Ahoj chlapi, na své 1100GS mám úplně to samé chování sytiče jako popisoval tomle1.
To zadrhnutí se stane při maximálním otevření sytiče a stačí minimální pohyb plynem a lanko skočí zpět.
Co mě dostalo, že zakončení lanka je utopené kdesi pod čerpadlem.
Jak se mám k tomu dostat ?
Sundáš nádrž, odpojíš bowden na levé klapce, odpojíš hadici odvětrání klikové skříně na pravé straně motoru, vysuneš "rozbočovač" lanek na pravou stranu motorky. Kdyby něco, tak zavolej.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Po 155tis. na 1100GS jsem dělal repasi klapek,přitom jsem přišel na skoro rozpletené kratší lanko z rozbočovače. Když jsem to dal dohromady,motorka skoro nejela. Tak ke kamarádovi na rovnotlaky,ale sytič vůbec nemakal,start jen pod plynem. Nedal jsem to dohromady a nakonec skončil u Žlábka.Teď OK
Mně tohle dělala nová 1100GS koupená tehdy v AuTecu, tehdy jsem byl mladý a hloupý a netušil jestli je to tak správně, protože s železnou pravidelností pomohlo vrknutí plynem, no tak jsem si na to zvyknul a vrkal... Nedělalo to vždycky, ale v 80% případů, říkal jsem si tehdy že je to motorka plná elektroniky a systém prostě občas vyhodnotí že je třeba vrknout:-). Teď je to k smíchu, ale tehdy před 16 lety jsem to tak chápal a nepozastavoval se nad tím - když dokázalo BMW udělat motorku co nešla nastartovat na bočním stojanu ani s neutrálem, tohle mi přišlo tak nějak že dělají věci divně a po svém, odměnou budou ale stovky tisíc najetých km.
Pak mi to dělal i úplně nový 1150 ADV, ten současný to myslím nedělá (fakt si to neuvědomuju, po těch letech jsem to měl tak zautomatizované, že nad úkony nepřemýšlím)...:-)
Tonda napsal:
Sundáš nádrž, odpojíš bowden na levé klapce, odpojíš hadici odvětrání klikové skříně na pravé straně motoru, vysuneš "rozbočovač" lanek na pravou stranu motorky. Kdyby něco, tak zavolej.
Díky za radu. Mám vyčištěno, promazáno a zatím dobrý.
Zdravíčko, sytič mi na 1100 funguje nějak divně. Když dám sytič na tu první polohu kdy to drží samo, tak otáčky nereagují, začne to reagovat až potom když ho musím držet. Nevíte na co se zaměřit ? Může to být v tom rozdělovači lanek ?
BMW R 1100 GS
Ten rozdělovač, jsem ještě neměl rozdělanej, tam nevím jestli se dá vůbec
štelovat vůle, ale ten štelovací šroubek na lanku sytiče na řidítkách je vyšroubovanej na maximum a když ho zašroubuju tak je pak zase volnej bovden, jako by to lanko bylo moc dlouhý.
BMW R 1100 GS
Na rozdelovaci je to dane. Musis to povolit na riditkach a pak doladit dole na klapkach. Ale pokud ma moto 100 000km.tak.musis zacit vymenou lanek
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Diky moto ma 101tis a nejaky drobny. Tak to jsi me moc nepotesil, ale lanka vypadaji dobre tak uz je mozna nekdo menil, ale to se asi poznat neda, ze ?
BMW R 1100 GS
Aha tak to asi nemenil, jelikoz ted nemam namontovanou pravou stranu riditek a kdyz jsem zkousel tahat za lanko plynu rukou tak to moc lehce neslo. Diky
BMW R 1100 GS