Na svém LC nic takového nepociťuju. Dneska jsem jel na tempomat a na docela hrbolatý silnici a bez řízení mi jela absolutně rovně. Dělám do aut a podle mě by to mohla být geometrie. Jak a co se dá nebo nedá seřídit nemám šajn tak to raději svěř odborníkům A jestli máš 4/2014 tak to máš v záruce a neřešil bych nic jiného než záruční opravu.
kerny76 napsal:
Na svém LC nic takového nepociťuju. Dneska jsem jel na tempomat a na docela hrbolatý silnici a bez řízení mi jela absolutně rovně. Dělám do aut a podle mě by to mohla být geometrie. Jak a co se dá nebo nedá seřídit nemám šajn tak to raději svěř odborníkům A jestli máš 4/2014 tak to máš v záruce a neřešil bych nic jiného než záruční opravu.
Samozřejmě, že to zkusím, ale obávám se, že takové závady, na které mám v životě peška asi nikdo nevyřeší neb já mám vždy takovou, s kterou se nikdo nesetkal.
GeorgPohodar napsal:
Nemůže to být třeba tím, že jsi zvyklý na tom sedět "trochu nakřivo" psal si že máš podobnou zkušenost s novým fazerem, ten jel taky doleva?
To určitě ne. Před ni jsem mel Gso r. 2008 a ta jela krásňe rovně.
K motu jsem se nakonec dostal až dneska večer Takže tam mám klasiku - Tourance Metzeler, rozměry podle techničáku. Letos na jaře jsem vyměnil obě gumy. Do té doby motorka táhla ke straně a když jsem chtěl jet rovně, musel jsem na sedačce sedět jen tak na půl zadku aby to jelo rovně. Přední guma byla viditelně sjetá k levé straně a nikdo mi nebyl schopný říct, proč. Nejčastější odpověď byla, že to má na svědomí bombírung silnice. Každopádně se po přezutí na obě nové pneu stalo kouzlo a motorka se srovnala. Guma se mi zatím nesjíždí.
Upravil wirgil dne 22.07.2014 22:47
wirgil napsal:
K motu jsem se nakonec dostal až dneska večer Takže tam mám klasiku - Tourance Metzeler, rozměry podle techničáku. Letos na jaře jsem vyměnil obě gumy. Do té doby motorka táhla ke straně a když jsem chtěl jet rovně, musel jsem na sedačce sedět jen tak na půl zadku aby to jelo rovně. Přední guma byla viditelně sjetá k levé straně a nikdo mi nebyl schopný říct, proč. Nejčastější odpověď byla, že to má na svědomí bombírung silnice. Každopádně se po přezutí na obě nové pneu stalo kouzlo a motorka se srovnala. Guma se mi zatím nesjíždí.
Další poznatky: Nechal jsem si změřit souosost kol a přední kolo je vychýlené o 4 mm vpravo. Při pohledu se shora na vidlice je vidět, že nejsou ve stejném úhlu. Pravá je ke kolmici k zemi v menším úhlu než levá, prostě jsou trochu zkřížené. Stejně tak vrchní brejle (jestli se to tak dá nazvat) jsou vychýlené trochu vpravo vůči spodním. Pokud bych povolil spodní brejle a srovnal to tak, aby vršek korespondoval se spodkem, tak při jízdě rovně budu mít řídítka natočené doleva.
Teď při každé jízdě čumím na řídítka a na vidlice a nesoustředím se na jízdu a pěkně mě to sere. Najednou nemám z jízdy ani požitek.
BMW zatím mlčí. Asi ještě dovolená v Řecku, neboť tam posílali dotaz.