progranit napsal:
A myslíš ze by DHL z domova bylo rychlejší než DHL od TT v Německu?
Chces me rict,ze by svuj tlumic z domova nemel u sebe driv?
Volat do tt.cz,tt.cz volat do tt.de,v de rozhodnout,zda se jedna o reklamaci nebo ne,
Cesta z cech a nemecka je rodilnou trasou doruceni,platby atd atd atd....
Tlumic z domova by mel na tuty driv,tak nedelej ze sebe vetsiho vola nez ses...
Problém je v DHL Albanie, jak píšou takže je jedno odkud to pošleš
Problem je albanie.... Proto tam ale někteří jezdí a pak jak se něco p.osere tak se vztekaj jaký tam je bordel.... já tam nebyl ale asi to bude divoooočinaaaaa...
TAKE IT EASY
posrat se muze všechno všude spis jde o to ze stravit tam tyden koukanim do zdi a doufat ze to budou "jen 3 dny" je asi vic nez opruz - ja osobne bych tam nejdyl po puldni pobihal po servisech a schanel nejakej autotlumic co by s enechal flexou a svářečkou ukecat aby se tam vesel :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Pipovi jsem posílal navigaci na výměnu za jeho (nebyla od nás), která mu odešla pár dnů po příletu. Poslal jsem to DHL přesně tak, jak mi řekl - s papíry napsanými tak, jak chtěl (jako že to je jeho použitá co zapomněl doma), dokonce jsme jí i ušpinili od bahna aby byla autenticky "použitá" a nemusel platit 100% clo.
Pochopitelně anabáze příšerná - dostal jí snad po 10 dnech dohadování, nějaký jeho známý to musel "proclít" na sebe a i tak platili asi 200EUR jinak by jim to vůbec nedali. A i když byla doručovací adresa někam, tak v těhle zemích to je iluzorní, že by tam DHL opravdu jelo - musel si pro to dojet do kanceláře DHL někde v hlavním městě. Další zkušenost před pár týdny - účastníkovi zájezdu v Maroku odešel snímač polohy škrticí klapky (resp. ho ukopnul), tak se domluvil s 2B, že ho pošlou někam do hotelu na severu Maroka, kam střídavou jízdou v servisním režimu dojeli. Zásilka asi dodneška někde bloudí v Maroku, protože nikdy nebyla doručená ale zpátky se nevrátila (informace stará asi 14 dnů, možná už mezitím dorazila), každopádně vyhozených 7 tisíc plus cena snímače. DHL v Casablance dělalo mrtvého brouka, oni o ničem nevědí, tracking skončil v Casablance a ten člověk to nikdy nedostal.
Prostě v některých zemích ani DHL ani Fedex nebo jiné kurýrní služby nefungují tak, jak jsme zvyklí tady a i když při odesílání slíbí že to tam bude do 24h, tak to tak prostě nefunguje.
My jsme se snažili pomoct jak to jen šlo, stálo nás to (nebo bude stát) poměrně dost peněz taky a kdybychom měli tlumič na R100 skladem, poslali bychom ho od nás a ušetřil se jeden den. Ale to, že to už jakou dobu leží v Tiraně a není to doručené, to prostě nejde ovlivnit. Milan psal do kanceláře DHL do Albánie stížnost, urguje to DHL z Německa a výsledek je, že tam nějaký pako nedělá a nejede přes to vlak. Chceš to? Tak si pro to přijeď, zaplať nesmyslný daně a cla a jestli nepřijedeš zítra do 10h, tak zavřeme a budeme tady až po neděli. Nazdar. Takhle to tam prostě funguje.
My jsme ten samý den co Franta volal domluvili v Holandsku, že by případně ten tlumič během jednoho dne vyrobili a poslali oni, kdyby to nešlo z Německa (kde je měli skladem). Prostě jsme pro to udělali maximum a pochopitelně jsme ti špatní, kdo všechno pokazili. Ale stejně si nemyslím, že je lepší dělat to "profesionálně" jako zmíněná firma v jiném příspěvku, kde řeknou - dovezte nám to a my vám to opravíme nebo vyměníme a nashledanou. Ano, nikdo je nemůže obvinit z toho, že by "kvůli nim" přišla zásilka pozdě nebo nedošla vůbec, protože nic takového zákazníkovi nenabídnou. Takové situace se ale v reálném životě stávají - posílali jsme náhradní kufr do Addis Abeby, nejspíš ho má nějaký úředník doma na skůtru (údajně nikdy nedorazil) a po zákazníkovi jsme nechtěli platit nic - ani dopravu ani ten kufr. Prostě se snažíme pomoct a občas to nevyjde. Tady to prostě nevyšlo ale nevěřím tomu, že kdyby ta zásilka byla odeslaná z Prahy a dorazila do Tirany, že by jí naložili do auta a vezli tam, když zásilku z Německa přivést odmítají. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Franta si pokud vím vyzvednul v pátek na DHL v Tiraně nový tlumič. Nevím úplně podrobnosti ale šance na to, že by mu to DHL dopravilo tak, kam to dopravit měli, byla téměř nulová.
Upravil TomasTT dne 08.06.2014 14:34
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jsem zpatky. Panove, byl jsem tam na deset dni vcetne cesty. Tlumic se vysral v pondeli a ja veril, ze to DHL zvladne a stihnu jeste neco projet. Nestihnul. Tlumnic nakonec v Tirane vyzvedli kamosi, ktery jezdili v narodnim parku nad Tiranou. Neplatili nakonec nic, ani celnikum, asi to nekdo z TT Nemecko resil, nevim... Jel jsem pres Durresi a Sarajevo a Maribor domu a pradstava, ze bych to jel na hard tailu je uplne mimo realitu. I tak je to des bes. Takze diky vsem zainteresovanym za rady, nekterym i za pomoc. Proti Albanii vubec nic nemam, jak tu mozna nekdo naznacoval. Sere me neschopnoist a arogance nadutejch dementu, co sedej nekde v kanclu a maj na vizitce napsano DHL. Kdybych tam chtel dat nejakou rouru, o nabidky by v Tepelene urcite nebyla nouze. Normalni lidi se snazej pomoci a kdyz nemuzou, aspon zaplatej kafe. Pristi rok se tam rozhodne vratim. Jestli s Tractivem, nevim, ale na PD urcite. To, co jsme jeli, je pro ni jako delany.
Jen pro info - všechny tlumiče pro R100GS byly vyrobené špatně - je tam konstrukční chyba nebo spíš opomenutí, které je fatální. Původní verze měla kratší "šťopku" mezi okem a tělem tlumiče. Finální verze má ten krček hodně dlouhý ale výrobce zapomněl přepočítat a odpovídajícím způsobem zvětšit objem dusíku oproti oleji. Separační pístek byl tím pádem moc vysoko a při plném zdvihu tlumiče se zvedal tlak nad kritickou hodnotu, kterou ten tlumič zvládne - a to o hodně. Těsnění to vydrželo a tlumič neexplodoval ale těsnění v závitu povolilo a pak byla jen otázka času než se vyšroubuje natolik, že dojde k vylomení z pouzdra.
TracTive registruje tři poškozené tlumiče z 10 prodaných a celkově 60 vyrobených. Všem zákazníkům dodá novou verzi, která byla v dostatečném počtu vyrobená v pondělí. Prakticky šlo jen o zmenšení objemu oleje ve prostěch dusíku. Výrobce pro jistotu přepočítal všechny typy tlumičů, které mají ve výrobě, protože podobné změny se za chodu dělaly např. pro HP2 a další.. Všechno je v pořádku a všude ten poměr změnili, kromě toho nešťastného R100GS.
Mimochodem, pipo má už nový tlumič taky na cestě do Ekvádoru.
Takže příčina závady je nakritické zvýšení tlaku vlivem špatného objemu plyn/olej.
Ano, to je pravda ale je alespoň pozitivní, že výrobce nijak necouvá a nevykrucuje se a přímo řekl - tady ten člověk to měl přepočítat a nepřepočítal to a je to naše chyba.
Mimochodem, v mém autě mě taky selhala poddimenzovaná spojka a odtahovali mě ze Slovenska a po měsíci dohadování z nich vypadlo, že byla špatně navržená a vyměnili jí za nějakou dvojitou z 4.0l modelu zadarmo. A naopak lidi kteří mají vylomený řídítka z krku řízení na 1200GS LC jsou ve stejný situaci ale nikdo jim nic nevymění a jsou označení za blbce, kteří neumí jezdit a zničili si to po pádu a všechno je v pořádku.
Pochopitelně by se to stávat nemělo a asi se to nestává zase tak příliš často ale u všech nových věcí ta možnost prostě existuje a sem tam nějaký "recall" je, i u velkých továren s tisíci zaměstnanci, kteří kontrolují práci druhých a někdo další kontroluje je atd. I tak se to stát může. TracTive zase tak velká firma není, dělá tam tuším deset nebo dvanáct lidí a prostě se to stalo, udělají všechno aby to napravili (pipovi tlumič posílali oni přímo, ani to nešlo přes Touratech) a za pět minut po tom, co jsme jim dodali ten zničený od Franty věděli co se stalo. Oni to už věděli předtím, protože je napadlo spočítat ten tlak ale chtěli vidět to poškození a poškození závitu ucpávky a bylo to jasné.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Byl sem u toho jak Milana prepojovali z jedny linky DHL na druhou. Obdivuju jeho trpelivost - bych je uz davnmo poslal nekam. Mam pocit ze byl na drate lehce hodinku... ato byl nekolikatej telefonat.
www.matejtresnak.com www.kinorama.cz
Hele Emane, mozna se to tu uz nekdy objevilo, ale ja to asi prosvihl. Co jste si s klukama z TT udelali? Nejsem na nici strane, proste me to zajima, protoze byly casy, kdy sem te potkal dokonce na TT eventu. Jinak na upravenej tlumic se tesim a budu doufat, ze testovaci jezdec Pipo namota v Jizni Americe dost kilaku, abych to uz ja bejt nemusel.
Celkově je vyrobených přes 5 tisíc tlumičů TracTive pro Touratech Suspension a asi 12 tisíc celkově (třeba pro Totaltek a Wilbers) a pod značkou výrobce.
Z těch 5 tisíc pro Touratech je prodaných u zákazníků 1800 tlumičů a celkem bylo 7 záručních reklamací plus teď ty R100GS. Neřekl bych, že by byl nějaký problém. V těch sedmi bylo třeba že nešel povolit šroub nastavení komprese, tlumič byl dodaný s jiným rozměrem oka než by měl být apod. Na tohle se ptali naši novináři během TravelEventu, proto vím ty detaily. Ty tlumiče jsou relativně nové ale lidi, kteří je dělají, pracují v oboru desítky let, celkem má TracTive v týmu lidi, kteří disponují zkušenostmi 100 člověkoroků. Každý si může koupit co chce, je to každého věc a i ty nejprestižnější značky tlumičů mají problémy a stává se celkem často, že vytečou nebo dojde k nějakému problému. Každý to asi řeší trošku jinak, někdo to neřeší vůbec - dovez to sem a uvidíme. TracTive má pár dobrých prvků v konstrukci, mají ty tlumiče udělané robustně. Pokud bych měl používat logiku Emana, tak bych třeba už dávno měl vyhodit počítač na kterém píšu, protože mi v zimě spadnul systém a přišel jsem o data. Lidi co mají F800GS by taky měli ty motorky dávno odstavit, protože jsou lidi, kteří měli několikrát problém s EWS anténou a zůstali kvůli součástce za 700Kč viset různě po světě. Tak co pak uděláš? *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Emane, co udelam, kdyz mi znovu kejchne, je jednoduchy. Zavolam ti, abys pro me sjel a spolu pak vypalime sidlo TT. Nevim, chci asi verit tomu, ze to vychytaj, protoze ten tlumic proste fungoval dobre. Ne moc dlouho, ale dobre.
Me jenom prekvapuje,ze ty tlumice neprochazeji testovanim primo na motorce.Vzdycky se pise ze novou vec testovali ve vsech moznych podminkach,teplotach atd. a ono se to najednou posere pri prvnim vyletu zakaznika.Chapu ze se pri testovani nezjisti praskajici krk na LC,protoze s tim treba nikdo nespadl.Ale s tema tlumicema se asi projedou leda kolem fabriky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Testovali ale neprojevilo se to. Z těch deseti prodaných jsou tři, u kterých se to projevilo. Přímo na srazu minulý týden byl člověk, který to testoval pro Touratech, nějaký jejich bývalý kolega. Jezdí s tím půldruhé sezóny, jinou motorku nemá, používá to denně a nic. Je klidně možné, že ne všichni co to koupili jezdí offroad.
To testování - my jsme třeba nechali udělat nějakou úpravu na tlumiče na HP2, která prodloužila zdvih oproti původní verzi. X lidí ve španělsku to jezdí v té původní a když jim dali vědět že jim zadarmo vymění ty tlumiče za vylepšený typ, kde by získali trošku vyšší zdvih, tak to z nich nechtěl ani jeden. Prý jim to takhle vyhovuje a z motorky líp došlápnou. Jezdí offroad, nejspíš i v mnohem náročnějších terénech než jsou u nás ale nevšimli si, že by zdvih mohl být třeba o centimetr větší. Takže to testování beru tak, že záleží na tom, kdo a kde a jak to testuje.
Teď minulý víkend jsme viděli jezdce z TTAG jak testuje vidle na F800GS a elektrický tlumiče na R1200GSA a věřím tomu, že by se závady projevily...