glock7 napsal:
v poslednom čase mám problém zo štartovaním. Počas noci som mal baterku pod nab. Ráno som skúšal štartovať , sytič naplno ale moto nechytá, jedine ak trochu pridám. ak ale dám sytič do strednej polohy, motor zhasne. takže jediná pomoc držať otáčky tak na 1500-2000 čo ale pri studenom motore asi nie je to najlepšie riešenie.Tak isto to občas prdne do výfuku ( nie je to klasické strelenie ) Neviem ako u vás ale zo začiatku trochu viac dymu, potom už normál. Po výmene oleja som najazdil cca 2000 km, tak isto boli menené všetky 4 sviečky ( teraz som ich vybral a sú čierne ) otáčky mám pri zahriatom motore tak na 1170 , podtlaky sú nastavené, vzducháč bol vymenený .Servisované v autorizovanom servise. Pri zohriatom oleji na 1 dielik to už chytá na prvý šup. Motor nevykazuje žiadne kolísanie otáčok, ide pravidelne bez akých koľvek neprirodzených zvukov. V okienku nie je žiadny olej, po prejdení pár km je tak v 3/4 okienka, moto vychladne a zese žiadny olej v okienku .Problém nastal až v zime , moto stálo v nevytápanom garáži, ročník 2003, najazdených 54.407 km, laďák remus . Dúfam, že som na nič nezabudol . http://www.bmwgs....ad_id=1268
Prosím o radu, kde môže byť problém.
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon. jj, prečítal som to celé. problém je len pri studenom motore a moje sviečky sú čierne. dúfam, že nevyhodím 2500 kč za cievku a problém bude pokračovať. .
ver tomu ze to bude ono ja jsem mel ty samy problemy ted mam pro jistotu jednu civku jako nahradni(1 nefunkcni+jednu co ma diru ve 3000)
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Podobný problem jsem řešíl asi před půl rokem.Začínalo to delším studeným startem s sitičem na plno ,teplé to chytalo naprosto normálně. Dal jsem nový akumulátor,svíčky a na měsíc byl pokoj.Preventivně jsem odvezl motorku na diagnostiku ta nic neukázala alespoň mi seřídili klapky dobil jsem ještě akumulátor ,vyměnil oleje,filtry a zase dobrý asi měsíc.Po té době jednoho rána jsem nenastartoval vůbec.Starter točil až na občasné plesknutí ve výfuku nic, odpojil jsem hadice přívodu paliva a zkontroloval zda čerpadlo tlačí benzín což bylo v pořádku.Ještě kontrola vstřikovačů jestli fungují a neodkapávají ,což také bylo v pořádku.Svíčky měly nezdravě černou barvu.Ještě jsem dostal radu odpojit potenciometr a zkusit zatočit, stále nic.Odvezl jsem motorku do servisu kde systémem pokus omyl bylo zjištěno že je v háji snímač otáček. Po výměně vše v nejlepším pořádku.Jinak diagnostika není všemocná jelikož žádnou chybu neukázala.Starší snímač asi 4000 i s prací nový kolem 7000 Kč.
Tak to si ma nepotešil....čo teraz ? Asi kúpim jednu cievku, ak sa to nevyrieši, tak ju budem mať ako poistku na cestách. Objednávať ale len tak naslepo snímač za 7 litrov.... No uvidíme. Každopádne hlava v smútku
Zkus se domluvit v nejbližším servisu jestli nějaký díl nemají jen na odzkoušení a ono se to ukáže potom bych teprve kupoval. Mě to dělali v Carservis .Jinak v bavorech se vrtá docela dost lidí. Nebo někdo tady z fora by to mohl mít , nevím ale asi remus 511 něco nabízel.Asi kvuli tomu něco najezdíš,to bude taková vedlejší daň.
Tak zajtra volám. Asi to bude ono, pozeral som na sviečky a sú čierne tak ako boli aj tvoje. Ak by to bol ten snímač, tak asi vymením aj remeň na alternátor. neviem síce či je to po 50 t. km potrebné ale keď to už bude rozobaté...
Hoši,kolik máte poloh na sytiči? Já jen že se mi zacvakne zhruba v půlce a pak ho musim držet až na "dorazu" ,není to nějaká levá? Jinak byl jsem včera jezdit a je dost na kokot,držet tu páčku prstem,než se motor ohřeje tak,aby držel na jakoby poloviční sytič... Poradíte mi někdo pls?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Čus,myslim že to máš ok teda pokud ti na polovinu drží sám a naplno musíš podržet.Naplno to stačí na chvíli pak by ti měl už běžet v pohodě právě na to jak ti sám spadne.zavřít to musíš zase sám.Aspon mě to tak maká a je to v poho.
Zdar,
jestli se nepletu, tak "sytič" je vlastně jen ruční plyn, s obohacováním směsi nemá nic společnýho dá se tedy startovat i bez něj a otáčky si držet plynovou rukojetí.
Jinak u mé moto je "hladkej" volnoběh při jednom až dvou dílcích na teploměru.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Jo je to tak,jemu šlo spíš o to jestli mu jako ten "sytič" maká jak má.Pokud nastartuješ a hned pojedeš tak to v klidu jede aniž by jse to nějak špatně chovalo (motor),právě proto že je to vlastně jen ruční plyn,když to nemáš ještě ohřátý alespon na jednu čárku lepší dvě tak si na semaforech bud podržíš trochu plyn a nebo právě dáš ten"sytič"na tu pulku co drží.Tak asi tak
Zdravím, pánové myslím si že sytič není a nikdy nebyl jen ruční plyn, funkce sytič je vždy směs obohacená benzínem buď zvláštním zařízením v karburátoru a nebo další klapkou v sání která když se přivře tak podtlak vytahuje více benzínu tak že směs je zase obohacená.Ideálním poměrem benzín vzduch je poměr zhruba 14,5 : 1 když je motor ohřátý na provozní teplotu se sytičem je tento poměr podstatně nižší laicky na sytič máte vždy podstatně vyšší spotřebu.jb.
No to jo ale u karbecu, tady tomu "sytič" jen říkáme.
Tobě to na F650GS mixuje řídící jednotka "velkýmu" GS, jestli se nepletu páčka "sytiče" tahá za stejný klapky jako plynová rukojeť.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Díky všem za odpověď na můj "sytič",jsem rád,že je to tak Jinak mě starty v tomhle počasí taky moc nejdou(včera jsem jezdil a moc se Erichovi nechtělo),jinak při 1.dílku je vše o.k.
A omluva Brumlovi,že jsem mu nabořil vlákno
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Čus,koukam člověče že ty to nějak pořád ladíš,na lanka ani na žádný dorazy nešahej,volnoběh se dělá těma šroubama (jsou tam jediný mosazný) který jsou na sání.Jestli namáš budíky tak to zatim udělej "na ucho" a pak si to překontroluj,nevim kolik to máš ale dej to tak na 1100 s těma šroubama zacházej pomalu stačí fakt málo a oba vždy o stejnej kousek,jestli ti to teda běží v poho dokulata( to by jsi měl slyšet někdy je to už i vidět) jastli né tak jsi sežen budíky a udělej rovnou podle nich je potřeba synchro Jde to dobře tak se neboj