Jacobyen: Nezlob se na mě,ale ty jsi si snad koupil BMW jen pro to aby jsi měl tu nejlepší techniku, ale boxer není podle mě o dokonalosti, ale o užitnosti. Hledáš chyby a jsi zoufalej z věcí, který máš možnost si prohlídnout předem než je koupíš a navíc si vybrat z více nabídek doplňků na trhu, kňučíš dost pozdě. Reklamace - kupuješ stroj z fabriky, to se stává. Pokud jsi nervózní z takových maličkostí už teď, nepochopím proč si pořizuješ cestovní mašinu, odhaduju, že po první dovolené tady budeš řešit špatnou asistenci BMW.
S pozdravem
Livingspace)
Taktéž se nezlob, ale Tvůj příspěvek je v něčem mimo mísu. Pokud uvádíš u boxera užitnost, musíš mít možnost jezdit, já jsem nemohl. Chyby nehledám, chyby jsou, zoufalý nejsem, jsem nasraný. Doplňků moc není, myslím výběr výrobců - aspoň ne na GSA 2008 a trochu níže, nevím jak ty, ale já musím pracovat a ne shánět po světě doplňky, čili TT je dostupností dobrá cesta. Pokud Ti přijde výměna podsedlového rámu, únik oleje, nemožnost použití kufru, dodělávání doplňků u motorky v ceně hodně přes 500.000,- Kč, musím mít z Tebe BMW radost a v Autecu udělají na Tvojí počest možná veselici, Tvému postoji nerozumím. Nevidím důvod, proč bych případně neměl řešit špatnou asistenci, když za ní platím a firma na tuto skutečnost poukazuje. Dále, pokud Ti přijde normální, že Ti teče po motorce brzdovka, že neschopností mechanika / viz. manžeta kardanu / máš zaděláno na průser a jsi ukázkou klasické populace v této zemi, tak si říkám, že bych tu asi neměl bydlet. Jsem náročný, proto jsem si koupil BMW, já jsem schopný si odvést svoji práci dobře, nevidím, proč bych toto neměl požadovat i jinde. Ještě k užitnosti, nevím, něco rezne, sem tam to nejezdí, je to drahé, stojí Tě to čas - čili se ptám, je toto užitnost? Český syndrom je držet hubu a krok, já však takový nejsem. Máš však pravdu v jedné věci a to neradovat se a přestat být naivní. Ano, měl jsem motorku při koupi nechat prosvítit rentgenem, abych věděl, že poteče olej, že praskne svár, měl jsem všechny doplňky od TT rozbalit než zaplatím, říci kluci počkejte, jdu montovat? To, že píši třeba o hnusném okraji plexi, neznamená, že jsem to při koupi nevěděl, věděl, jen pouze konstatuji, že to není v pořádku, ochranu vstřiků jsem předělal tak, aby byla funkční, jen znovu opakuji, takto to nemá být. K poznámce o cestovní mašině - tuhle motorku jsem si koupil, aby mě dovezla z bodu A do bodu B, byl jsem dlouho spokojený, nic neřešil, tož tak.
Pokud bych přistupoval dle Tvého návodu k životu, bude mi asi lépe, musím si však nechat mnohé líbit, nic neřešit. Řešit se mi nechce, radovat ano, jak však vidno, máme různou cestu k dobrání se tohoto.
Tomáš
Upravil Jacobyen dne 01.10.2008 00:49
Když jsem byl poprvé v Autecu na svolávačce-výměna předních brzdových hadic plus přehrání softu tak jsem odjel na motorce,kde jsem vedle u benzinky zjistil,že nemám zacvaklé sedlo,v kokpitu nemám zacvakané plasty a doma jsem postrádal šroubek u krytky na nádržce brzdovky.Když mi takovýto člověk montoval přední brzdu,radši jsem vše doma zkontroloval.Pozitivem této návštěvy bylo,že mi začal přesně ukazovat palivoměr.Při dojezdu pět km jsem natankoval 20,3litrů a né 13 jako předtím.Druhá návštěva byla garančka na 10tkm.Když mi mechanik dovezl mašinu,vyslechl jsem si něco ve smyslu,že mu zabralo hodně času než sundal všechny ty sračky od TT,který na tom mám namontovaný.Když jsem odjížděl,koukám,že mám plnou nádrž.Vzhledem k tomu,že jsem přijížděl s prázdnou,mě to docela zahřálo u srdce,že mi v Autecu dotankovali.Nedalo mi to a po pár km jsem kouknul do nádrže.Samozřejmě byla prázdná.Tak jsem se vrátil do Autecu,kde jsem si počkal další hodinku,než bude volná diagnostika a pak další hodinku na výměnu palivového proužku-prý odešel,je to běžná závada.Palivo mi to ukazuje,bohužel, ale stejně jako na začátku.Při dojezdu 30km dotankuju max.13litrů. Až nebude motorka v záruce,tak do Autecu jezdit nebudu.Plně chápu,že jsi nasranej.
TomasTT napsal:
...Neexistuje žádný vztah mezi cenou a kvalitou....
no nekde mozna neexistuje, ale MEL BY
Pak muze byt rozdil mezi zkrachovalou a nezkrachovalou tovarnou, protoze malokdo akceptuje vyrazne vyssi cenu u srovnatelneho STEJNE/MENE kvalitniho vyrobku.
Kvalita se DA do jiste miry ovlivnovat.. samozrejme to nechce hnat do extremu a je nutne zapocitat i nahodu/smulu na mene spolehlivy kus atd.
Ale jinak mezi levnou cinou a TouraTechem je doufam rozdil Ja jsem zatim s vyrobky TT a sluzbama co nabizite fakt spokojen a cena mi prijde odpovidajici... podstatny pro mne je dojem, ze TT pri vyvoji a vyrobe dilu premysli a nejde mu v prvni rade o vychrleni milionove serie shitu s marzi pul eura na kus.
Upravil hicks dne 01.10.2008 08:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Neexistuje žádný vztah mezi cenou a kvalitou. To přece víš..
tak u doplnku TT jsem veril ze ten vztah existuje... škoda
me jen stve, ze nektere veci z vyroby jsou delane tak, ze moto aby byla funkcni potrebuje doplnky, cim roste jeji vaha, cena.... ale zaje je co delat, vymyslet, vsichni to mame jako hobby, tak co....
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Livingspace napsal:
Jacobyen: Nezlob se na mě,ale ty jsi si snad koupil BMW jen pro to aby jsi měl tu nejlepší techniku, ale boxer není podle mě o dokonalosti, ale o užitnosti. Hledáš chyby a jsi zoufalej z věcí, který máš možnost si prohlídnout předem než je koupíš a navíc si vybrat z více nabídek doplňků na trhu, kňučíš dost pozdě. Reklamace - kupuješ stroj z fabriky, to se stává. Pokud jsi nervózní z takových maličkostí už teď, nepochopím proč si pořizuješ cestovní mašinu, odhaduju, že po první dovolené tady budeš řešit špatnou asistenci BMW.
S pozdravem
Ty kluku ja nevim kde to zijes, prijde ti zcestny, ze nekdo ze urcity obnos penez pozaduje urcitou kvalitu? Tohle neni samo-domo, aby clovek pote co si koupi motorku, pripadne vyzvedne ze servisu, aby si udelal sam vystupni kontorolu, a dopravil co je treba, takhle to fungovat rozhodne nema. Ja teda zira
Mimichodem Honzovi Zlabkovi jsem taky rekl, ze neni v poradku, kdyz si vyzvednu motorku ze servisu a mam prasklou zarovku u blinkru, volne padaky a napulfunkcni sytic. Ok, zarovku vymenim, padaky dotahnu, ale treba uz sytic nezvladnu a ani nechci, protoze proboha snad platim za servis ne?
BMW R1150GS MY02
su tady jako benjamínek s Autecem ani BMW ani TT zkušenosti nemám, ale když nejsu ve školy tak su v práci, v oboru topenářství, chlapy vím, že jsou dneska neskutečné "hovada" které pokazí i co se nedá, ale žijeme trocha v jiné společnosti než "tady máš, zaplať a co bys chtěl víc, buď rád, že jsem došel". Takže když dělám zakázku za 500 tisíc a někde se zadaří, že něco teče, nebo podobné detajly tak ani nemrknu okem a jedu si to opravit. A "MUSÍ" to tak být i s mašinama. To je peněz jak za krávu (spíš celé stádo) a ještě abych si to doma opravoval sám, nebo říkal servisákovi co by to mohlo být ať se na to podívá, to ve mně vře krev a vůbec by se to nemělo stávat u autorizovaného servisu ...takže doufám, že to nebude znít naivně, ale v tom servise bych po tom co se tu popisuje udělal pěkný vítr, protože já si take musím "vyžrat" co jsem si navařil (naštěstí toho krom opravdových detajlů nebylo). Dnes je to matice na padáku, zítra to može být matice na zadním kole....každý ví co se može stát...*pissed* i mechanici musí mět odpovědnost za to co udělají a já si už ze zásady nebudu kontrolovat co kde nedotáhnul...
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Jacobyen napsal:
Ahoj, v pátek jsem se vrátil z Autecu, měl jsem cca měsíc motorku na reklamaci, čili dovolená v prdeli, jednalo se o několik dosti závažných problémů, po měsíci vyřešeno, po vyzvednutí v servisu jsem ujel cca 200 km a dnes jsem s hrůzou zjistil, že mám díky špatné montáži od umělců z Autecu odchlíplou gumovou manžetu na kardanu, jen doufám, že se tam nedostal nějaký bordel, už nemám sílu a hlavně chuť pořád něco řešit. Cestou nepršelo a jel jsem pouze po silnici. Co myslíte, je to risk to neřešit? Manžetu jsem tam zatlačil zpátky, ale nechce tam moc držet, je to ta část, co drží takový plastový kroužek, vím, už se to tady psalo, elektrikářská páska a podobně. Teď jsou dvě možnosti, že se zase naseru a odvezu to do Autecu a nebo to zkusím udělat sám a pořádně. Pořád nevím, čím to bylo originál namazané, takový bílý řidší tmel. Někdo tady psal, že to nastříkal mazadlem na řetězy, někdo to mazal nějakým tmelem, pořád však nevím jakým, co vím, tak tmely na gumách moc nedrží. Ještě jedna věc, manžetu jsem pouze zatlačil zpět, ale nejsem si jist, zda to nechce kvůli pořádnému usazení manžety spíše rozebrat kardan a pořádně zatlačit dovnitř?
Vzhledem k tomu, že jsem viděl do útrob, tak kříž není namazaný, má to cenu mazat, jde mi o to, jestli se tam vůbec vazelína dostane?
Jen taková perlička závěrem, nevím co se dělo v servisu, jestli někdo doléval brzdovku do zadní nádržky, ale byla tak politá, že to kapalo na kardan, fakt nádhera.
Díky moc za názory, Tomáš
autec je opravdu sqely podnik*pissed*, me tam vubec nepotesili, jsou to moooc drazi amateri, doma jsem si jeste sam dodelaval zbytek praci co meli delat oni a v zaruce!!! pak jsem jim tam napsal stiznost, a velice se omlouvali... ale co z toho? to by jim tam museli psat vsichni a priste uz jet jinam! ale kam kdyz na zaruku jsou jedini vrepublice? snad do blavy
Ahoj,
díky všem, kteří chápou o čem jsem psal, jen taková perlička závěrem, dnes jsem montoval zadní krytku brzdové nádržky od TT - to, že musím někde něco přihnout jsem již skoro zvykl, nicméně bacha - pokud máte originál sedlo od BMW a jste v nízké poloze, tak při dosednutí a zmáčknutí sedla, se okraj sedla začne třít a dotýkat krytky nádržky kapaliny, čili jen otázka času, kdy se okraj sedla dle mého názoru prodře, jasně možné prodře za 2 roky a dle toho, jak se vše má, už bych měl mít novou mašinu, čili jsem musel částečně uříznout pravý okraj krytky nahoře + propilovat drážku pro šroub, aby krytka klesla níže + ošetřit zinkohliníkovým nátěrem. No dosti sraní s mladou paní, radši hraju na kytaru.
Tom
autec je opravdu sqely podnik*pissed*, me tam vubec nepotesili, jsou to moooc drazi amateri, doma jsem si jeste sam dodelaval zbytek praci co meli delat oni a v zaruce!!! pak jsem jim tam napsal stiznost, a velice se omlouvali... ale co z toho? to by jim tam museli psat vsichni a priste uz jet jinam! ale kam kdyz na zaruku jsou jedini vrepublice? snad do blavy [/quote]
NE!! Tam jim to taky moc nejde.
Nejlepší je to Němec,nebo Rakous.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
autec je opravdu sqely podnik*pissed*, me tam vubec nepotesili, jsou to moooc drazi amateri, doma jsem si jeste sam dodelaval zbytek praci co meli delat oni a v zaruce!!! pak jsem jim tam napsal stiznost, a velice se omlouvali... ale co z toho? to by jim tam museli psat vsichni a priste uz jet jinam! ale kam kdyz na zaruku jsou jedini vrepublice? snad do blavy
NE!! Tam jim to taky moc nejde.
Nejlepší je to Němec,nebo Rakous.[/quote]
a jak se to tam pak resi s domluvou? mam si najat tlumocnika? ktery tam bude telefonovat a pak tam dalsi se monu pojede? aspon ja mam z te jazykove bariery strach, nemecky neumim a anglicky od skoly uz myslim i zapomel
To Bigr: a kdyby byl nejlekpší servis v Itálii, budu jezdit tam? Spíš bych zkusil napsat to bmw, at si tu svou českou pobočku trochu ohlídají. To livingspace: jsi trochu mimo chlapče a nebo v auteku dělá tatík?
boGaS napsal:
To Bigr: a kdyby byl nejlekpší servis v Itálii, budu jezdit tam? Spíš bych zkusil napsat to bmw, at si tu svou českou pobočku trochu ohlídají. To livingspace: jsi trochu mimo chlapče a nebo v auteku dělá tatík?
Já jen tlumočím zkušenosti lidí,co servisujou motorky za hranicema,protože v Čechách se servisem nejsou spokojený. za hranicema to prostě funguje tak,že se nám tady o tom nezdá.
Já osobně servisuju sám u sebe a mám klid. Co si udělám,to mám a vím jak. A když na něco zapomenu,tak si moc nenadávám.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
to Bigr: Já vím, ale né každý to umí a má dost kuráže. A všechno si určitě ani ty nevyservisuješ. Diag, klapku... ale třeba jsi pašák a máš platinový český pracky
boGaS napsal:
to Bigr: Já vím, ale né každý to umí a má dost kuráže. A všechno si určitě ani ty nevyservisuješ. Diag, klapku... ale třeba jsi pašák a máš platinový český pracky
Nejsem a momentálně mám ručičky v prd... Je samozřejmě něco,co si sám neudělám,ale i pak se to dá řešit jinak,než tady to máte dělejte co umíte já tomu nerozumim a rád vám to zaplatim. Chápu,že každej nemusí bejt technicky nadanej. Já mám taky obory ve kterých nevím o co jde,ale zase mám kámoše,co ví... Prostě jde o to si vzájemně pomoct.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Tak to jsi mi bohuže přímo vzal z úst. Jsem ze šumavy a tam na celým okrese, pokud vím, nikdo 12gs nemá a ani zádný velký bmw enduro. Sic jsem přes týden vždycky v praze, ale o víkendu kdy mám na mašinku čas tam u nás není nikdo, s kým bych nějakej ten servis probral. Ale zas je tam u nás, kde lišky dávaj dobrou noc, moc krásně...