Chtěl bych pochválit vstřícnost a rychlost.
Místo, aby si Ježek užíval volnou sobotu, tak vyřizuje pracovní maily a večer ještě obsluhuje nedočkavce, co nemůžou vydržet do pondělí...jako já
DÍK!
A já stále čekám (asi zbytečně), až se mi firma ADV ONE s.r.o. omluví za nemístné a zcela zbytečné urážky a nadávky, které podle mne k dobrému prodejci absolutně nepatří.
Minulý týden jsem objednal díly na www.partacus.de . Až díly dorazí tak napíši, jak to dlouho trvalo a kolik jsem ušetřil oproti objednávce tady.
Za me jen pozitivni zkusenost a diky.
Prodej packy v sobotu vecer mi zachranil nedelni enduroskolu, dalsi dily take rychle a bez problemu.
Servis taky prima :-)
Musím tu vyseknout pochvalu ADV ONE s.r.o. V neděli objednávka dílů na 1150 GS a v úterý jsem měl všechno doma. Ostatně jako minule. Děkuji a všem doporučuji.
Má Ježek ještě v záloze hodně kamarádů, kteří mu sem budou dávat aspoň nějakou reklamu, když už jí tady nechce platit a nechce v této komunitě působit?
A já musím pochválit prodavačku v našem obchodě,poradila mě,jestli koupit pět rohlíků,nebo vosum,podala mě z regálu dvě konzervy s tuňákem a u pokladny se hezky usmívala. Zamě naprostá spokojenost....
Rozplýváte se nad naprosto normálním přístupem člověka,kterej se živí prodejem čehokoliv,nechápu to...
Vikec napsal:
A já musím pochválit prodavačku v našem obchodě,poradila mě,jestli koupit pět rohlíků,nebo vosum,podala mě z regálu dvě konzervy s tuňákem a u pokladny se hezky usmívala. Zamě naprostá spokojenost....
Rozplýváte se nad naprosto normálním přístupem člověka,kterej se živí prodejem čehokoliv,nechápu to...
Vikec napsal:
A já musím pochválit prodavačku v našem obchodě,poradila mě,jestli koupit pět rohlíků,nebo vosum,podala mě z regálu dvě konzervy s tuňákem a u pokladny se hezky usmívala. Zamě naprostá spokojenost....
Rozplýváte se nad naprosto normálním přístupem člověka,kterej se živí prodejem čehokoliv,nechápu to...
Zetor - no, ono, jak je známo z kynologie, je třeba chválit:-). Když budu 100% služby považovat za normální, cokoliv o chlup horšího bude hodno kritiky. Ale tak to v praxi není, i když bych si to tak přál. Za "standardní" je považován profesionální, slušný, víceméně bezchybný přístup, jsou ale firmy, které jsou např. extrémně rychlé, fungují o víkendu (tuhle jsem čuměl jak mi chodily v neděli SMS jak bylo zboží připraveno a předáno dopravci...), kontaktují telefonicky, ujišťují se, že je vše v pořádku, pošlou něco zadarmo na zkoušku a kdovíco ještě, to je jistě nadstandard hodný pochvaly. Jak to funguje s Ježkem, netuším, nic jsem od něj nekupoval.
Vikec napsal:
A já musím pochválit prodavačku v našem obchodě,poradila mě,jestli koupit pět rohlíků,nebo vosum,podala mě z regálu dvě konzervy s tuňákem a u pokladny se hezky usmívala. Zamě naprostá spokojenost....
Rozplýváte se nad naprosto normálním přístupem člověka,kterej se živí prodejem čehokoliv,nechápu to...
Je mi úplně jedno, jestli tady Ježek je, nebo není a není to můj kamarád. Prostě jsem se jenom vyjádřil k jeho přístupu. To s panímámou v krámě je trochu mimo a ten odkaz od Omara to jenom podtrhuje.
Jo a to profesionální chování prodejců je možná standart na západ od nás.
Druhá věc...nevím, proč bych se měl klanit a děkovat prodejci za to, že mi dodá svoje zboží. Je to jeho job a živí se s tím, tak o co jde? Jsem vcelku zvyklej, že když objednám zboží, tak druhý den ho mám, nejpozději třetí. Pokud tomu tak není, nebo se nedomluvíme na objednací čekací době, tak jsem opravdu nasranej.
Já taky nedostávám a ani nečekám děkovný dopisy za to, že někomu vyrobím klíč od auta s dálkovým ovládáním na počkání...Je to moje práce, mám za to prachy.