta mrcha co měří je už inovovaná a v pořádku. Takže kdo má problém, zajeďte do BMW ať vám jí vymění
II) chladící hadice - BMW už má nového dealera, nové hadice budou pevnější. Výměna v rámci záruky zdarma stejně jako benzínová pumpa
Upravil jarax dne 13.10.2008 14:18
Tyhle problémy mi přijdou, jako že to jsou dětské nemoci prvních modelů - nově vyráběné stroje už tyhle problémy nemají.
Co mně ale reálně děsí, je problém "vzlínajícího" oleje přes těsnění u ventilového víka... Samozřejmě, že to Autec opravil bez keců a zdarma, ale toto těsnění nebylo inovováno... znamená to, že tam budu zase za 12000 km ? Je to problém způsobený špatným chlazením? Zatím se vyskytlo u mojí a Šímovy motorky, oba jsme řádili v ne úplně pohodových podmínkách, u něj se objevilo v 25000 Km, u mně už ve 12000 Km. Na férech v zahraničí už to taky pár motorek ohlásilo...
I) vada ukazatele paliva - BMW už vyřešilo, mění se kvůli tomu celá benzínová pumpa, ale ta mrcha co měří je už inovovaná a v pořádku. Takže kdo má problém, zajeďte do BMW ať vám jí vymění
-jaraxi proc myslis, ze ta nova pumpa je v poradku?
V Autecu se v tomhle smeru prilis netvarili...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal:
Tyhle problémy mi přijdou, jako že to jsou dětské nemoci prvních modelů - nově vyráběné stroje už tyhle problémy nemají.
Co mně ale reálně děsí, je problém "vzlínajícího" oleje přes těsnění u ventilového víka... Samozřejmě, že to Autec opravil bez keců a zdarma, ale toto těsnění nebylo inovováno... znamená to, že tam budu zase za 12000 km ? Je to problém způsobený špatným chlazením? Zatím se vyskytlo u mojí a Šímovy motorky, oba jsme řádili v ne úplně pohodových podmínkách, u něj se objevilo v 25000 Km, u mně už ve 12000 Km. Na férech v zahraničí už to taky pár motorek ohlásilo...
mam cca 12000 km taky a zatim nic.. budu sledovat.
Nicmene naprosto a prevazne silnice...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...pokud máte za sebou garančku v 10.000, jak to vypadá s citlivostí plynu? Mám pocit, že mi to nějak předělali, a už tak citlivá není, vůbec na 1 a 2 necuká. Jsou 2 možnosti - buď jsem získal cit, nebo to opravili...
jarax napsal:
...pokud máte za sebou garančku v 10.000, jak to vypadá s citlivostí plynu? Mám pocit, že mi to nějak předělali, a už tak citlivá není, vůbec na 1 a 2 necuká. Jsou 2 možnosti - buď jsem získal cit, nebo to opravili...
mam to naprosto stejne divoky jako predtim.
Nemas zmenenou palivovou mapu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bystricke napsal:
nová motorka a jeden problém za druhým je to vůbec možný
Bystřickéééé... nebooooj třeba k tomu začnou dávat takovou tu vychytávku jako byla u starého dobrého "TRABI-ho"
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
To presakovanie oleja pod viko ventylov som mal aj ja nieco pred 10000km . Na servise po 10000km som im to oznamil na moje pocudovanie mexanik vedel o co ide a odstranil to ako pisali z BMW silikonom do rohov kadial vedie rozvodovka povedal ze BMW ma s tym problem a vyvijaju nove tesnenie tak zatial takto. Tou teplotou to podla mna nebude jazdil som off roadi a ventilator sa mi spustil tak 10 krat.
Mám vyhrievané rukovate a obidve popraskali dľžka trhlín cca 3 cm v radiálnom smere stalo sa to už tiež niekomu a ako to ste to vyriešili s reklamáciou?
Problémy s presakovaním oleja cez viko tesnenia pri cca 10 k .Aky mi to budú chcieť odstranovať silikónom - čo je dosť možné tak asi na takéto garážové riešenie u novej motorky ešte neviem ako intenzívne zareagujem. Nič iné mi nechýba ku šťastiu , len aby sa nejaký silikón dostal do mazania.
Tryskac napsal:
Mám vyhrievané rukovate a obidve popraskali dľžka trhlín cca 3 cm v radiálnom smere stalo sa to už tiež niekomu a ako to ste to vyriešili s reklamáciou?
Problémy s presakovaním oleja cez viko tesnenia pri cca 10 k .Aky mi to budú chcieť odstranovať silikónom - čo je dosť možné tak asi na takéto garážové riešenie u novej motorky ešte neviem ako intenzívne zareagujem. Nič iné mi nechýba ku šťastiu , len aby sa nejaký silikón dostal do mazania.
mam tam jemnou podelnou prasklinu.
Ad prosakovani -- pry je to jen v miste "ostriku" a nemelo by to unikat moc (info z Autecu), proc myslis ze by to meli resit silikonem?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ak som dobre pochopil , tak to tak riešili u šiša. Najviac to presakuje nad polkruhovými časťami - oproti vačkám guma tam má vačši prierez a tým aj pri dostatočnom dotiahnutí nie je dostatočne stisnutá povedal by som ,že v tom mieste až volná a umožnuje priesak. Takéhoto riešenia sa bojím napr. aj kvôli tomu ,že v BA napr. nemajú preberacieho technika na moto. Ked som išiel okolo stavil som sa v snahe dohodnúť termín na zvolávačku a ukázať im túto závadu aby mohli objednať tesnenie a následne to všetko spraviť na jeden krát /do sevisu to mám 220 km/. Zamestnanci si ma však prehadzovali ako horúci zemiak a nikto nebol schopný to riešiť. Dohodol som si akurát termín na zvolávačku No uvidím možno ma ešte v dobrom prekvapia . Inak sa budem musieť samovzdelávať v oblasti uplatnenia náhrady nákladov spojených s reklamáciami a zvolávačkami
Toho silikonu na těsnění ve vybrání se nebojte, je to naprosto normální i u jiných značek. Třeba u GW 1800, je to i v originálním dílenském mauálu, jsou předepsané i místa matlání silikonu a natíraj se tam lehce silikonem místa přesně těch vybrání a velkých měsíčkú na gumovém těsnění. Je to normální postup, jen aby tam toho dotyčný napatlal moc, pak to vyhřezne dovnitř deklu a není to vidět. Je jasný že se to časem uvolní... Takže nebát, ale použít silikon jen v množství menším, než malém.