petersky napsal:
Má někdo zkušenost s potkaným motorem?
Před cca20 dny mi odešla volvoběžka na F650gs. Při startování se ozval nepříjemný zvuk z motoru a starter běžel "naprázdno" jakoby netočil klikou. Objednal jsem volnoběžku z Ideal Engine parts s domečkem a kolem za 7540,- Kč
(poloviční cena než u BMW nevím co vydrží, ale vypadá dobře) Po namontování a startování zjištěn další problém motor je bez komprese. Rozborkou zjištěna vůle 3mm mezi vačkami a podložkami ventilů. Všechny čtyři ventily se potkali s pístem. závěr: vytahaný rozvodový řetěz, obroušená napínací a vodící lišta, zaseklá volnoběžka = ohnuté ventily. Cena dílů cca 12000,- Kč
Foto dodám později
Hele, to se musí objednat celé i ten domeček,nebo stačí pajšl.Nemohl bys poslat nějaké foto tý volnoběžky? díky Sharki
bubak
Ahoj omlouvám se za zdržení, ale bylo moc práce. Styčné plochy na kolech volnoběžky by měly být hladké a ne zubaté jak na fotkách.
Po rozebrání mi mechanik řekl tu úžasnou zprávu že obě kola volnobéžky (kolo a domeček)i volnoběžka jsou v ****u. Po zjištění cen u BMW minimálně 15.000 Kč jsem se uchýlil k Taiwanu "Ideal Engine parts" a na Ebay si zakoupil za 7500.- Kč na http://www.ebay.c...mp;vxp=mtr kolo, domeček a volnoběžku. Dodavatel byl z Velké Britanie takže bez DPH a cla za 3 dny jsem to měl doma.
Montáž proběhla ok, ale moto nechytlo. nebyla komprese, potkali se píst s ventily. Důvod? 1.Vadný napínák rozvodového řetězu za 1500Kč.
2. Asi vytahaný rozvodový řetěz de tacho 45000km, ale buh ví jsem 3. majitel.
Ježek mi rychle a za rozumné ceny dodal díly a přidal i rady.
Napínák rovod. řetězu je třeba kontrolovat! Je to prý v návodu k motorce.
Musím ho stáhnout.
Závěr: Ohnuté všechny ventily (foto dodám později), nová těsnění (hlava, válec, víko spojky), vodící lišty rětězu, rozvodový řetěz Iwys z Motořetězy.cz. napínák řetězu cena dílů cca 20.000Kč. Nervy jako špagáty protože 9.7. jedu na moto na Elbu.
petersky přiložený následující obrázek:
Ahoj, to je ale pech,tak hodně štěstí s pravou a hlavně na dovolené, s tím napínákem do budoucna opatrně, je to taková slabina této jinak dokonalé motorky , když je čas, tak si napínák vytáhnu a vše překotroluji, měří se tam zasunutí napínáku do motoru, maximálnka je 9mm, pamatuju si, že jsem ho kontroloval, zasunul jsem ho 7,5mm a asi po 5tis km už jsem byl 9mm, nevím jak je to možné, vždycky zasunutí měřím cca 10x abych měl jistotu, takže jsem objednal jak napínák tak řetěz.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tak Hurraa, Brambora je složená a motor šlape jak hodinky. I když při každém startování mám sevřené půlky ( stalo se mi to při startování, naštěstí).
Jenom mě trápí baterka, je cca rok stará a 2x neuspěšně reklamovaná v Banneru.
Prej je naprosto v pořádku a má startovací proud jak má být. Možná je chyba v mých krátkých trasách do práce každý den cca 3minuty. Cca 6x nastartuju a potom už ne. Nabíjím ji nabíječkou skoro pořád.
Při delší trase není problém, ale radši vezmu nabíječku ssebou na Elbu. 9.7. vyrážíme.
Doufám že dojedu.
Foto parníku na Elbu
petersky přiložený následující obrázek:
tak já to teda nechám no.. kdybych měl porovnání, tak si to nějak dam sám, ale takhle z prstu si to nevycucám, jak by vypadaly nový zuby. Díky za reakci
Do it my way...